Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door The_One »

LaurensVS schreef: 03 sep 2021, 14:42
FrankFarinaII schreef: 03 sep 2021, 08:19 Gasten.. echt? :brechtje:
Ik zeg net dat wij er nooit over gesproken hebben om deze speler binnen te halen, dat we niet op dit forum pagina's gewijd hebben om hem in te lijven. Nu dat hij op de valreep gekocht wordt voor 7miljoen (media) is het plots een serieuze versterking. Indien we 7 milj betalen voor een speler uit eigen competitie, dan moet die toch al over serieuze papier beschikken en gevolgd worden, ook door andere clubs....
Het gaat hier niet over de intrinsieke kwaliteiten van de speler, wel over de timing van aankoop, de investering, etc van een speler uit onze competitie die blijkbaar niet op onze radar stond :dunno:
Nee, eerder gij echt :brechtje:

Als ge kritisch wilt zijn, zorg dan eerst dat uw feiten kloppen. Ge weet niet eens bij welke ploeg hij vorig seizoen speelde en wat de afkoopsom is.
En elke keer iemand u aanspreekt op uw KUTgedrag, ontwijkt ge het en komt ge met meer subjectieve zever.
Ofwel zijt ge gwn een trollaccountje.
Kunnen we het respectvol houden met deftig taalgebruik AUB? Indien niet gaan er waarschuwingen uitgedeeld worden.
Niemand hoeft het met iedereen eens te zijn, maar als naar jouw mening iemand steeds nonsense uitkraamt ben je niet verplicht om daar steeds op in te gaan.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Just, ik ga persoonlijk mijn best doen om top manager Keninho en eeuwige pessimist FranF beleeft te negeren vanaf nu. Zal niet gemakkelijk zijn wi 😂
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Fanzy schreef: 03 sep 2021, 23:49 Just, ik ga persoonlijk mijn best doen om top manager Keninho en eeuwige pessimist FranF beleeft te negeren vanaf nu. Zal niet gemakkelijk zijn wi 😂
In het gebruikerspaneel kan je forumleden wiens berichten je wil negeren toevoegen aan 'vijanden'. Beheerders en moderators kan je wel niet negeren :mrgreen:
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

LaurensVS schreef: 03 sep 2021, 14:42
FrankFarinaII schreef: 03 sep 2021, 08:19 Gasten.. echt? :brechtje:
Ik zeg net dat wij er nooit over gesproken hebben om deze speler binnen te halen, dat we niet op dit forum pagina's gewijd hebben om hem in te lijven. Nu dat hij op de valreep gekocht wordt voor 7miljoen (media) is het plots een serieuze versterking. Indien we 7 milj betalen voor een speler uit eigen competitie, dan moet die toch al over serieuze papier beschikken en gevolgd worden, ook door andere clubs....
Het gaat hier niet over de intrinsieke kwaliteiten van de speler, wel over de timing van aankoop, de investering, etc van een speler uit onze competitie die blijkbaar niet op onze radar stond :dunno:
Nee, eerder gij echt :brechtje:

Als ge kritisch wilt zijn, zorg dan eerst dat uw feiten kloppen. Ge weet niet eens bij welke ploeg hij vorig seizoen speelde en wat de afkoopsom is.
En elke keer iemand u aanspreekt op uw KUTgedrag, ontwijkt ge het en komt ge met meer subjectieve zever.
Ofwel zijt ge gwn een trollaccountje.

Weinig mensen hier op dit forum zijn in staat om enkel over voetbal te praten en moeten steeds maar anderen verwijten als ze eens iets zeggen dat niet strookt met hun mening. Gij hoort daar dus ook bij.
Wel bende losers, go fuck yourself aan de fabrieksband.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Nakamba30 »

De groetjes é farina en vergeet zeker jou managerskostuumpje, jou bruin zonnebankvelletje en je geklede puntschoentjes nie mee te nemen en ja...jou overdreven dikke nek natuurlijk...vele groetjes van de gewone werkmens
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

FrankFarinaII en Nakamba30 kregen warning voor 2 bovenstaande berichten. Graag terug on topic nu.
Edit : bij nader inzien sluit ik het topic af. Deadline day is voorbij.
Gesloten