Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Nakamba30 »

Farina en kevinho...wat zijn jullie toch zeveraars, echte clubsupporters in hart en nieren. Werkelijk iedere transfer werd door jullie afgebroken, je zou bijna denken dat de CEO van het forum er een percentje op krijgt als hij een negatieve reactie plaatst.
Nsoki: afgeschreven na 3 wedstrijden.
Hendry: paniekaankoop en veel te veel voor betaald, ondanks interesse in hem van 3 ploegen uit premier league.
Maousssa: op de bank bij rennes dus niet goed genoeg maar speelde vorig jaar wel alles in cl met rennes en zat op de bank dit seizoen omdat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen, ook frankfurt en gladbach wilden hem.
Otasowie: ook al niet goed genoeg, te veel voor betaald maar nog nooit 1 minuut zien spelen.
Sowah: nog geen minuut gespeeld maar veel te veel voor betaald want niemand anders wilde hem...ja, moest de halve premier league hem willen dan maakten wij natuurlijk geen kans é.
Persyn, Providence en Nusa: beloftespelertjes die toch geen meerwaarde brengen en worden afgeschreven ondanks groot talent.
Wesley en Izquierdo: geblesseerde spelers die toch nooit meer op niveau zullen komen en dus geen versterking zijn volgens jullie maar het seizoen duurt nog lang, na nieuwjaar moeten er ook wedstrijden worden gespeeld.
En dan dat gekak op vormer en vanaken...ze waren alle 2 zeer zwak zondag (iedereen kan een off day hebben), maar met hen werden we 4 keer in 6 jaar kampioen en het zijn onze belangrijkste spelers...een beetje respect graag.
Mannaert: die kan volgens jullie zijn werk niet maar ik vraag mij af welke spelers jullie dan verwachten. A ja tis just...al de transfers van antwerp en genk zijn goed é dan zou je beter voor die gaan supporteren é als je zo verliefd bent op hun spelers.
Als ik dan zie dat jullie vanzeir zouden halen omdat hij 5 goals maakt in 7 matchen eerste klasse, dat zou pas een paniekaankoop zijn. Laat die eerst maar een volledig seizoen bij union voetballen en als hij het daar bewijst, maar ja.
Ik krijg het op mijn heupen van gastjes zoals jullie, thuis gaan ze niet kijken want ze hebben geen abonnement en als we op verplaatsing spelen ook niet want dan wil het vrouwke naar de herhaling van gooische vrouwen kijken en gaan ze met de koersfiets rijden...'s avonds kijken ze dan naar de samenvatting en komen ze op het forum hun gal spuwen en de echte supporters uitdagen.
Ik geloof dat we opnieuw kampioen zullen spelen voor de 5de keer in 7 jaar en 3de keer op rij en dan zullen onze CEO en farina om het hoogst springen en zullen we hen niet horen of zien op de forum tot de volgende transferperiode begint natuurlijk om te zeggen hoe slecht mannaert zijn werk wel niet doet. TRIESTIG IS DAT
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Yago »

Nusa is officieel.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Nakamba30 schreef: 31 aug 2021, 19:15 Farina en kevinho...wat zijn jullie toch zeveraars, echte clubsupporters in hart en nieren. Werkelijk iedere transfer werd door jullie afgebroken, je zou bijna denken dat de CEO van het forum er een percentje op krijgt als hij een negatieve reactie plaatst.
Nsoki: afgeschreven na 3 wedstrijden.
Hendry: paniekaankoop en veel te veel voor betaald, ondanks interesse in hem van 3 ploegen uit premier league.
Maousssa: op de bank bij rennes dus niet goed genoeg maar speelde vorig jaar wel alles in cl met rennes en zat op de bank dit seizoen omdat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen, ook frankfurt en gladbach wilden hem.
Otasowie: ook al niet goed genoeg, te veel voor betaald maar nog nooit 1 minuut zien spelen.
Sowah: nog geen minuut gespeeld maar veel te veel voor betaald want niemand anders wilde hem...ja, moest de halve premier league hem willen dan maakten wij natuurlijk geen kans é.
Persyn, Providence en Nusa: beloftespelertjes die toch geen meerwaarde brengen en worden afgeschreven ondanks groot talent.
Wesley en Izquierdo: geblesseerde spelers die toch nooit meer op niveau zullen komen en dus geen versterking zijn volgens jullie maar het seizoen duurt nog lang, na nieuwjaar moeten er ook wedstrijden worden gespeeld.
En dan dat gekak op vormer en vanaken...ze waren alle 2 zeer zwak zondag (iedereen kan een off day hebben), maar met hen werden we 4 keer in 6 jaar kampioen en het zijn onze belangrijkste spelers...een beetje respect graag.
Mannaert: die kan volgens jullie zijn werk niet maar ik vraag mij af welke spelers jullie dan verwachten. A ja tis just...al de transfers van antwerp en genk zijn goed é dan zou je beter voor die gaan supporteren é als je zo verliefd bent op hun spelers.
Als ik dan zie dat jullie vanzeir zouden halen omdat hij 5 goals maakt in 7 matchen eerste klasse, dat zou pas een paniekaankoop zijn. Laat die eerst maar een volledig seizoen bij union voetballen en als hij het daar bewijst, maar ja.
Ik krijg het op mijn heupen van gastjes zoals jullie, thuis gaan ze niet kijken want ze hebben geen abonnement en als we op verplaatsing spelen ook niet want dan wil het vrouwke naar de herhaling van gooische vrouwen kijken en gaan ze met de koersfiets rijden...'s avonds kijken ze dan naar de samenvatting en komen ze op het forum hun gal spuwen en de echte supporters uitdagen.
Ik geloof dat we opnieuw kampioen zullen spelen voor de 5de keer in 7 jaar en 3de keer op rij en dan zullen onze CEO en farina om het hoogst springen en zullen we hen niet horen of zien op de forum tot de volgende transferperiode begint natuurlijk om te zeggen hoe slecht mannaert zijn werk wel niet doet. TRIESTIG IS DAT
Het feit dat gij Nakamba als nickname hebt zegt genoeg.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Nakamba30 »

Kevinho zegt ook genoeg é...bedankt voor de inhhoudelijke reactie, ik had beter verwacht van een CEO
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Als jij vind dat Vince de laatste 3 periodes goed werk geleverd hebt dat zijn we uitgepraat.
Daarvoor was het beter en ik weet niet wat er veranderd is… minder scherp door verzadiging/ Bayat ? / Verbeke weg / …? Geen idee ken de interne keuken niet.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Yago »

Nusa, Maouassa en Hendry dus allemaal officieel. Vermoed dat dit het nu wel is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Ik vraag me steeds opnieuw af wat jullie eigenlijk verwachten...

Dit seizoen waren er een hoop "sleutelposities" waar we iemand voor zochten, voor zover ik het zie zijn ze allemaal ingevuld. "Onze kern was niet breed genoeg" - nu hebben we meer dan voldoende spelers. "We konden niet van systeem wijzigen" - nu hebben we genoeg verschillende types om variabel te spelen.

We hebben geen topnamen gekocht, maar wat zijn topnamen? Wie had al van Kossounou, Diatta, Dennis, Izquierdo gehoord voor ze hier tekenden? Je moet ook realistisch zijn - de échte namen kunnen wij nog niet kopen. Daramy leek nog het meest op een topnaam, maar als Ajax afkomt kan je Vince niet verwijten dat Daramy daar de voorkeur aan geeft. Wij hebben nog te weinig "naam" om spelers te overtuigen in vergelijking met Ajax. Voor de reactie "Vince had rapper extra miljoenen moeten smijten" komt - (1) Daramy ging pas beslissen na de europese voorrondes en (2) denk je nu écht dat Ajax die niet al een pak langer op de radar had? Ze hebben gewoon Club laten onderhandelen om de transfer uiteindelijk te kapen imo.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Trouwens, Wesley & Izquierdo moet je beschouwen als meer dan een gewone transfer. Wesley is nog altijd enorm goed, maar heeft gewoon achterstand door blessures. Met een huurcontract dat prestatiegericht is kan je dus eigenlijk geen verlies doen. In het slechtste geval speelt hij compleet niks dit seizoen en revalideert hij heel de tijd zodat hij terug fit naar Engeland kan gaan. Dan nog heb je een tevreden speler die met plezier een goed woordje zal doen voor Club als we een landgenoot van hem willen kopen.
Zelfde met Izquierdo. Hij krijgt een minimumcontract, dus verlies gaan we er zeker niet aan doen. Je geeft hem de kans om te revalideren in een vertrouwde omgeving en als je zag hoe blij hij hier vroeger was weet je gewoon dat hij zich volledig gaat geven om hier iets terug te geven. In het slechtste geval heb je tegen PO1 een gemotiveerde en ervaren backup erbij, wat sowieso geen kwaad kan want hij gaat geen ambras maken als hij op de bank zit. Het menselijke aspect van deze 2 transfers is belangrijker dan de sportieve return die we eraan kunnen beleven. (Ik ben dan ook geen manager dus kijk ik eerder naar het menselijke en het potentieel dan naar directe return on investment.)
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

De kritikasters halen altijd aan dat we verzwakt zijn door het vertrek van Koussouno (een ongelooflijk talent, dat klopt).
Maar hoeveel matchen heeft die voor ons gespeeld ? We konden hem toch niet houden als iemand 30 mio voor hem biedt ?
En bovendien, volgens dezelfde kritikasters suckt onze ploeg al een half jaar en hebben we 23/63 gehaald. Dat cijfer heb ik niet gecontroleerd maar de meeste van die punten zijn we dan ook kwijtgespeeld mét Koussouno in de ploeg.

PS, t4nd, je zou zeker een goede manager zijn, die heeft tenminste het beste voor met de mensen met wie hij samenwerkt en houdt altijd rekening met de lange termijn, niet alleen met het kortetermijn-gewin.
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 31 aug 2021, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Zoals ik nu kijk naar de transferperiode met een paar duveltjes op. Ofwel spelen we alles en iedereen in de vernieling ofwel is het bankroet 😁
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Het is duidelijk dat je te vaak zwart-wit denkt,
Kevinho. Alles of niks.
Terwijl Nuance net zo belangrijk is.
Niks is zwart-wit. Misschien in een eerste opwelling maar als je eerlijk bent met jezelf en je omgeving, moet je zaken kunnen relativeren en in de juiste context plaatsen.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Nakamba30 schreef: 31 aug 2021, 19:15 Farina en kevinho...wat zijn jullie toch zeveraars, echte clubsupporters in hart en nieren. Werkelijk iedere transfer werd door jullie afgebroken, je zou bijna denken dat de CEO van het forum er een percentje op krijgt als hij een negatieve reactie plaatst.
Nsoki: afgeschreven na 3 wedstrijden.
Hendry: paniekaankoop en veel te veel voor betaald, ondanks interesse in hem van 3 ploegen uit premier league.
Maousssa: op de bank bij rennes dus niet goed genoeg maar speelde vorig jaar wel alles in cl met rennes en zat op de bank dit seizoen omdat hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen, ook frankfurt en gladbach wilden hem.
Otasowie: ook al niet goed genoeg, te veel voor betaald maar nog nooit 1 minuut zien spelen.
Sowah: nog geen minuut gespeeld maar veel te veel voor betaald want niemand anders wilde hem...ja, moest de halve premier league hem willen dan maakten wij natuurlijk geen kans é.
Persyn, Providence en Nusa: beloftespelertjes die toch geen meerwaarde brengen en worden afgeschreven ondanks groot talent.
Wesley en Izquierdo: geblesseerde spelers die toch nooit meer op niveau zullen komen en dus geen versterking zijn volgens jullie maar het seizoen duurt nog lang, na nieuwjaar moeten er ook wedstrijden worden gespeeld.
En dan dat gekak op vormer en vanaken...ze waren alle 2 zeer zwak zondag (iedereen kan een off day hebben), maar met hen werden we 4 keer in 6 jaar kampioen en het zijn onze belangrijkste spelers...een beetje respect graag.
Mannaert: die kan volgens jullie zijn werk niet maar ik vraag mij af welke spelers jullie dan verwachten. A ja tis just...al de transfers van antwerp en genk zijn goed é dan zou je beter voor die gaan supporteren é als je zo verliefd bent op hun spelers.
Als ik dan zie dat jullie vanzeir zouden halen omdat hij 5 goals maakt in 7 matchen eerste klasse, dat zou pas een paniekaankoop zijn. Laat die eerst maar een volledig seizoen bij union voetballen en als hij het daar bewijst, maar ja.
Ik krijg het op mijn heupen van gastjes zoals jullie, thuis gaan ze niet kijken want ze hebben geen abonnement en als we op verplaatsing spelen ook niet want dan wil het vrouwke naar de herhaling van gooische vrouwen kijken en gaan ze met de koersfiets rijden...'s avonds kijken ze dan naar de samenvatting en komen ze op het forum hun gal spuwen en de echte supporters uitdagen.
Ik geloof dat we opnieuw kampioen zullen spelen voor de 5de keer in 7 jaar en 3de keer op rij en dan zullen onze CEO en farina om het hoogst springen en zullen we hen niet horen of zien op de forum tot de volgende transferperiode begint natuurlijk om te zeggen hoe slecht mannaert zijn werk wel niet doet. TRIESTIG IS DAT

Nakamba, uw commentaar weerspiegelt de huidige socialmedia hype: geen verschil kunnen maken tussen realisme, kritiek en negativisme, waar enkel eigen opinie telt en de rest afgebroken moet worden, liefst nog wat met verwijten erbij. Dit forum dient voor gedachten uitwisseling omtrent fcb. Als je niet akkoord bent met een stelling is dat uw volste recht, doch het spelen op de man hoort hier niet bij.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Gedachten uitwisselen : akkoord.
Maar negativisme is zo f*cking vermoeiend.

Maar sta me even toe aan namedropping te doen... Wesley Hoedt.
Vorig seizoen door een hoop mensen de hemel in geprezen, hij moest naar Club komen om de leider van de defensie te worden maar het is niet gelukt (of ben ik een seizoen mis en is het 2 seizoenen geleden?). Nu gaat hij naar anderlecht en is het jammer dat we hem niet gehaald hebben. Ik weet niet of jullie de matchen van anderlecht volgen, maar een "leider" is hij tot nu toe niet echt geweest, en hij heeft al een pak meer "blunders" begaan dan Nsoki. En dat zou volgens de populaire opinie een speler geweest zijn die "een directe versterking" is.

Nu wil ik Hoedt niet afschieten en hij kan er nog altijd doorkomen bij anderlecht, net zoals Nsoki het hier ook nog altijd een pak beter kan doen (of compleet kan tegenvallen). Aangezien we het niet kunnen voorspellen ben ik dus fan van "afwachten tot we het zelf kunnen zien". Na de CL-campagne zullen we wel zicht hebben op de kwaliteit van de kern & dan kan er kritiek gegeven worden als het op nieks trekt :-).
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 31 aug 2021, 20:07Het menselijke aspect van deze 2 transfers is belangrijker dan de sportieve return die we eraan kunnen beleven.
Ik ben blij en fier op Brugge dat Izquierdo en Wesley bij ons mogen komen revalideren en wie weet vinden ze hun oude zelf terug. Die verdediger is goed en een talent voor op de flanken waarom niet. Izquierdo zal misschien weer fit zijn tegen de playoffs en er nog 10 binnen trappen zoals vroeger
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Vergas Ronald »

vanGentmaarvoorClub schreef: 31 aug 2021, 20:20 De kritikasters halen altijd aan dat we verzwakt zijn door het vertrek van Koussouno
Als ge 30 miljoen krijgt voor een spelertje die 13 matchen speelde zijt ge niet verzwakt, ge zijt versterkt, ten belope van 30 miljoen. Ge kunt daarmee een paar jaar Vanaken, Dost, Mignolet en Vormer betalen, wat heb je liever, die vier of Kossounou.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gesloten