Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Een aankoopoptie vind ik altijd fijn :-)
Wat ik bij Nsoki niet snap... Hij speelde best wel wat bij Nice, maar we zouden hem toch kunnen kopen voor 6.5m terwijl Nice 2 seizoenen geleden 12.5m voor hem betaald heeft.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 23 jul 2021, 14:32
Een aankoopoptie vind ik altijd fijn :-)
Wat ik bij Nsoki niet snap... Hij speelde best wel wat bij Nice, maar we zouden hem toch kunnen kopen voor 6.5m terwijl Nice 2 seizoenen geleden 12.5m voor hem betaald heeft.
Geen onbetwiste titularis en ze moeten blijkbaar denken dat de groeimarge er al uit is?
Nice switcht vaak tussen 4 en 3 verdedigers. Als ze met 4 spelen, speelde hij meestal wel (op linksachter). Als ze met 3 speelden, zat hij op de bank.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

LaurensVS schreef: 23 jul 2021, 13:32
Fanzy schreef: 23 jul 2021, 04:14 https://www.aspor.com.tr/trabzonspor/20 ... lan-teklif

We zitten ook in vergevorderde onderhandelingen met Altınordu voor Enis Destan (spits). Trabzonspor heeft nu wel 5M TL (ongeveer 0.5M Euro)+ 20% doorverkoop geboden. Destan moet Altınordu ogeveer 2M Euros opbrengen.

https://www.transfermarkt.com/enis-dest ... ler/699980
Geruchten als deze onder forumscouting plaatsen aub
Is evenzeer een "gerucht" als alle andere namen in dit topic. Ik deel gewoon een artikel mee. Tot zover ik weer is Forumscouting voor wanneer je zelf een speler aanhaalt.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

https://voetbal24.be/news/71748/club-br ... rdtransfer

Sebastian villa van boca juniors (flankaanvaller)... zou mooie transfer zijn!
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

FrankFarinaII schreef: 27 jul 2021, 09:57 https://voetbal24.be/news/71748/club-br ... rdtransfer

Sebastian villa van boca juniors (flankaanvaller)... zou mooie transfer zijn!
Wel een speler met enorme handleiding mss nog meer dan lang. Zou toch niet teveel van die types bij elkaar steken. Ndri van eupen zou ook een mooie aanwinst zijn. Mata zag daar zwaar steren tegen. Ngoy ook een groot talent. Beide haalbaar en betaalbaar.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 27 jul 2021, 13:19
FrankFarinaII schreef: 27 jul 2021, 09:57 https://voetbal24.be/news/71748/club-br ... rdtransfer

Sebastian villa van boca juniors (flankaanvaller)... zou mooie transfer zijn!
Wel een speler met enorme handleiding mss nog meer dan lang. Zou toch niet teveel van die types bij elkaar steken. Ndri van eupen zou ook een mooie aanwinst zijn. Mata zag daar zwaar steren tegen. Ngoy ook een groot talent. Beide haalbaar en betaalbaar.
Verklaar eens i.v.m. Villa? Ken hem niet. En Ngoy kent het huis geloof ik.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Vroeg een vriend om een artikel over Sebastian Villa te vertalen. Blijkbaar (niet 100% zeker natuurlijk) zou die zijn vrouw geslagen hebben en dan dat heel gedoe met hekken en materiaal gooien naar Atletico Mineiro na de Copa Libertadores. Een journalist noemde Villa "El Pegalon" (the hitter, the one that likes to hit).

Beetje raar dat we voor zo'n speler zouden gaan (mentaliteit etc.). Vooral na het voorval Dennis.

Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Fanzy schreef: 27 jul 2021, 14:01 Vroeg een vriend om een artikel over Sebastian Villa te vertalen. Blijkbaar (niet 100% zeker natuurlijk) zou die zijn vrouw geslagen hebben en dan dat heel gedoe met hekken en materiaal gooien naar Atletico Mineiro na de Copa Libertadores. Een journalist noemde Villa "El Pegalon" (the hitter, the one that likes to hit).

Beetje raar dat we voor zo'n speler zouden gaan (mentaliteit etc.). Vooral na het voorval Dennis.

Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Thx! Als het zou kloppen, inderdaad opletten om kern niet te destabiliseren met zo'n karakters (remember Diagne), maar goed, Ruud/Hans/Simon/Bassie moeten maar op hun strepen staan. Macho-kuren zoals in Argentinië worden hier minder geapprecieerd, en dat zou snel duidelijk moeten zijn.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Kracht niet onderschatten van een groep die zojuist 3 titels op rij won. Als Sebastian Villa kan ballen en niet totaal gek in zijn hoofd is zoals Diagne - Kan dit een goeie aanwinst zijn. Clement/Vormer/Vanaken/Mignolet/Dost is teveel professionalisme om bij die groep te kunnen komen en onnozel te doen. Kijk naar Lang, ook een super talent, er scheelde zogezegd ook iets mee, kwam bij deze volwassen groep en is 100% prof. Er was niets verkeerd met Lang, gewoon geen coach en sterke groep die achter hem stond.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Lang is ook lichtjes gek in z'n hoofd hé, dus ik zie hem potentieel ook ontsporen bij een team - net daarom is het goed dat hij hier nog 1 of 2 jaar zou blijven om wat volwassener te worden want wij hebben gewoon een stabiele kern. Laat hem morgen naar een topploeg vertrekken met ego's kan het een succesverhaal worden maar ook een grandioze mislukking.
Villa is 25 & wil graag naar Europa. Die gaat zich hier willen bewijzen dus binnen onze kern denk ik dat het wel zal meevallen met z'n gekke gedrag. Diagne was 27 toen hij kwam en had al bijna even veel clubs achter de rug. Dat alleen had al een teken aan de wand moeten zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

t4nd schreef: 27 jul 2021, 16:09 Lang is ook lichtjes gek in z'n hoofd hé, dus ik zie hem potentieel ook ontsporen bij een team - net daarom is het goed dat hij hier nog 1 of 2 jaar zou blijven om wat volwassener te worden want wij hebben gewoon een stabiele kern. Laat hem morgen naar een topploeg vertrekken met ego's kan het een succesverhaal worden maar ook een grandioze mislukking.
Villa is 25 & wil graag naar Europa. Die gaat zich hier willen bewijzen dus binnen onze kern denk ik dat het wel zal meevallen met z'n gekke gedrag. Diagne was 27 toen hij kwam en had al bijna even veel clubs achter de rug. Dat alleen had al een teken aan de wand moeten zijn.
Ja maar villa en lang samen is teveel van het goeie als die 2 een probleem met elkaar krijgen, is het seizoen direct over.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Arnio »

Persyn officieel binnen, blij dat er een aankoopoptie bedongen is anders is het toch maar huren.
Ik ken hem niet van bij de jeugd, maar zal wel geen slechte zijn zeker :P
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

A meeting within the football department has just finalized. #Boca will transfer Sebastián Villa, making sure to adjust the “bonuses” offered by Club Brugge. He will not play on Sunday against Talleres, and is totally out vs River on Wednesday.

Zou gaan om 8 miljoen vast, 1mil bonussen en 12,5% op de meerwaarde bij doorverkoop.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Wow, is echt wel veel als dit zou kloppen :shock:
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Alex collado, 22 j, vleugelspits Barcelona (B) op weg naar fcb? Bron hln
Gesloten