Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Positief toch? 16jarige talenten kopen om ze bij nxt te laten meedraaien en te wennen aan de competitie zodat ze binnen 2jaar naar de a ploeg kunnen gaan.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 28 aug 2021, 09:24 Positief toch? 16jarige talenten kopen om ze bij nxt te laten meedraaien en te wennen aan de competitie zodat ze binnen 2jaar naar de a ploeg kunnen gaan.
Tuurlijk...
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 28 aug 2021, 09:15
Fanzy schreef: 28 aug 2021, 07:39 Afbeelding
Ik denk dat die Taecke effectief voor HLN werkt. Ik post het hier dus maar. Denk dat onze mercato nog lang niet over is.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Club NXT materiaal? :dunno:
Stel je voor zeg, Wesley en een LB met marktwaarde van 12M by Club NXT! Dan worden onze belofte zeker kampioen.

Haaa die 16 jarige? Ja waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Fanzy »

Officieel Afbeelding
Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Prestatie gericht contract, want heeft nog steeds een conditionele/fysieke achterstand. Ideaal om bij club bij te trainen, doch ik verwacht niet al te veel van hem (tijdens deze uitleenbeurt) qua speelminuten en resultaten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Wie haalden we totnogtoe als directe versterkingen, als spelers die onmiddellijk zouden een meerwaarde dienen te zijn?
Nsoki, Kowah, Buchanan, Wesley... Waarbij Buchanan pas in januari naar Club komt en Wesley 1,5 jaar niet heeft gespeeld.
Anderen zijn spelers met weinig tot geen ervaring op het hoogste niveau ; Persyn, Providence, Otasowie
Ik verwacht/hoop nog op 2-3 toppers voor de CV, CM en spits posities.
De mot zit erin, en dat heeft alles te maken met het feit dat teveel spelers te zeker zijn van hun basisplaats,
met als gevolg, gebrek aan motivatie, goesting, grinta, drive.
Het verschil in mentaliteit gisteren met Gent kon niet groter zijn, die wilden elk duel winnen, constant druk op de bal...
terwijl het voor Club allemaal niet perse hoefde...ontluisterend !
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

Het feit dat Clement de oudgedienden/sterkhouders vol in de wind zet doet me vermoeden dat er niks meer bijkomt, en dat het van hen zal moeten komen
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Zeg nu eerlijk wie had Clement wel moeten zetten ?
Mitrovic die heeft alleen nog maar wanprestaties geleverd de laatste tijd?
Rits? In de plaats van wie ?
Dost ? Ja we hebben gezien wat die de tweede helft gebracht heeft
Ottowasie heeft een conditionele achterstand

Schieten op de trainer is simpel. Het feit dat er geen kwalitatief vers bloede in de kern zit kan je maar 1 persoon aanwrijven.
Sterkste kern in jaren de beste grap ooit
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Kevinho schreef: 30 aug 2021, 09:09 Zeg nu eerlijk wie had Clement wel moeten zetten ?
Mitrovic die heeft alleen nog maar wanprestaties geleverd de laatste tijd?
Rits? In de plaats van wie ?
Dost ? Ja we hebben gezien wat die de tweede helft gebracht heeft
Ottowasie heeft een conditionele achterstand

Schieten op de trainer is simpel. Het feit dat er geen kwalitatief vers bloede in de kern zit kan je maar 1 persoon aanwrijven.
Sterkste kern in jaren de beste grap ooit
Je hebt een punt, Mannaert heeft weer eens te lang gewacht met het kwalitatief versterken van de kern.
En dan valt het nog af te wachten of de kern effectief is versterkt.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Kevinho schreef: 30 aug 2021, 09:09 Zeg nu eerlijk wie had Clement wel moeten zetten ?
Mitrovic die heeft alleen nog maar wanprestaties geleverd de laatste tijd?
Rits? In de plaats van wie ?
Dost ? Ja we hebben gezien wat die de tweede helft gebracht heeft
Ottowasie heeft een conditionele achterstand

Schieten op de trainer is simpel. Het feit dat er geen kwalitatief vers bloede in de kern zit kan je maar 1 persoon aanwrijven.
Sterkste kern in jaren de beste grap ooit
Sjah, terechte opmerking....direct transfers zet je in een ploeg en draaien mee. Onze aankopen zijn nergens te bespeuren, dus zijn ze geen directe meerwaarde of nog niet in het systeem ingespeeld of niet in de ploeg. Ik zei dit al verleden maand, dat men te lang wacht om meerwaarde aankopen te doen en deze te "roderen"omdat de competitie en CL start.....
Wat gisteren gebracht werd toont aan dat de ploeg allesbehalve sterk staat tegen een gemotiveerde tegenstander. Het lamlendige spel, een langslepende ziekte bij FCB(!) zat er weer volop in. Vers bloed zorgt voor concurrentie en scherpte, dit was ver zoek.
Dan stel ik me toch wel vragen bij de professionele ingesteldheid van onze spelers: kunnen ze he tnu niet echt opbrengen om "no sweat no glory" te spelen voor 90 min per week? is dit teveel gevraagd??
De trainer moet het doen met het materiaal dat hem te beschikking wordt gesteld, akkoord, maar hij maakt allesbehalve de jusite keuzes van spelers EN ploegopstelling. Wil Clement een statement maken dat hij directe meerwaarde spelers nodig heeft? :dunno:
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door CRS006 »

Kevinho schreef: 30 aug 2021, 09:09 Zeg nu eerlijk wie had Clement wel moeten zetten ?
Mitrovic die heeft alleen nog maar wanprestaties geleverd de laatste tijd?
Rits? In de plaats van wie ?
Dost ? Ja we hebben gezien wat die de tweede helft gebracht heeft
Ottowasie heeft een conditionele achterstand

Schieten op de trainer is simpel. Het feit dat er geen kwalitatief vers bloede in de kern zit kan je maar 1 persoon aanwrijven.
Sterkste kern in jaren de beste grap ooit
Ik denk toch dat er iemand op Vince zijn job aast. Steeds weer die commentaar 🙈.

En gwn clement laten vrijuit gaan.

Ik heb dit reeds eerder gezegd dat dit gevaarlijk kon zijn. Om de zoveel tijd moet je gewoon eens veranderen van coach en zeker de dag van vandaag met al het geld die in dit wereldje omgaat.

Vroeger ging het echt nog om ik wil spelen en winnen. Wat kan het sommige spelers nu soms schelen om eens een match te verliezen als ze toch op het einde van de maand +100k op hun rekening zien verschijnen.

Clement is een coach om 1 seizoen max 2 te kunnen houden als motivator en het beste uit spelers te halen die zich willen bewijzen. 2 titels later hebben al deze spelers een dik contract en prijzen op hun naam waardoor ze denken dat ze zeker van hun plaats zijn. TE ZEKER.

Een Vanaken en vormer waren echt een ramp. Balanta ging er de eerste helft nog voor maar verdronk toen gwn mee met de ploeg. Maar Clement heeft de ballen niet om zijn kapitein op de bank te zetten. Gaat nog rapper Hans banken terwijl we Hans imo wel nodig hebben met zijn passing maar is imo geen echte 10.

Een 10 moet vinniger zijn en een man kunnen overgaan.

Clement is gwn tactisch te plat en dit was zo in iedere ploeg die hij al coach van was. Speelt gwn 3 keer kampioen omdat hij 3 keer over de beste kern beschikte van België.

Zal nu wss terug kampioen spelen omdat we nu ook de sterkste kern hebben maar in de play-offs en nu de start van dit seizoen is het vrij duidelijk dat Clement zijn spelers voor matchen in de jpl niet meer scherp krijgt.

Nu tegen Gent zat alles maar dan ook alles tegen want ik vond Gent nu ook niet zo sterk. 2 spelers waren top bij Gent.

Maar het is vrij duidelijk dat Clement veel punten verliest of net wint door een klasse flits van een speler als het tegen een tactisch sterkere coach is.

Heb het niet voor Hein maar is op tactisch vlak 10x sterker dan Clement.

Het mooie voorbeeld is bv in de eerste helft dat brugge enorm veel goede voorzetten gaf. Ik geloofde mijn ogen niet. Ik had Brugge in 1 helft nog nooit zo veel goede voorzetten zien geven maar er stond niemand om deze binnen te koppen.

Dost komt er bij een 3-0 achterstand op en loopt al niet te gelukkig en kreeg op een moment dat Brugge echt moest drukken en komen in een hele 2de helft 1 goede voorzet. Ik zou toch ook nie blij rondlopen hoor.

Aan Clement om zijn spelers toch te sturen op zo'n moment.

Maar aub stop met te zeggen dat we geen sterke kern hebben en het al vince zijn schuld is. De spelers die jij zo'n grote verliezen noemt zijn door hem gehaald.... Dimatta en Odilon.

Die jongens hadden ook eerst + 10 matchen nodig om op niveau te komen en hadden voor ze in Brugge kwamen nog nooit echt op hoog niveau gespeeld.

Nu worden er betere spelers gehaald, die nog jong zijn en zich al getoond hebben op een hoger niveau dan Odilon en Dimatta toen die hier aankwamen.

- Buchanan: beste talent van de mls ( mls stijgt ieder jaar in niveau)
- Otasowie: een speler die op zijn 20 jaar de vaste vervanger was van leander in de PL. Ze waren woest dat ze hem lieten gaan maar hij wou niet bijtekenen.
- Persyn: talentje en idd versterking in de breedte voor dit jaar. Maar ideaal om hem minuten te geven en op termijn mata te vervangen... Die jongen al zien lopen ???
- Sowah: ok 9 mil. Is veel voor een speler van OHL maar degene die hem regelmatig bezig gezien hebben vorig jaar weten dat dit echt een hele goeie versterking is. Kent de JPL, heeft enorm veel diepgang en kan gwn blijven lopen.

Veel liever Sowah of villa voor 8 mil. ( Volgevreten vedette die slechte sfeer met zich meebrengt). En de meeste die hier nu klagen dat 9 te veel is zijn degene die ook klagen dat sommige transfers niet doorgingen bv van villa omdat Brugge geen 2-3 mil. Meer wou bieden.

Wel 9 vind ik zelf ook wat te veel maar 6/7 mil is hij gezien de huidige markt zeker waard. Wel Brugge heeft nu 2/3 mil meer gegeven om de transfer zeker rond te krijgen en nu is het ook weer niet goed.

Wesley: Sorry maar als je als Belgische ploeg Dost, Wesley en een talent a la Peres in de spits hebt en dan nog niet content bent 🙈🙈🙈.

Providence: in de breedte aankoop a la persyn.

N'soki: talent die al verder staat dan Odilon toen die hier toekwam. Geef die jongen wat tijd.

Het enige wat we missen is idd nog een echt goeie ervaren rappere cv. Mechele is idd niet de leider in de verdediging en is veel te traag tegen vinnigere,rappere spelers. ( Zegt niet veel goeds voor de CL)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Tiki Taka »

Je zal waarschijnlijk Diatta bedoelen ipv. Dimatta. ;-)
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Arnio »

Als die LB komt dan graag nog een onmiddellijk inzetbare CV om naast Mechele te zetten.
En dan heeft Vince z'n job weeral gedaan.
Nog een kamion met de goeie mentaliteit laten aanrukken zodat ze wanprestaties zoals gister achter zich laten.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Kevinho schreef: 30 aug 2021, 09:09 Zeg nu eerlijk wie had Clement wel moeten zetten ?
Mitrovic die heeft alleen nog maar wanprestaties geleverd de laatste tijd?
Rits? In de plaats van wie ?
Dost ? Ja we hebben gezien wat die de tweede helft gebracht heeft
Ottowasie heeft een conditionele achterstand

Schieten op de trainer is simpel. Het feit dat er geen kwalitatief vers bloede in de kern zit kan je maar 1 persoon aanwrijven.
Sterkste kern in jaren de beste grap ooit
Ik ging vanaken eraf gehaald hebben voor peres en vormer voor rits. en ketelaere een rij gezakt hebben. Ik denkt dat dat een veel groter statement geweest was. Dan mbamba naar de kant te halen. Sap dat hij die uit de wind wou zetten omdat hij nogmaar 16 is. Maat mata en van der brempt wisselen moest al na 5min gebeurt zijn en dat is toch wel aan clement te wijten.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Arnio schreef: 30 aug 2021, 13:37 Als die LB komt dan graag nog een onmiddellijk inzetbare CV om naast Mechele te zetten.
En dan heeft Vince z'n job weeral gedaan.
Nog een kamion met de goeie mentaliteit laten aanrukken zodat ze wanprestaties zoals gister achter zich laten.
Daar ben ik het mee eens. Maar ze moeten opzoek naar een specifiek profiel goeie pas en snelheid.

Becir Omeragic
https://www.transfermarkt.be/becir-omer ... ler/507344

lijkt mij wel goed profiel te hebben hiervoor.
Gesloten