Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

Spelen we nog met wingers eigenlijk?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 15 jul 2021, 10:57 We hebben nog 1 (in mijn ogen dan nog geen echte) winger voor 2 plaatsen. Precies FC de kampioenen. Maar we zijn goed bezig hè. Concurrentie is versterkt wij verzwakt ( geen Diatta, Dennis, …meer). Play offs hebben ons geleerd dat ons ploeg er niet staat in de toppers. Genk en Antwerp gaan dit jaar niet meer de punten laten liggen die ze vorig jaar wel lieten liggen in de normale competitie. Transfers zeker van minstens 1 winger zijn maw dringend nodig.
"Genk & Antwerp gaan dit jaar niet meer de punten laten liggen" vind ik een nogal gedurfde uitspraak. Hoe hard zijn die ploegen versterkt tegen vorig seizoen? Ja, ze hebben al wat spelers gekocht, maar ze hebben er ook al verloren of gaan er nog verliezen. Onuachu loopt nog rond bij Genk, maar de kans dat die gaat blijven schat ik bijzonder laag in - en dat is een serieuze aderlating. Onuachu was rechtstreeks betrokken bij 40 doelpunten (35 zelf gemaakt, 5 assists) in alle competities samen. Bij Antwerp is het meer gespreid : Refaelov (43 matchen - 14 doelpunten / 12 assists), Mbokani (35 matchen - 14 doelpunten / 5 assists), Jukleröd (25 matchen - 3 doelpunten / 4 assists), Hongla (43 matchen - 5 doelpunten / 2 assists).

Vorig seizoen was iedereen bezig over "de goeie transfers van Gent", terwijl het belangrijkste toen was dat David (40 matchen - 23 doelpunten / 10 assists) vertrokken was. Een speler met zo'n impact vervang je enorm moeilijk, zeker omdat dit soort speler ook vaak extra verdedigers op zich trekt en daardoor de rest van het team gevaarlijker laat zijn.

Ik ga dus niet zeggen dat de andere ploegen verzwakt zijn, maar op dit moment vind ik niet dat ze écht sterker geworden zijn. Bij ons staat nog altijd de ploeg van vorig seizoen dus wij hebben een stevige basis. Er moeten inderdaad wingers bij zodat we ook buitenom kunnen gaan in plaats van altijd naar binnen te trekken, maar daar zijn ze duidelijk mee bezig. Tegen de tijd dat het om de knikkers gaat zal onze ploeg wel steviger zijn dan vorig seizoen (en toen waren we al de beste). Het grootste probleem is dat er een negatieve perceptie leeft omdat onze play-offs slecht gelopen zijn. Daar mag je de covid-besmetting en de mentale tik die we daardoor gekregen hebben (nipte uitschakeling in EL & beker) écht niet onderschatten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 15 jul 2021, 10:45 Wie hebben we dan gemist die Club écht wou, behalve Balikwisha die een vuil spel gespeeld heeft samen met de Antwerpse Botoxman, en die we dus uiteindelijk liever niet zagen komen & Malacia ?
Vorig seizoen sloot de verlengde mercato op 5 oktober en hebben we last minute Noa Lang gehaald, de beste transfer van de laatste jaren, lijkt me.
10 dagen later viel hij al een helft in tegen Standard, en waren we allemaal al zwaar onder de indruk. Dat was al speeldag 9 van de competitie.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Club weet waar ze mee bezig zijn. (En er is tot nader order ook nog niemand weg.)
De last-minute transfer van Lang was een schot in de roos, en maar best of we speelden geen kampioen vorig seizoen.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van zo lang te wachten met transfers te doen, te riskant mijn gedacht.
Anderzijds, is er nog geen enkele basis speler vertrokken, dus kijkt men wat de kat uit de boom.
De mercato komt sowieso later op gang, omwille van het EK.
Uit de play-offs en de voorbereiding nu ook, zal men bij Club wel perfect weten waar er directe versterking nodig is.
(2de KP, LB, C(V)M, wingers, SP)
Van al de namen en de speculaties die in de pers verschijnen, zou ik niet veel geloven.
Het komend seizoen zal sowieso geen walk-over zijn zoals dat vorig seizoen (buiten de playoffs dan) wel het geval was.
Om het gevoel van verzadiging, het gebrek aan honger/drive na het behalen van een titel te vermijden, dient best bij aanvang van het seizoen nieuw bloed gehaald worden, al was het maar om iedereen op scherp te zetten, om de onderlinge concurrentie te verstevigen. Teveel spelers zijn te zeker van hun basisplaats.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Pica schreef: 15 jul 2021, 11:34 Spelen we nog met wingers eigenlijk?
Zeer terechte vraag. En indien niet, komt dat dan door gebrek aan de juiste profielen, of gaat het om een bewuste tactische keuze (onder meer omdat CDK heeft aangegeven een centrale rol te willen)?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 15 jul 2021, 14:48
Pica schreef: 15 jul 2021, 11:34 Spelen we nog met wingers eigenlijk?
Zeer terechte vraag. En indien niet, komt dat dan door gebrek aan de juiste profielen, of gaat het om een bewuste tactische keuze (onder meer omdat CDK heeft aangegeven een centrale rol te willen)?
Als we zonder échte wingers gaan spelen, zal Dost er niet veel meer aan te pas komen.
Hij brak in de playoffs en in deze voorbereiding weinig potten en moet het hebben van flankvoorzetten.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 15 jul 2021, 11:35
Kevinho schreef: 15 jul 2021, 10:57 We hebben nog 1 (in mijn ogen dan nog geen echte) winger voor 2 plaatsen. Precies FC de kampioenen. Maar we zijn goed bezig hè. Concurrentie is versterkt wij verzwakt ( geen Diatta, Dennis, …meer). Play offs hebben ons geleerd dat ons ploeg er niet staat in de toppers. Genk en Antwerp gaan dit jaar niet meer de punten laten liggen die ze vorig jaar wel lieten liggen in de normale competitie. Transfers zeker van minstens 1 winger zijn maw dringend nodig.
"Genk & Antwerp gaan dit jaar niet meer de punten laten liggen" vind ik een nogal gedurfde uitspraak. Hoe hard zijn die ploegen versterkt tegen vorig seizoen? Ja, ze hebben al wat spelers gekocht, maar ze hebben er ook al verloren of gaan er nog verliezen. Onuachu loopt nog rond bij Genk, maar de kans dat die gaat blijven schat ik bijzonder laag in - en dat is een serieuze aderlating. Onuachu was rechtstreeks betrokken bij 40 doelpunten (35 zelf gemaakt, 5 assists) in alle competities samen. Bij Antwerp is het meer gespreid : Refaelov (43 matchen - 14 doelpunten / 12 assists), Mbokani (35 matchen - 14 doelpunten / 5 assists), Jukleröd (25 matchen - 3 doelpunten / 4 assists), Hongla (43 matchen - 5 doelpunten / 2 assists).

Vorig seizoen was iedereen bezig over "de goeie transfers van Gent", terwijl het belangrijkste toen was dat David (40 matchen - 23 doelpunten / 10 assists) vertrokken was. Een speler met zo'n impact vervang je enorm moeilijk, zeker omdat dit soort speler ook vaak extra verdedigers op zich trekt en daardoor de rest van het team gevaarlijker laat zijn.

Ik ga dus niet zeggen dat de andere ploegen verzwakt zijn, maar op dit moment vind ik niet dat ze écht sterker geworden zijn. Bij ons staat nog altijd de ploeg van vorig seizoen dus wij hebben een stevige basis. Er moeten inderdaad wingers bij zodat we ook buitenom kunnen gaan in plaats van altijd naar binnen te trekken, maar daar zijn ze duidelijk mee bezig. Tegen de tijd dat het om de knikkers gaat zal onze ploeg wel steviger zijn dan vorig seizoen (en toen waren we al de beste). Het grootste probleem is dat er een negatieve perceptie leeft omdat onze play-offs slecht gelopen zijn. Daar mag je de covid-besmetting en de mentale tik die we daardoor gekregen hebben (nipte uitschakeling in EL & beker) écht niet onderschatten.
Helemaal akkoord dat we niet moeten panikeren. Die transfers komen wel.
Maar Genk niet versterkt? Dan volg je het toch niet helemaal?
Als enkel Onuachu vertrekt en ze hallen bvb Ugbo als opvolger, dan zijn ze gewoon favoriet nummer 1 (Afhankelijk van wat wij halen).
Vooral hun verdediging gaat monsterlijk zijn. Hun Z-A backs, Munoz en Arteaga gaan hun 2e volle seizoen in. Vond die vorig jaar al heel sterk en iedereen weet dat die mannen meestal pas knallen in hun 2e seizoen.
Centraal stond het al als een huis dan halen ze nog Sadick... Zou mij niet verbazen als die na 1 seizoen weg is voor veel geld.
Trésor is de betere versie van een (enorm overschatte) Bongonda.

Genk heeft vorig seizoen een enorm zwakke periode gehad die hun uiteindelijk genekt heeft. Maar dit seizoen spelen ze dus vanaf speeldag 1 in hun vertrouwde systeem en met hun vertrouwde opstelling. Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel wat achterstand op hun hebben.

Antwerp weet ik te weinig van om mij over uit te spreken en de mauve, dat wordt weer net niet.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

Ieder jaar hetzelfde :mrgreen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

LaurensVS schreef: 15 jul 2021, 16:08 Helemaal akkoord dat we niet moeten panikeren. Die transfers komen wel.
Maar Genk niet versterkt? Dan volg je het toch niet helemaal?
Als enkel Onuachu vertrekt en ze hallen bvb Ugbo als opvolger, dan zijn ze gewoon favoriet nummer 1 (Afhankelijk van wat wij halen).
Vooral hun verdediging gaat monsterlijk zijn. Hun Z-A backs, Munoz en Arteaga gaan hun 2e volle seizoen in. Vond die vorig jaar al heel sterk en iedereen weet dat die mannen meestal pas knallen in hun 2e seizoen.
Centraal stond het al als een huis dan halen ze nog Sadick... Zou mij niet verbazen als die na 1 seizoen weg is voor veel geld.
Trésor is de betere versie van een (enorm overschatte) Bongonda.

Genk heeft vorig seizoen een enorm zwakke periode gehad die hun uiteindelijk genekt heeft. Maar dit seizoen spelen ze dus vanaf speeldag 1 in hun vertrouwde systeem en met hun vertrouwde opstelling. Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel wat achterstand op hun hebben.

Antwerp weet ik te weinig van om mij over uit te spreken en de mauve, dat wordt weer net niet.
Ik volg je dat ze een goeie ploeg hadden & dat ze transfers gedaan hebben die op papier een meerwaarde bieden, maar dat werd vorig seizoen ook van Gent gezegd. Het moet nog klikken en het moet nog blijken dat ze effectief een meerwaarde zijn. Dessers was vorig jaar ook dé toptransfer maar uiteindelijk heeft hij ongeveer niets van meerwaarde gehad. De Z-A kunnen inderdaad beter zijn, maar dat dachten we ook over Deli na zijn eerste seizoen en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
En je zegt het zelf, ALS ze Ugbo halen - het moet nog blijken dat ze een nieuwe spits vinden die er 30 binnenknalt.

Los daarvan is Genk voor mij ook dé topkandidaat om kampioen te worden, naast Club uiteraard, maar ik weiger te panikeren omdat anderen spelers binnenhalen die op papier een meerwaarde zijn. Die Zuid-Amerikanen kende ik niet voor ze bij Genk kwamen (dat kan uiteraard aan mij liggen) en ze zijn geweldig goed uitgedraaid. Dessers kende ik wel en die was een halve flop. Namen zeggen niet zoveel :-).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 16 jul 2021, 08:29
LaurensVS schreef: 15 jul 2021, 16:08 Helemaal akkoord dat we niet moeten panikeren. Die transfers komen wel.
Maar Genk niet versterkt? Dan volg je het toch niet helemaal?
Als enkel Onuachu vertrekt en ze hallen bvb Ugbo als opvolger, dan zijn ze gewoon favoriet nummer 1 (Afhankelijk van wat wij halen).
Vooral hun verdediging gaat monsterlijk zijn. Hun Z-A backs, Munoz en Arteaga gaan hun 2e volle seizoen in. Vond die vorig jaar al heel sterk en iedereen weet dat die mannen meestal pas knallen in hun 2e seizoen.
Centraal stond het al als een huis dan halen ze nog Sadick... Zou mij niet verbazen als die na 1 seizoen weg is voor veel geld.
Trésor is de betere versie van een (enorm overschatte) Bongonda.

Genk heeft vorig seizoen een enorm zwakke periode gehad die hun uiteindelijk genekt heeft. Maar dit seizoen spelen ze dus vanaf speeldag 1 in hun vertrouwde systeem en met hun vertrouwde opstelling. Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel wat achterstand op hun hebben.

Antwerp weet ik te weinig van om mij over uit te spreken en de mauve, dat wordt weer net niet.
Ik volg je dat ze een goeie ploeg hadden & dat ze transfers gedaan hebben die op papier een meerwaarde bieden, maar dat werd vorig seizoen ook van Gent gezegd. Het moet nog klikken en het moet nog blijken dat ze effectief een meerwaarde zijn. Dessers was vorig jaar ook dé toptransfer maar uiteindelijk heeft hij ongeveer niets van meerwaarde gehad. De Z-A kunnen inderdaad beter zijn, maar dat dachten we ook over Deli na zijn eerste seizoen en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
En je zegt het zelf, ALS ze Ugbo halen - het moet nog blijken dat ze een nieuwe spits vinden die er 30 binnenknalt.

Los daarvan is Genk voor mij ook dé topkandidaat om kampioen te worden, naast Club uiteraard, maar ik weiger te panikeren omdat anderen spelers binnenhalen die op papier een meerwaarde zijn. Die Zuid-Amerikanen kende ik niet voor ze bij Genk kwamen (dat kan uiteraard aan mij liggen) en ze zijn geweldig goed uitgedraaid. Dessers kende ik wel en die was een halve flop. Namen zeggen niet zoveel :-).
De Condé doet het uitzonderlijk goed bij Genk en dat al vele jaren. Budgettair doen die het uitmuntend, en dit zonder regelmatige CL deelname, hoedje af. Ze hebben wel wat pech gehad met hun trainers die ze haalden. Onuachu vervangen wordt echter geen sinecure, net zoals de mauve Nmecha ook niet zomaar zullen kunnen vervangen. Deze beide spelers hebben een hele grote impact gehad op hun ploeg het voorbije seizoen.
Wat mij betreft dient er een volwaardige concurrent bij te komen voor Dost, die ondertussen 32 jaar is en zijn laatste contractjaar ingaat. Ik ga er van uit dat Club zich in elke linie stevig gaat versterken, echter zullen we nog wat geduld moeten uitoefenen (midden-eind augustus).
yocake
Tester
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2016, 10:27

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door yocake »

Tiki Taka schreef: 16 jul 2021, 10:13
t4nd schreef: 16 jul 2021, 08:29
LaurensVS schreef: 15 jul 2021, 16:08 Helemaal akkoord dat we niet moeten panikeren. Die transfers komen wel.
Maar Genk niet versterkt? Dan volg je het toch niet helemaal?
Als enkel Onuachu vertrekt en ze hallen bvb Ugbo als opvolger, dan zijn ze gewoon favoriet nummer 1 (Afhankelijk van wat wij halen).
Vooral hun verdediging gaat monsterlijk zijn. Hun Z-A backs, Munoz en Arteaga gaan hun 2e volle seizoen in. Vond die vorig jaar al heel sterk en iedereen weet dat die mannen meestal pas knallen in hun 2e seizoen.
Centraal stond het al als een huis dan halen ze nog Sadick... Zou mij niet verbazen als die na 1 seizoen weg is voor veel geld.
Trésor is de betere versie van een (enorm overschatte) Bongonda.

Genk heeft vorig seizoen een enorm zwakke periode gehad die hun uiteindelijk genekt heeft. Maar dit seizoen spelen ze dus vanaf speeldag 1 in hun vertrouwde systeem en met hun vertrouwde opstelling. Ik durf zelfs zeggen dat we momenteel wat achterstand op hun hebben.

Antwerp weet ik te weinig van om mij over uit te spreken en de mauve, dat wordt weer net niet.
Ik volg je dat ze een goeie ploeg hadden & dat ze transfers gedaan hebben die op papier een meerwaarde bieden, maar dat werd vorig seizoen ook van Gent gezegd. Het moet nog klikken en het moet nog blijken dat ze effectief een meerwaarde zijn. Dessers was vorig jaar ook dé toptransfer maar uiteindelijk heeft hij ongeveer niets van meerwaarde gehad. De Z-A kunnen inderdaad beter zijn, maar dat dachten we ook over Deli na zijn eerste seizoen en we weten allemaal hoe dat gelopen is.
En je zegt het zelf, ALS ze Ugbo halen - het moet nog blijken dat ze een nieuwe spits vinden die er 30 binnenknalt.

Los daarvan is Genk voor mij ook dé topkandidaat om kampioen te worden, naast Club uiteraard, maar ik weiger te panikeren omdat anderen spelers binnenhalen die op papier een meerwaarde zijn. Die Zuid-Amerikanen kende ik niet voor ze bij Genk kwamen (dat kan uiteraard aan mij liggen) en ze zijn geweldig goed uitgedraaid. Dessers kende ik wel en die was een halve flop. Namen zeggen niet zoveel :-).
De Condé doet het uitzonderlijk goed bij Genk en dat al vele jaren. Budgettair doen die het uitmuntend, en dit zonder regelmatige CL deelname, hoedje af. Ze hebben wel wat pech gehad met hun trainers die ze haalden. Onuachu vervangen wordt echter geen sinecure, net zoals de mauve Nmecha ook niet zomaar zullen kunnen vervangen. Deze beide spelers hebben een hele grote impact gehad op hun ploeg het voorbije seizoen.
Wat mij betreft dient er een volwaardige concurrent bij te komen voor Dost, die ondertussen 32 jaar is en zijn laatste contractjaar ingaat. Ik ga er van uit dat Club zich in elke linie stevig gaat versterken, echter zullen we nog wat geduld moeten uitoefenen (midden-eind augustus).
Genk heeft ieder jaar een goed moment, maar bij de eerste tegenslag vliegt de trainer buiten. In uitzonderlijke gevallen loopt het een seizoen goed en spelen ze kampioen. Ik betwijfel echter of VDB de trainer is die een heel jaar de boel onder controle kan houden.
Dost is hier nog maar een half jaar en je wil al een vervanger halen? Terwijl er al 2 jonge spitsen rondlopen. En in het ergste geval kan Charles daar spelen. Club heeft nu nood aan 2 wingers met diepgang, een verdediger & een linksback.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Rumor: Interest rising in midfielder Tajon Buchanan]

Days after advancing to the Gold Cup Semifinals with Team Canada, interest in Revolution midfielder Tajon Buchanan seems to have skyrocketed. Reports indicate multiple European clubs have submitted offers to the New England Revolution for the 22-year-old.

The latest reports on Buchanan come courtesy of TSN’s Matthew Scianitti. Revs fans will remember Scianitti as the person who initially broke the news of Ligue 1-side Lens having an interest in the Canadian.

According to Scianitti’s Twitter, FC Lens still has an interest in Buchanan. Scianitti’s report also confirms that there are other suitors for the Revs midfielder. According to the TSN reporter, Ligue 1-side FC Lens, Bundesliga-side FC Augsburg, and Belgian First League-side Club Brugge have all submitted offers to the New England Revolution.

According to Tom Bogert, the Revolution rejected a bid for Buchanan by FC Lens. That offer was rumored to be around the $3.5 million mark. It appears FC Lens went back to the drawing board and proposed a new offer as Homme du Match reported the French club had upped the offer to $4 million.

There is still no word on how much Augsburg or Brugge have offered for Buchanan.

Another piece of information Scianitti dropped in his tweet was that this is more than likely not the end of offers for the Revolution. According to Scianitti, “more German and Portuguese clubs are preparing offers.”.

After successful stints with the Canadian National Team and the New England Revolution, it seems the question isn’t if Buchanan will be packing his bags for Europe, rather when.

With the Revs taking a commanding lead in the Eastern Conference, I highly doubt we will see Buchanan leave before the end of the 2021 season. Yet we could see the bright Canadian depart for Europe upon the end of the season.

https://www.transfermarkt.com/tajon-buc ... ler/638793
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Hibs told to lower Josh Doig price-tag as English Premier League clubs plot move for left-back

Both Arsenal and West Ham remain interested in the defender, who has attracted interest from England, Scotland, and overseas after a fine debut season for the Easter Road side.

But the Capital club are unwilling to let the teenager leave on the cheap, and want any clubs keen on Doig to pay £5m plus add-ons.

English Premier League new boys Watford are the only to side to have so far entered into serious talks with Hibs over a deal for the former Hearts youth, but the arrival of Danny Rose at Vicarage Road suggests the Wasps’ interest may be on the wane.

...

Doig’s form for Hibs last term has prompted interest from the likes of AC Milan, Celtic, Chelsea, Club Brugge, Leicester, Manchester City, and Southampton and while head coach Jack Ross is keen for the defender as well as highly-rated striker Kevin Nisbet and central defender Ryan Porteous to remain at the club, he is braced for interest in the trio after the club knocked back approaches for the latter two during the January transfer window.

https://www.transfermarkt.com/josh-doig ... ler/567129
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

https://www.aspor.com.tr/trabzonspor/20 ... lan-teklif

We zitten ook in vergevorderde onderhandelingen met Altınordu voor Enis Destan (spits). Trabzonspor heeft nu wel 5M TL (ongeveer 0.5M Euro)+ 20% doorverkoop geboden. Destan moet Altınordu ogeveer 2M Euros opbrengen.

https://www.transfermarkt.com/enis-dest ... ler/699980
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door GraspopperFCB »

LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

Fanzy schreef: 23 jul 2021, 04:14 https://www.aspor.com.tr/trabzonspor/20 ... lan-teklif

We zitten ook in vergevorderde onderhandelingen met Altınordu voor Enis Destan (spits). Trabzonspor heeft nu wel 5M TL (ongeveer 0.5M Euro)+ 20% doorverkoop geboden. Destan moet Altınordu ogeveer 2M Euros opbrengen.

https://www.transfermarkt.com/enis-dest ... ler/699980
Geruchten als deze onder forumscouting plaatsen aub
Gesloten