Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Pica schreef: 04 jul 2021, 10:05 Huidige A kern

GK: Mignolet Lammens Shinton
LV: Sobol Ricca
CV: Odillon Mechele Mitrovic Mbamba
RV: Mata VDB
CM: Rits Balanta Vormer Vanaken CDK VDK
Wingers: Lang Okereke De Cuyper Sandra
Aanvallers: Dost Perez Badji

Das toch wel heel veel "in youth we trust" inderdaad :mrgreen:

Okereke is overbodig
Wat doen we met de jonge keepers?
Winger (of twee) erbij?
NXT spelers => uitlenen of kansen geven?
CDK als valse 9 toch?

Lijkt mooi, maar met deze kern gaan we het niet redden om op 3 fronten mee te spelen... :fire:
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Balikwisha is definitief naar antwerp... daar zijn we vanaf🤣😉

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/ein ... ~a7735483/
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 04 jul 2021, 10:05 Huidige A kern

GK: Mignolet Lammens Shinton
LV: Sobol Ricca
CV: Odillon Mechele Mitrovic Mbamba
RV: Mata VDB
CM: Rits Balanta Vormer Vanaken CDK VDK
Wingers: Lang Okereke De Cuyper Sandra
Aanvallers: Dost Perez Badji

Das toch wel heel veel "in youth we trust" inderdaad :mrgreen:

Okereke is overbodig
Wat doen we met de jonge keepers?
Winger (of twee) erbij?
NXT spelers => uitlenen of kansen geven?
CDK als valse 9 toch?
Ik zou toch trachten een groot deel van de youngsters (incl. Badji, Perez...) uit te lenen.
De ambitie blijkt te zijn te overwinteren in de CL (indien de loting mee zit althans) en Europees verder te geraken.
Uit de playoffs hebben we geleerd dat onze kern niet zo breed is als gedacht.
Er dient toch echt wel in elke linie directe versterking gehaald te worden ;
ervaren 2de keeper, LB, RB, CVM, CM, 2 wingers, spits.
Durven investeren in onze spelerskern, nu het stadion er toch alweer niet snel zal komen. (Veerman, Malacia, Mike Tresor ...)
OK, er zijn nog geen uitgaande transfers gerealiseerd, desalniettemin heb ik opnieuw het gevoel dat er getalmd wordt met inkomende transfers. Vorig seizoen werd op de valreep Lang gehaald, en dat bleek een schot in de roos, gelukkig.
Het gaat dit keer toch niet weer last minute worden?
De sportieve cel heeft een heel seizoen tijd gehad om shortlists klaar te hebben.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Arnio »

De stilte aan de inkomende kant begint me toch wat zorgen te baren...
yocake
Tester
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2016, 10:27

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door yocake »

Arnio schreef: 08 jul 2021, 11:47 De stilte aan de inkomende kant begint me toch wat zorgen te baren...
We zijn 8 juli...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

yocake schreef: 08 jul 2021, 17:38
Arnio schreef: 08 jul 2021, 11:47 De stilte aan de inkomende kant begint me toch wat zorgen te baren...
We zijn 8 juli...
Wat betekent dat de supercup binnen 9 dagen is & de start van de competitie binnen 17 dagen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ik versta niet goed waarom er de laatste seizoenen steeds tot op het einde van de transferperiode gewacht wordt om spelers aan te trekken. Ja, men kan koopjes doen, maar anderzijds is de kans ook reëel dat de beoogde spelers reeds ergens anders hebben getekend. Vorig seizoen was de last-minute transfer van Lang een schot in de roos, en maar best of we behaalden geen titel.
Ik wil maar zeggen, gedurende het seizoen, stelt men toch voor elke positie een short list op, toch ?
Begin vorig seizoen hebben we gemerkt dat starten aan de competitie en bekerfinale, zonder vers bloed, nefast kan zijn.
Dit heeft volgens mij te maken met het gevoel van verzadiging, te zeker zijn van de basis plaatsjes, na het behalen van een titel.
In elke linie dient er een directe versterking bij te komen, om de onderlinge concurrentie aan te scherpen en het collectieve niveau omhoog te trekken. Tijd voor actie !
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 09 jul 2021, 07:22 Ik versta niet goed waarom er de laatste seizoenen steeds tot op het einde van de transferperiode gewacht wordt om spelers aan te trekken. Ja, men kan koopjes doen, maar anderzijds is de kans ook reëel dat de beoogde spelers reeds ergens anders hebben getekend. Vorig seizoen was de last-minute transfer van Lang een schot in de roos, en maar best of we behaalden geen titel.
Ik wil maar zeggen, gedurende het seizoen, stelt men toch voor elke positie een short list op, toch ?
Begin vorig seizoen hebben we gemerkt dat starten aan de competitie en bekerfinale, zonder vers bloed, nefast kan zijn.
Dit heeft volgens mij te maken met het gevoel van verzadiging, te zeker zijn van de basis plaatsjes, na het behalen van een titel.
In elke linie dient er een directe versterking bij te komen, om de onderlinge concurrentie aan te scherpen en het collectieve niveau omhoog te trekken. Tijd voor actie !
Daarenboven nieuwe aanwinsten die de voorbereiding kunnen meemaken zijn ook al beter aangepast aan hun nieuwe club en spelsysteem...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

Vermoedelijk mikken we op spelers die initieel niet direct haalbaar lijken, genre Mignolet/Lang , waardoor we eerder naar de tweede helft van de transferperiode kijken ook.

Onze echte start ligt toch maar eens de CL start uiteindelijk.

Aan de geruchten te zien, hadden we zomaar al twee nieuwe spelers gehad ook (Mosquera & Bali). Ene koos voor geld en PL, de andere geen commentaar :mrgreen:

Akkoord dat er wel wat bij moet, heb het hier gezet een paar posts terug, tis een halve beloftenkern voor de moment
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door The_One »

Vergeet ook niet dat het van 2 kanten moet komen. Spelers hebben ook het recht om wat langer te laten aanslepen of te wachten om te zien of er nog andere aanbiedingen komen.
Zeker de vijver waar Club de laatste jaren in vist, kan ik me voorstellen dat de spelers waar we naar jagen, makkelijker meerdere aanbiedingen krijgen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Club aast op Malacia (Feyenoord), maar linksachter moet elf miljoen euro kosten


Club Brugge heeft een persoonlijk akkoord met Feyenoord-verdediger Tyrell Malacia (21). De Nederlandse belofteninternational moet de nieuwe linksachter van blauw-zwart worden. Wel moet Club nog een akkoord vinden met de Rotterdammers, die voorlopig elf miljoen euro vragen.

‘We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is’. Een quote van Bart Verhaeghe dit weekend in De Tijd. Wel, volgens onze informatie gaat het om Tyrell Malacia, sinds december 2019 vaste waarde achterin bij Feyenoord. Malacia tekende eind juni bij tot 2024, wat niet uitsluit dat de Bruggelingen hem in deze zomermercato kunnen weglokken uit Rotterdam. Verhaeghe gaf te kennen dat Club reeds een persoonlijk akkoord bereikte met de belofteninternational.

Malacia groeide op in de buurt van De Kuip - sinds zijn negende voetbalt hij voor Feyenoord. In december 2017 vierde hij op 18-jarige leeftijd zijn debuut in Feyenoord 1 tegen Napoli (2-1). Intussen verzamelde hij 86 officiële duels voor de Rotterdammers, best veel op zijn 21ste. Malacia doorliep de nationale jeugdelftallen, onlangs was hij ook basisspeler in de eindrondewedstrijden van Jong Oranje op het EK. Met zijn profiel past hij perfect binnen de plannen van Club, waar hij met Dost, Lang en Vormer drie landgenoten tegen het lijf loopt.

In april kreeg het geïnteresseerde Arsenal nog te horen dat Malacia 9,5 miljoen euro moest kosten. Die vraagprijs is volgens Verhaeghe nu nog opgetrokken. Afwachten hoe diep blauw-zwart straks in de buidel moet tasten voor een linksachter, die in Jan Breydel méér zou moeten brengen dan wat Sobol, Ricca (en Denswil) de laatste jaren getoond hebben.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Tiki Taka schreef: 05 jul 2021, 07:32
Pica schreef: 04 jul 2021, 10:05 Huidige A kern

GK: Mignolet Lammens Shinton
LV: Sobol Ricca
CV: Odillon Mechele Mitrovic Mbamba
RV: Mata VDB
CM: Rits Balanta Vormer Vanaken CDK VDK
Wingers: Lang Okereke De Cuyper Sandra
Aanvallers: Dost Perez Badji

Das toch wel heel veel "in youth we trust" inderdaad :mrgreen:

Okereke is overbodig
Wat doen we met de jonge keepers?
Winger (of twee) erbij?
NXT spelers => uitlenen of kansen geven?
CDK als valse 9 toch?
Ik zou toch trachten een groot deel van de youngsters (incl. Badji, Perez...) uit te lenen.
De ambitie blijkt te zijn te overwinteren in de CL (indien de loting mee zit althans) en Europees verder te geraken.
Uit de playoffs hebben we geleerd dat onze kern niet zo breed is als gedacht.
Er dient toch echt wel in elke linie directe versterking gehaald te worden ;
ervaren 2de keeper, LB, RB, CVM, CM, 2 wingers, spits.
Durven investeren in onze spelerskern, nu het stadion er toch alweer niet snel zal komen. (Veerman, Malacia, Mike Tresor ...)
OK, er zijn nog geen uitgaande transfers gerealiseerd, desalniettemin heb ik opnieuw het gevoel dat er getalmd wordt met inkomende transfers. Vorig seizoen werd op de valreep Lang gehaald, en dat bleek een schot in de roos, gelukkig.
Het gaat dit keer toch niet weer last minute worden?
De sportieve cel heeft een heel seizoen tijd gehad om shortlists klaar te hebben.
Mitrovic is ook overbodig in mijn ogen, heeft mij nog altijd niet overtuigd en was nooit zijn 4milj waard. Voor de rest mis ik nog 2 flank aanvallers, verdedigende middenvelder, 2 cvs (linksvoetige en eventueel nog een rechtsvoetige), linksback (ricca voor mij beter als lcv). En een extra spits, maar perez lijkt het goed te doen, dus dat is mss nog het minst dringende. Als we dan toch 4-4-2 gaan spelen wrs met een ruit op het middenveld. dan zou ik voor balanta-rits-vormer- deketelaere gaan en vanaken/lang voorraan. maar dan mis ik wel enorl veel diephang in deze ploeg dus hopelijk kopen ze wel wat flankspeler met diephang.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 10 jul 2021, 21:03 [url=https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a340f46b/]Club aast op Malacia (Feyenoord), maar linksachter moet elf miljoen euro kosten
.

Club Brugge heeft een persoonlijk akkoord met Feyenoord-verdediger Tyrell Malacia (21). De Nederlandse belofteninternational moet de nieuwe linksachter van blauw-zwart worden. Wel moet Club nog een akkoord vinden met de Rotterdammers, die voorlopig elf miljoen euro vragen.

‘We zijn rond met een linksachter, maar de club wil 11 miljoen euro. Terwijl hij er maar zes waard is’. Een quote van Bart Verhaeghe dit weekend in De Tijd. Wel, volgens onze informatie gaat het om Tyrell Malacia, sinds december 2019 vaste waarde achterin bij Feyenoord. Malacia tekende eind juni bij tot 2024, wat niet uitsluit dat de Bruggelingen hem in deze zomermercato kunnen weglokken uit Rotterdam. Verhaeghe gaf te kennen dat Club reeds een persoonlijk akkoord bereikte met de belofteninternational.

Malacia groeide op in de buurt van De Kuip - sinds zijn negende voetbalt hij voor Feyenoord. In december 2017 vierde hij op 18-jarige leeftijd zijn debuut in Feyenoord 1 tegen Napoli (2-1). Intussen verzamelde hij 86 officiële duels voor de Rotterdammers, best veel op zijn 21ste. Malacia doorliep de nationale jeugdelftallen, onlangs was hij ook basisspeler in de eindrondewedstrijden van Jong Oranje op het EK. Met zijn profiel past hij perfect binnen de plannen van Club, waar hij met Dost, Lang en Vormer drie landgenoten tegen het lijf loopt.

In april kreeg het geïnteresseerde Arsenal nog te horen dat Malacia 9,5 miljoen euro moest kosten. Die vraagprijs is volgens Verhaeghe nu nog opgetrokken. Afwachten hoe diep blauw-zwart straks in de buidel moet tasten voor een linksachter, die in Jan Breydel méér zou moeten brengen dan wat Sobol, Ricca (en Denswil) de laatste jaren getoond hebben.
Club heeft een persoonlijk akkoord met de speler, tja, als er geen akkoord is met de club zelf, dan komt er niks van.
Ik zou pas communiceren wanneer de deal effectief rond is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Oussama Idrissi zou in beeld zijn. Heeft iemand zicht op deze man zijn kwaliteiten?
Was blijkbaar top bij Groningen en AZ, maar flopte bij Sevilla en zijn uitleenbeurt aan Ajax was evenmin een succes.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

Tiki Taka schreef: 13 jul 2021, 07:58 Oussama Idrissi zou in beeld zijn. Heeft iemand zicht op deze man zijn kwaliteiten?
Was blijkbaar top bij Groningen en AZ, maar flopte bij Sevilla en zijn uitleenbeurt aan Ajax was evenmin een succes.
Uitleenbeurt bij Ajax was geen succes omdat hij het onder andere moest doen met korte invalbeurten. Heeft slechts 1 keer 45 minuten gespeeld dacht ik.
Dat Tadic op zijn positie stond helpt natuurlijk ook niet. En als hij dan in kwam, probeerde hij de boel teveel te forceren.
Is een speler die, als hij vertrouwen heeft, wel het verschil kan maken, zeker in onze competitie. Weet echter niet hoeveel hij kan toevoegen als het spel sneller gaat in de CL.

Is wel geen speler met veel diepgang, komt heel vaak in de bal. Dus niet echt het profiel waar we naar op zoek zijn.
Gesloten