Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Vergas Ronald »

FrankFarinaII schreef: 05 mei 2021, 11:10 gelet op de mentale zwakheid van voetballers in het algemeen (lol) is er verzadiging bij sommigen. Een nieuwe injectie van hongerige spelers kan hier zeker bij helpen
Ik begrijp die logica niet, denkt gij echt dat een speler rond loopt en peist "Jongens, ik ga niet trainen vandaag, we zijn al 3 keer kampioen geworden, 'tis welletjes geweest" - Er zijn zoveel voetballers die 10 jaar voor een club spelen. Afin neem nu Lewandowski, die is 7 jaar bij Bayern, 7 keer kampioen, 7 seizoenen op rij topschutter.

Die mentaliteit waar gij van spreekt bestaat natuurlijk, het is menselijk, maar als ge die mentaliteit hebt geraakt ge als sportmens nooit in eerste klasse, laat staan bij Club Brugge.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Vergas Ronald schreef: 20 mei 2021, 19:06
FrankFarinaII schreef: 05 mei 2021, 11:10 gelet op de mentale zwakheid van voetballers in het algemeen (lol) is er verzadiging bij sommigen. Een nieuwe injectie van hongerige spelers kan hier zeker bij helpen
Ik begrijp die logica niet, denkt gij echt dat een speler rond loopt en peist "Jongens, ik ga niet trainen vandaag, we zijn al 3 keer kampioen geworden, 'tis welletjes geweest" - Er zijn zoveel voetballers die 10 jaar voor een club spelen. Afin neem nu Lewandowski, die is 7 jaar bij Bayern, 7 keer kampioen, 7 seizoenen op rij topschutter.

Die mentaliteit waar gij van spreekt bestaat natuurlijk, het is menselijk, maar als ge die mentaliteit hebt geraakt ge als sportmens nooit in eerste klasse, laat staan bij Club Brugge.
"Zet ze ne keer 6 uur op ne velo" bij wijze van spreken ;-)
Individuele sporters betrouwen op zichzelf en zijn enkel aan zichzelf verantwoording verschuldigd bij winst/falen. Bij verwende voetballers (ok, dit is subjectief ;-) maar als ge de coureurs tegen de grond ziet smakken en verder rijden of een half lijk op het voetbalveld... ) is het gemakkelijker om zich verstoppen in een ploeg als het niet draait, te wijzen naar allerhande factoren die hun eigen 'falen' moeten vergoelijken. Ook bij winst is het gemakkelijker om mee te zweven in de flow, omdat deze gedragen wordt door een ploeg, en niet telkens afhangt van een individuele prestatie. Hier treedt gewoonte/gemakzucht op omdat het individu niet direct geconfronteerd wordt met een unilaterale prikkel, nl. deze uitdaging moet ik overwinnen...nee, want ik heb mijn ploegmaats nog om dat op te knappen, is het vangnet in deze.
Om een kampioenenploeg te maken en te behouden is er dus regelmatig concurrentie nodig, vers bloed, verse honger, om een resultaat te behalen. Het is immers motiverender om een eerste titel te halen dan bv een derde, "dat zijn we al gewoon, het zal wel gaan, het zal wel lukken...enz" komt hier bij om de hoek kijken. Bij FCB bvb zag je deze mentaliteit in een wedstrijd als ze op achterstand kwamen, dat duurt wel even maar als het niet meer goed komt zie je onmiddellijk de twijfel oprukken.
Het kan dan geen kwaad dat er gasten tussen zitten die nog niet in de overwinningsroes verkeren en er hunne kop voor leggen
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

basis ploeg voor volgend jaar
mignolet, mata, mechele, hoedt kopen, nieuwe linksachter, balanta, vormer of rits, de ketelaere als aanvallend middenvelder lang op rechts, vanaken in de spits en nieuw links buiten.

okereke, ricca, mitrovic verkopen.
Denswil, dirrar, chong niet kopen.
Koussounou (wrs naar engeland)

jonge verdediger en verdedigende middenvelder en nog 2 jonge flankspelers halen. Nieuwe 2de keeper. En nog extra spits msk.

van den keybus en de cuyper uitlenen.

Vanaken heeft echt de kwaliteiten om een top spits te zijn en kan dan ook nog depanneren op het middenveld bij blessures.
Maar ik denk dat de ketelaere onze aanvallende middenvelder moet worden en vanaken onze "nieuwe spits". Vandaag bewijst hij nog maar eens zijn neus voor goals. Die 2 flanken kunnen dan profiteren om naar binnen te kopen als vanaken afhaakt en een steekpass geeft. De ketelaere kan met zijn snelheid en vista voor diephang en swung in ons middenveld zorgen die we nu soms ontbreken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

En Dost houden om de cornervlagjes op het veld te zetten?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 21 mei 2021, 07:16 En Dost houden om de cornervlagjes op het veld te zetten?
Wat mij betreft moet er nog een top spits bij, tenzij men Charles in de punt gaat zetten.
Dringend eens grote kuis houden in de kern ; Dennis, Krmencik, Okereke, Openda, Deli, Rezaie...kapitaal aan flop transfers.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 21 mei 2021, 08:43
t4nd schreef: 21 mei 2021, 07:16 En Dost houden om de cornervlagjes op het veld te zetten?
Wat mij betreft moet er nog een top spits bij, tenzij men Charles in de punt gaat zetten.
Dringend eens grote kuis houden in de kern ; Dennis, Krmencik, Okereke, Openda, Deli, Rezaie...kapitaal aan flop transfers.
Openda, Deli en Dennis kan je toch bezwaarlijk floptransfers noemen. Die eerste is gehaald toen hij 15 was ofzo, dus je kan hem zelfs amper een transfer noemen. De laatste twee hebben zeker hun verdiensten gehad, en Dennis zijn marktwaarde is hier exponentieel toegenomen, en dan hou ik nog rekening met de recente daling. Voor de andere drie heb je niet helemaal ongelijk, hoewel ik nog steeds vind dat Krmencik zo slecht niet is als hij soms werd/wordt voorgesteld, en Okereke vroeg of laat gaat ontploffen, in het juiste systeem voor hem.

Als je met één spits gaat spelen, is er met Dost, Badji, en Perez meer dan genoeg spoeling. In een tweespitsensysteem kan Okereke misschien wél zijn draai vinden, en heb je ook niet direct iemand nodig. Ik zou daar niemand halen. Er zijn posities waar het veel meer nodig is.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Gisteren de moed opgenomen om naar extra time te kijken (wat een bende ouwewijvenpraat daar), soit, Vince was te gast en verklaarde dat FCB verder wil met Clement, en dat Lang en CDK blijven. OF course, als er een groot bedrag op tafel komt weet je nooit ;-). CDK uitte zijn voorkeur om in de as van de ploeg te willen spelen (+ dicussie over HVA op de 6 of niet).
Benieuwd welke versterkingen ze gaan halen om de ploeg naar een nog hoger niveau te tillen, zodat we op alle fronten langer kunnen meespelen!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

Met publiek beginnen we de PO's met meer dan 20 punten voorsprong, de basis lijkt me dus wel ok te zijn :mrgreen:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 25 mei 2021, 08:51 Gisteren de moed opgenomen om naar extra time te kijken (wat een bende ouwewijvenpraat daar), soit, Vince was te gast en verklaarde dat FCB verder wil met Clement, en dat Lang en CDK blijven. OF course, als er een groot bedrag op tafel komt weet je nooit ;-). CDK uitte zijn voorkeur om in de as van de ploeg te willen spelen (+ dicussie over HVA op de 6 of niet).
Benieuwd welke versterkingen ze gaan halen om de ploeg naar een nog hoger niveau te tillen, zodat we op alle fronten langer kunnen meespelen!
Wij zullen volgend seizoen weer voor de titel spelen zo veel is duidelijk de vraag is wat de andere ploegen gaan doen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Balikwisha van Standard wordt opnieuw genoemd, wat vinden jullie van deze speler?
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Tiki Taka schreef: 25 mei 2021, 11:01 Balikwisha van Standard wordt opnieuw genoemd, wat vinden jullie van deze speler?
Onbekend en niet gevolgd, dus geen idee of deze speler een meerwaarde voor ons is... Ik vermoed dat de strategie nog altijd dezelfde zal zijn: laat een paar geruchten in de kranten verschijnen, zodat we op ons gemak de echte transfers kunnen doen? :dunno:
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... pende-plek

Josh Doig..linksback uit Schotse competitie: gerucht vermoed ik
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

gezien de site een heel ver gerucht misschien
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Brugia »

Aleksander Buksa halen aub. 🇵🇱
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Balikwisha lijkt concreet te worden, zou het Belfius Camp reeds bezocht hebben en gesproken hebben met Clement.
Is een jonge (flank)aanvaller (net 20 jaar geworden), polyvalent, belofte international.
Gesloten