Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Die Franse linksachter zou bijna rond zijn volgens het Nieuwsblad, maar Ricca zou wel blijven. Zien ze in hem dan de extra CV & backup voor Nsoki?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3312
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 31 aug 2021, 08:31 Die Franse linksachter zou bijna rond zijn volgens het Nieuwsblad, maar Ricca zou wel blijven. Zien ze in hem dan de extra CV & backup voor Nsoki?
Zou kunnen, want speelde daar vorig seizoen al. Ricca is ook een meer verdedigende optie op linksback in viermansdefensie, en Sobol speelde al eens hoger op de linkerflank.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Sobol is beter uit het EK gekomen dan dat hij er voor speelde bij FCB, benieuwd of dat gaat blijven duren, want een minpunt zijn nog steeds zijn voorzetten.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210831_93127857

We gaan voor Jack Hendry van Oostende als nieuwe CV. Is wel goed nieuws. Ik denk dat de 6-1 daar iets mee te maken heeft.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Arnio »

Fanzy schreef: 31 aug 2021, 10:48 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210831_93127857

We gaan voor Jack Hendry van Oostende als nieuwe CV. Is wel goed nieuws. Ik denk dat de 6-1 daar iets mee te maken heeft.
Zeer goed dadde!!!
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

7M is wel veel maar:

1. Kapitein van Oostende = leider?
2. Kent de competitie = direct inzetbaar

(voelt beetje aan als paniekaankoop, door de timing en prijs MAAR ik denk dat we genoeg spaarzaam zijn geweest met onze centen)
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Jack Hendry, realy, moeten we daar nu wild van zijn? is dit de direct meerwaarde? en dat voor 7 miljoen :suicide:

Dit is voor mij een pure paniekaankoop. Ze hebben hun aankopen doorheen de transferperiode niet goed gedaan, beknibbeld op centen, geen targets gehaald, en nu op de laatste dagen geven ze geld uit aan jan en alleman, die op hun plan F lijst stond? Wat een amateurisme!
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2021, 11:20 Jack Hendry, realy, moeten we daar nu wild van zijn? is dit de direct meerwaarde? en dat voor 7 miljoen :suicide:

Dit is voor mij een pure paniekaankoop. Ze hebben hun aankopen doorheen de transferperiode niet goed gedaan, beknibbeld op centen, geen targets gehaald, en nu op de laatste dagen geven ze geld uit aan jan en alleman, die op hun plan F lijst stond? Wat een amateurisme!
Toch heel vaak negatief, Frank...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Als Hendry & die Franse linksback komen gaat Ricca toch weg?
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef:Jack Hendry, realy, moeten we daar nu wild van zijn? is dit de direct meerwaarde? en dat voor 7 miljoen :suicide:

Dit is voor mij een pure paniekaankoop. Ze hebben hun aankopen doorheen de transferperiode niet goed gedaan, beknibbeld op centen, geen targets gehaald, en nu op de laatste dagen geven ze geld uit aan jan en alleman, die op hun plan F lijst stond? Wat een amateurisme!
Zo "slecht" zal ie ook niet zijn:

Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Het gaat mij om de strategie....Als Hendry al een toptarget was, dan was deze in het begin van de transferperiode aangekocht (de prijs zou niet veel verschild hebben), en niet op de laatste dag. Dat wil zeggen dat:
1) hij geen toptarget is/was
2) andere targets niet gehaald zijn, dus slechte voorbereiding
3) nu, zonder probleem 7 milj op tafel leggen voor een back up, terwijl je anders sterk onderhandelt, is ook niet echt koosjer.

Hendry kent onze competitie, dat is waar, maar is hij ook brugge materiaal? Er was zogezegde interesse van buitenlandse clubs, maar deze haken af..op wat: prijs? kwaliteit? of koos Hendry niet om in PL te gaan spelen en hier te blijven voor 6 matchen CL?
Elke speler verdient het voordeel van de twijfel, zeker waar, maar ik ben toch sceptisch omtrent de aankopen die we gedaan hebben.
We hebben afgelopen zondag nog maar eens gezien dat onze oude garde geen vuist wil/kan maken en de jonge talenten het ook niet kunnen dragen. Dan zit er een onevenwicht in de ploeg en dat los je niet op met enkel jong talent binnen te halen (die kijken toch op naar de oude garde ;-) die een beetje de scepter zwaaien in de ploeg).
Het lijkt nu, of ze net voor deadline, plots voor elke positie een speler willen binnenhalen. Ik geloof nooit dat dit het plan was om zo lang te wachten
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Volgens mij was het gewoon niet het plan om nog een CV te kopen omdat Ricca & Mitrovic hier nog rondlopen als backup, maar om een of andere reden die wij niet kennen wordt er geen vertrouwen gegeven aan hen. Tegen Gent had 1 van die 2 naast Mbamba in het team moeten staan voor de ervaring, maar dat is niet gebeurd en ik veronderstel (of hoop) dat Clement er een goeie reden voor had. Om dat mankement op te lossen wordt Hendry nu gekocht.
Ik word ook niet wild van de timing van deze transfer, maar als er nu een onevenwicht in de kern is vind ik het wél goed dat we het nog proberen op te lossen in plaats van binnen 2 weken te merken dat er een probleem is en het pas in de winterstop kunnen oplossen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Fanzy schreef: 31 aug 2021, 11:28
FrankFarinaII schreef: 31 aug 2021, 11:20 Jack Hendry, realy, moeten we daar nu wild van zijn? is dit de direct meerwaarde? en dat voor 7 miljoen :suicide:

Dit is voor mij een pure paniekaankoop. Ze hebben hun aankopen doorheen de transferperiode niet goed gedaan, beknibbeld op centen, geen targets gehaald, en nu op de laatste dagen geven ze geld uit aan jan en alleman, die op hun plan F lijst stond? Wat een amateurisme!
Toch heel vaak negatief, Frank...
Het is misschien kritisch. Maar het klopt wel.
Eerst roepen we gaan uitpakken, en dan met hangende staart bij de buren meer dan de volle pot gaan betalen omdat het op het einde van de transfermercato is. Heb nog geen enkel koopje gezien. Alleen spelers waar we veel teveel voor betaald hebben.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 31 aug 2021, 12:09 Volgens mij was het gewoon niet het plan om nog een CV te kopen omdat Ricca & Mitrovic hier nog rondlopen als backup, maar om een of andere reden die wij niet kennen wordt er geen vertrouwen gegeven aan hen. Tegen Gent had 1 van die 2 naast Mbamba in het team moeten staan voor de ervaring, maar dat is niet gebeurd en ik veronderstel (of hoop) dat Clement er een goeie reden voor had. Om dat mankement op te lossen wordt Hendry nu gekocht.
Ik word ook niet wild van de timing van deze transfer, maar als er nu een onevenwicht in de kern is vind ik het wél goed dat we het nog proberen op te lossen in plaats van binnen 2 weken te merken dat er een probleem is en het pas in de winterstop kunnen oplossen.
Het is positief dat ze het probleem nog willen oplossen, doch dan heb je je niet goed voorbereid op de transfermarkt....
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3312
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 31 aug 2021, 12:15
Fanzy schreef: 31 aug 2021, 11:28
FrankFarinaII schreef: 31 aug 2021, 11:20 Jack Hendry, realy, moeten we daar nu wild van zijn? is dit de direct meerwaarde? en dat voor 7 miljoen :suicide:

Dit is voor mij een pure paniekaankoop. Ze hebben hun aankopen doorheen de transferperiode niet goed gedaan, beknibbeld op centen, geen targets gehaald, en nu op de laatste dagen geven ze geld uit aan jan en alleman, die op hun plan F lijst stond? Wat een amateurisme!
Toch heel vaak negatief, Frank...
Het is misschien kritisch. Maar het klopt wel.
Eerst roepen we gaan uitpakken, en dan met hangende staart bij de buren meer dan de volle pot gaan betalen omdat het op het einde van de transfermercato is. Heb nog geen enkel koopje gezien. Alleen spelers waar we veel teveel voor betaald hebben.
Wie heeft wanneer geroepen dat we gingen uitpakken? Bronnen graag.

En voor wie betaalden we volgens jou allemaal teveel, hoeveel en waarom?
Gesloten