Zomertransfers 2021 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3433
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 10 aug 2021, 12:09 Eindelijk julie schieten wakker, Ik zeg al 2 jaar dat de transfers niet meer van de zelfde kwaliteit zijn en veel te laat gebeuren. Als je echte koopjes wil doen dan moet je in januari al de minder gekende jonge gasten gescout hebben en voor juni als een transfer akkoord hebben. Wat vanaf dat er veel ploegen geïnteresseerd zijn dan zijn er andere ploegen die met data scouting ook die spelers bekijken en ze ook willen kopen. Je kan altijd 1 speler kopen op het eind van de transferperiode die anders bvb niet aan spelen komt bij een topclub. Maar voor jonge speler gaat dit zelden op en ook voor speler die op zoek zijn naar een andere club want die willen zo snel mogelijk de voorbereiding aanvatten bij hun nieuwe club. United was jaren op dezelfde manier bezig als club de laatste 2 jaar en dan haal je nooit de targets die je echt wil. Dit jaar nieuwe technische directeur haalt varane & sancho reeds binnen en kan nu nog kijken voor een opportuniteit, maar als die er niet komt dan is het zoizo al een geslaagde zomer. Als brugge er nu niet in slaagt een deftige flankaanvaller en verdediger te halen dan is het in mijn ogen een enorm slechte transferzomer. En in principe hebben we minimum 5 a 6 versterkingen nodig, om op 3 fronten te kunnen meestrijden. Heb de indruk dat ze meer bezig is met verkopen dan kopen de laatste jaren.
Met alle respect, maar je gooit hier echt alles op een hoop en gaat kort door de bocht.

- Je vergelijkt Man United, dat historisch een topploeg is in een topcompetitie, met Club. De sportieve en financiële aantrekkingskracht en slagkracht van beide verschillen natuurlijk aanzienlijk, daar moet geen tekening bij gemaakt worden. Als wij een (reeds gearriveerde) speler willen halen die voor ons van gelijkaardig kaliber is als Varane en Sancho, dan speelt die doorgaans al bij sterke ploegen in subtop- tot topcompetities, waardoor hij vaak de kat uit de boom wil kijken of er sportief en/of financieel niks interessanters uit de bus komt dan de weliswaar CL spelende kampioen van de Jupiler Pro League. Dat dat soort spelers wakker zou liggen van het al dan niet meemaken van een voorbereiding, lijkt me eerlijk gezegd je reinste bullshit.

Man Utd heeft dat probleem niet; sportief is het weliswaar reeds een aantal jaar niet meer als vroeger, maar de prestaties gaan de voorbije 2 seizoenen stilaan weer crescendo (derde plaats BPL twee seizoenen geleden, tweede plaats BPL en EL-finale vorig jaar) en hun recente transfers, inclusief bijtekenen Solskjaer (tot 2024 met optie voor bijkomend seizoen) bewijzen dat ze bezig zijn aan een project om terug toe te werken naar dat absolute topniveau; financieel moeten ze - als ze dat willen - voor niemand onderdoen.

- je doet alsof we in de wintertransferperiode geen 'young potentials' meer halen, terwijl dat niet klopt. Vorige winter haalden we Daniel Perez, die we, net als pakweg Bacca eerder, de nodige tijd gaven bij Club NXT, om hem nu mee te laten doorschuiven en de voorbereiding mee te laten maken met de A-kern.

- Als we al minder 'young potentials' halen, dan komt dat natuurlijk ook omdat we willen inzetten op doorstroming vanuit onze eigen jeugdopleiding. Na de doorbraak van CDK staan met Maxim De Cuyper, Van der Brempt, Van den Keybus, Mbamba, Sandra, Openda (waarvan sommigen uitgeleend) nog heel wat jongens te trappelen aan de deur van het eerste elftal, met daarachter nog gasten als Kiryani Sabbe (die ook naar Ajax kon maar bleef), Talbi of Romeo Vermant.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Je houd je ploeg niet op top niveau door enkel en alleen te rekenen op je jeugd. Elk jaar moet je minstens 3 versterkingen halen als je niet stil wil blijven staan. De doelstelling is 8ste finale champions league of halve finale europa league. Als je dat wil bereiken hebben we nu minimum 5 a 6 versterkingen nodig. De 2 die we vorig jaar tekort hebben gedaan komen er nu automatisch bij. Ik zeg trouwens niet dat ze geen jeugd meer halen, maar dat ze vaak door laat te beginnen jonge toppers missen.

Natuurlijk kan je het type speler die united kan halen niet vergelijken. Maar op gelijk welk niveau is het beter dat je je top targets zo vroeg mogelijk binnenhaalt en meestal is dat al eind juni. Er kan een uitzondering opzitten. Maar club wacht nu telkens tot het einde om toe te slaan, om goedkoper toppers te kunnen halen. Gevolg er zijn al veel toppers verkocht. Als je ze 2 jaar later voor 10 a 20 milj meer kan verkopen vind ik het niet slim om over 2 milj te pokeren. En als ze niet zeker zijn dan moeten ze werken aan hun scouting.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Pica »

Waarom zou het gaan over "2M pokeren" waarom de targets hier nog niet staan? Waar haal je dit uit :mrgreen:
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door LaurensVS »

ClubFanVinne schreef: 11 aug 2021, 12:42 Je houd je ploeg niet op top niveau door enkel en alleen te rekenen op je jeugd. Elk jaar moet je minstens 3 versterkingen halen als je niet stil wil blijven staan. De doelstelling is 8ste finale champions league of halve finale europa league. Als je dat wil bereiken hebben we nu minimum 5 a 6 versterkingen nodig. De 2 die we vorig jaar tekort hebben gedaan komen er nu automatisch bij. Ik zeg trouwens niet dat ze geen jeugd meer halen, maar dat ze vaak door laat te beginnen jonge toppers missen.

Natuurlijk kan je het type speler die united kan halen niet vergelijken. Maar op gelijk welk niveau is het beter dat je je top targets zo vroeg mogelijk binnenhaalt en meestal is dat al eind juni. Er kan een uitzondering opzitten. Maar club wacht nu telkens tot het einde om toe te slaan, om goedkoper toppers te kunnen halen. Gevolg er zijn al veel toppers verkocht. Als je ze 2 jaar later voor 10 a 20 milj meer kan verkopen vind ik het niet slim om over 2 milj te pokeren. En als ze niet zeker zijn dan moeten ze werken aan hun scouting.
De spelers die wij willen halen, zijn eind juli nog niet haalbaar.
Of denk je dat ons bestuur voor hun plezier wacht tot het einde?

Zoals hierboven al aangehaald, de spelers die wij willen halen, spelen meestal al bij degelijke clubs en willen in de eerste plaats zien of ze daar nog kans maken (zie Idrissi en Collado). Anderen wachten dan weer tot ze aanbiedingen krijgen van grotere clubs.
Onze targets zijn voor een ploeg uit de pro league gewoon écht niet haalbaar in juli.

Of zie je dan liever spelers als Okumu, Bruno of fucking Raman?
Die waren er wel al hoor eind juli! Wij mikken gewoon hoger.

En ben wel eens benieuwd naar uw 6 toppers. Ik ga er dan van uit dat het 6 basisspelers zijn, welke 6 haal je er dan uit bij ons?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

LaurensVS schreef: 11 aug 2021, 23:32
ClubFanVinne schreef: 11 aug 2021, 12:42 Je houd je ploeg niet op top niveau door enkel en alleen te rekenen op je jeugd. Elk jaar moet je minstens 3 versterkingen halen als je niet stil wil blijven staan. De doelstelling is 8ste finale champions league of halve finale europa league. Als je dat wil bereiken hebben we nu minimum 5 a 6 versterkingen nodig. De 2 die we vorig jaar tekort hebben gedaan komen er nu automatisch bij. Ik zeg trouwens niet dat ze geen jeugd meer halen, maar dat ze vaak door laat te beginnen jonge toppers missen.

Natuurlijk kan je het type speler die united kan halen niet vergelijken. Maar op gelijk welk niveau is het beter dat je je top targets zo vroeg mogelijk binnenhaalt en meestal is dat al eind juni. Er kan een uitzondering opzitten. Maar club wacht nu telkens tot het einde om toe te slaan, om goedkoper toppers te kunnen halen. Gevolg er zijn al veel toppers verkocht. Als je ze 2 jaar later voor 10 a 20 milj meer kan verkopen vind ik het niet slim om over 2 milj te pokeren. En als ze niet zeker zijn dan moeten ze werken aan hun scouting.
De spelers die wij willen halen, zijn eind juli nog niet haalbaar.
Of denk je dat ons bestuur voor hun plezier wacht tot het einde?

Zoals hierboven al aangehaald, de spelers die wij willen halen, spelen meestal al bij degelijke clubs en willen in de eerste plaats zien of ze daar nog kans maken (zie Idrissi en Collado). Anderen wachten dan weer tot ze aanbiedingen krijgen van grotere clubs.
Onze targets zijn voor een ploeg uit de pro league gewoon écht niet haalbaar in juli.

Of zie je dan liever spelers als Okumu, Bruno of fucking Raman?
Die waren er wel al hoor eind juli! Wij mikken gewoon hoger.

En ben wel eens benieuwd naar uw 6 toppers. Ik ga er dan van uit dat het 6 basisspelers zijn, welke 6 haal je er dan uit bij ons?
Hij zal vergeten zijn dat we maar 2 tot 3 matchen per week spelen en dat we geen reservespelers nodig hebben. Dus met exact 11 redelijke spelers komen we toe om kampioen te spelen en te overwinteren in de Champions league en de beker te winnen niet te vergeten. Jij maakt dus maw exact dezelfde fout als Mannaert in de jaren na een titel. De eigen ploeg overschatten, geen vers bloed en te beperkte kern: gevolg geen concurrentie en lamentabel voetbal ( inderdaad wat je nu ziet ) . 2 keer heeft een gebrek aan kwalitatieve versterkingen en vers bloed ons de titel gekost ( en vooral een te beperkte kern)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Kevinho schreef: 12 aug 2021, 00:15 Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
Redelijk mee eens. Mss zelfs nog extra jonge cv. Vervanger voor vormer is in mijb ogen rits. Goeie verdedigende middenvelder om te concurren met balanta is voldoende op het middenveld. Missen vooral veel op de flanken en centraal achterin. Spits is al 3 jaar een probleem.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

ClubFanVinne schreef: 13 aug 2021, 11:11
Kevinho schreef: 12 aug 2021, 00:15 Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
Redelijk mee eens. Mss zelfs nog extra jonge cv. Vervanger voor vormer is in mijb ogen rits. Goeie verdedigende middenvelder om te concurren met balanta is voldoende op het middenveld. Missen vooral veel op de flanken en centraal achterin. Spits is al 3 jaar een probleem.
Extra jonge Cv en CVM is Mbamba ( dat gaat een topper worden )
Rits in mijn ogen te plat om de rol van onze captain in te vullen op lange termijn.
Rest uiteraard ok 😁.
Als Antwerp Radja kan halen, dan graag Batsman voor Club 🤞🤞
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Kevinho schreef: 13 aug 2021, 14:04
ClubFanVinne schreef: 13 aug 2021, 11:11
Kevinho schreef: 12 aug 2021, 00:15 Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
Redelijk mee eens. Mss zelfs nog extra jonge cv. Vervanger voor vormer is in mijb ogen rits. Goeie verdedigende middenvelder om te concurren met balanta is voldoende op het middenveld. Missen vooral veel op de flanken en centraal achterin. Spits is al 3 jaar een probleem.
Extra jonge Cv en CVM is Mbamba ( dat gaat een topper worden )
Rits in mijn ogen te plat om de rol van onze captain in te vullen op lange termijn.
Rest uiteraard ok 😁.
Als Antwerp Radja kan halen, dan graag Batsman voor Club 🤞🤞
Bij blauwzwart komen er volgens Clement geen wereldschokkende transfers meer.
“Ik verwacht geen gekke dingen van mijn bestuur. Geen dingen die niet gezond zijn voor Club. Kijk, we staan continue in contact met elkaar, over spelers en profielen die wel of niet interessant zijn. Finaal is het het bestuur die de knoop zal doorhakken, zij weten wat interessant is om uit te geven aan lonen en dergelijke.”

Komt wel van Voetbalkrant dus in hoeverre dit klopt weet ik niet want heb de persconferentie zelf niet gezien. Maar transfers a la Batshuayi moet je al zeker niet verwachten.
Vakie 214
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door Kevinho »

FCBrugesawayoflife schreef: 13 aug 2021, 16:07
Kevinho schreef: 13 aug 2021, 14:04
ClubFanVinne schreef: 13 aug 2021, 11:11
Kevinho schreef: 12 aug 2021, 00:15 Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
Redelijk mee eens. Mss zelfs nog extra jonge cv. Vervanger voor vormer is in mijb ogen rits. Goeie verdedigende middenvelder om te concurren met balanta is voldoende op het middenveld. Missen vooral veel op de flanken en centraal achterin. Spits is al 3 jaar een probleem.
Extra jonge Cv en CVM is Mbamba ( dat gaat een topper worden )
Rits in mijn ogen te plat om de rol van onze captain in te vullen op lange termijn.
Rest uiteraard ok 😁.
Als Antwerp Radja kan halen, dan graag Batsman voor Club 🤞🤞
Bij blauwzwart komen er volgens Clement geen wereldschokkende transfers meer.
“Ik verwacht geen gekke dingen van mijn bestuur. Geen dingen die niet gezond zijn voor Club. Kijk, we staan continue in contact met elkaar, over spelers en profielen die wel of niet interessant zijn. Finaal is het het bestuur die de knoop zal doorhakken, zij weten wat interessant is om uit te geven aan lonen en dergelijke.”

Komt wel van Voetbalkrant dus in hoeverre dit klopt weet ik niet want heb de persconferentie zelf niet gezien. Maar transfers a la Batshuayi moet je al zeker niet verwachten.
Weet het. Vind dat we tot op heden uitblinken in passiviteit op transfermarkt . Geen jonge groeibrillianten, geen toppers bij . Volledig niks. Momenteel hebben we een zwakkere onevenwichtigere ploeg als in de tweede helft van 2020.
Hopelijk kan ik binnenkort eindelijk nog eens zeggen dat Vincenzo goed werk geleverd heeft
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

Antwerp heeft een voorzitter die op dit moment al 1.5x de financial fairplay overtroffen heeft om prestigetransfers te kunnen doen. Balikwisha hebben ze gekocht om ons af te troeven (wie kan het verst pissen), en Radja is ook gewoon omdat hij nog eens op de voorpagina van de gazet kan staan. Vergelijk ons aub niet met dat team. Gent was ook op een bepaald moment "het nieuwe topteam", je ziet hoe ver ze ondertussen weer afgezakt zijn.

Van al wat hier geroepen wordt irriteer ik mij enorm aan alle hypocrisie. Stel nu dat we begin juli 3 back-ups gekocht hadden en Kossounou verkochten, dan was er enorm veel geroepen dat we "geen directe meerwaarde" kopen. Als we 2m betalen voor een jong talent kopen we "geen spelers die directe impact hebben" en als we spelers willen kopen die al wat bewezen hebben moeten we "te veel betalen en is dat een gok". Misschien even verduidelijken, maar : Dit. Is. Football. Manager. Niet.

Zoals ik in het scoutingtopic al zei, het énige dat wij een speler meer kunnen bieden dan eender welk team in de PL is het feit dat ze bij ons CL kunnen spelen. Je moet dus je hele project kunnen verkopen en door de voorbije seizoenen telkens in de CL te spelen (mét deftige resultaten), ons trainingscentrum te verbeteren, ... hebben we al enorme stappen gezet. Je vergeet misschien dat we Dost gehaald hebben - of was die qua cijfers en ervaring ook onvoldoende?

Ik ga hier niet op alle namen ingaan, maar wat betreft Villa toch nog 1 ding. Die kerel wil de kans wagen in Europa - op zijn leeftijd snap ik dat hij nu weg wil. Zijn team wil dwars liggen en dat vindt hij niet fijn - dat is wel iets waar begrip voor opgevat kan worden. Dat hij dan iets erover reageert door niet te trainen wil daarom niet zeggen dat hij compleet een rotte appel zoals Diagne is.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

t4nd schreef: 13 aug 2021, 17:38 Antwerp heeft een voorzitter die op dit moment al 1.5x de financial fairplay overtroffen heeft om prestigetransfers te kunnen doen. Balikwisha hebben ze gekocht om ons af te troeven (wie kan het verst pissen), en Radja is ook gewoon omdat hij nog eens op de voorpagina van de gazet kan staan. Vergelijk ons aub niet met dat team. Gent was ook op een bepaald moment "het nieuwe topteam", je ziet hoe ver ze ondertussen weer afgezakt zijn.

Van al wat hier geroepen wordt irriteer ik mij enorm aan alle hypocrisie. Stel nu dat we begin juli 3 back-ups gekocht hadden en Kossounou verkochten, dan was er enorm veel geroepen dat we "geen directe meerwaarde" kopen. Als we 2m betalen voor een jong talent kopen we "geen spelers die directe impact hebben" en als we spelers willen kopen die al wat bewezen hebben moeten we "te veel betalen en is dat een gok". Misschien even verduidelijken, maar : Dit. Is. Football. Manager. Niet.

Zoals ik in het scoutingtopic al zei, het énige dat wij een speler meer kunnen bieden dan eender welk team in de PL is het feit dat ze bij ons CL kunnen spelen. Je moet dus je hele project kunnen verkopen en door de voorbije seizoenen telkens in de CL te spelen (mét deftige resultaten), ons trainingscentrum te verbeteren, ... hebben we al enorme stappen gezet. Je vergeet misschien dat we Dost gehaald hebben - of was die qua cijfers en ervaring ook onvoldoende?

Ik ga hier niet op alle namen ingaan, maar wat betreft Villa toch nog 1 ding. Die kerel wil de kans wagen in Europa - op zijn leeftijd snap ik dat hij nu weg wil. Zijn team wil dwars liggen en dat vindt hij niet fijn - dat is wel iets waar begrip voor opgevat kan worden. Dat hij dan iets erover reageert door niet te trainen wil daarom niet zeggen dat hij compleet een rotte appel zoals Diagne is.
Dost die nooit een topper was (subtop), halen op zijn 34ste is nu ook geen top transfer. Mignolet was de enige echte top transfer die brugge ooit gedaan heeft. Een top transfer is voor mij iemand halen die het niveau van onze competitie overschreid, Lang kan je daar ook nog bijrekenen, maar die had niet die status bij zijn transfer. Antwerpen heeft nu een top transfer gedaan met Nainggolan, toch ook weer een gemiste kans. Yusuf, Baliskwisha en Tresor ook gemiste kansen. Over villa meerdere malen aangeklaagd worden voor zedenfeiten en verkrachting telt niet als rotte appel? Hopelijk durven ze nu voor die van kopenhagen eens direct het geld neer te leggen en niet 3 weken onderhandelen om 12milj ipv 13.5 te betalen om dan er naast te grijpen. Als je overtuigd bent van de speler dan maakt die 1 a 2 milj niks uit. Integendeel want je verliest net omdat je goeie spelers mist en grote winsten later.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door t4nd »

1. "Enkel Mignolet"? Sta me toe even te overlopen wat we in 19-20 gekocht hebben (en de gemiddelde mening van 't forum erop):

- Okereke : topspeler in de Serie B, iedereen wou hem kopen en wij haalden hem binnen.
- Tau : had net enorm goed geshot bij Union en wij konden hem huren.
- Diagne : goeie spits die we voor de neus van anderlecht wegkaapten (bonuspunten waard volgens sommigen).
- Deli : 'topverdediger'
- Balanta : 'beest'
- Kossounou : jong talentje waar we te veel voor betaalden
- Ricca : goeie linksachter
- Sobol : back up voor Ricca
- Krmencik : de targetspits die we nodig hadden
- Badji : backup voor Club Nxt
- Mignolet : wereldtransfer

Samenvattend : hoe positiever de reacties, hoe minder goed ze uiteindelijk bleken te zijn (met uitzondering van Mignolet).

2. Als je Dost geen topper vindt voor ons, wie dan wel? Of beter - wat verwacht je? Dat we Messi een contract kunnen geven? Voor een ploeg als Club in de JPL is Dost een toptransfer. Hij heeft gewoon de pech gehad dat de 2 talenten die er vorig seizoen doorkwamen (Lang & De Ketelaere) allebei in het centrum kruipen en hij daardoor gewoon minder efficiënt is (niet minder nuttig). Om hem op zijn kwaliteiten aan te spelen moet je meer langs de flanken komen en daarvoor hebben we andere spelers nodig (daar geef ik je volledig gelijk in).

3. Over de transfer van Kopenhagen geef ik je ook gelijk. De onderhandelingen moeten geen weken duren - haal hem gewoon binnen voor hij ergens anders tekent. Wij willen zelf ook het onderste uit de kan halen dus is het logisch dat andere teams dat ook proberen - en hij is het type dat we zoeken.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

t4nd schreef: 13 aug 2021, 19:43 1. "Enkel Mignolet"? Sta me toe even te overlopen wat we in 19-20 gekocht hebben (en de gemiddelde mening van 't forum erop):

- Okereke : topspeler in de Serie B, iedereen wou hem kopen en wij haalden hem binnen.
- Tau : had net enorm goed geshot bij Union en wij konden hem huren.
- Diagne : goeie spits die we voor de neus van anderlecht wegkaapten (bonuspunten waard volgens sommigen).
- Deli : 'topverdediger'
- Balanta : 'beest'
- Kossounou : jong talentje waar we te veel voor betaalden
- Ricca : goeie linksachter
- Sobol : back up voor Ricca
- Krmencik : de targetspits die we nodig hadden
- Badji : backup voor Club Nxt
- Mignolet : wereldtransfer

Samenvattend : hoe positiever de reacties, hoe minder goed ze uiteindelijk bleken te zijn (met uitzondering van Mignolet).

2. Als je Dost geen topper vindt voor ons, wie dan wel? Of beter - wat verwacht je? Dat we Messi een contract kunnen geven? Voor een ploeg als Club in de JPL is Dost een toptransfer. Hij heeft gewoon de pech gehad dat de 2 talenten die er vorig seizoen doorkwamen (Lang & De Ketelaere) allebei in het centrum kruipen en hij daardoor gewoon minder efficiënt is (niet minder nuttig). Om hem op zijn kwaliteiten aan te spelen moet je meer langs de flanken komen en daarvoor hebben we andere spelers nodig (daar geef ik je volledig gelijk in).

3. Over de transfer van Kopenhagen geef ik je ook gelijk. De onderhandelingen moeten geen weken duren - haal hem gewoon binnen voor hij ergens anders tekent. Wij willen zelf ook het onderste uit de kan halen dus is het logisch dat andere teams dat ook proberen - en hij is het type dat we zoeken.
Okereke : slechte scouting
tau : slechte scouting
- Diagne : slechte scouting (geen rekening gehouden met het karacter)
- Deli : goeie transfer, jammer dat de relatie tussen hem en dennis ook deze met brugge verzuurde.
- Balanta : goeie transfer, kwalitatieve toevoeging aan de kern
- Kossounou : duur jong talentje, maar goeie scouting want nu 23milj. Dat bedoel ik met niet zitten pingelen over 2milj ze hebben daar 3.3milj voor betaald maar ze waren overtuigd. gevolg +-20milj winst
- Ricca : goeie transfer, kwalitatieve toevoeging aan de kern
- Sobol : goeie transfer, kwalitatieve toevoeging aan de kern, ander type dan ricca. Soms gaat het licht eens uit.
- Krmencik : de targetspits die we nodig hadden, maar slechte scouting want niet herscout na blessure
- Badji : talentje voor weinig geld, goeie scouting
- Mignolet : wereldtransfer, idd

Het viel toen al bij al mee maar de echte top speler die we nodig hadden ontbraken. Topspits, top linksback, top cv en top flankaanvaller. Enkel het keeper probleem werd opgelost. Hadden we ton 5milj gelegd voor umar sadiq dan hadden we nu al 2 jaar een topspits.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Kevinho schreef: 13 aug 2021, 14:04
ClubFanVinne schreef: 13 aug 2021, 11:11
Kevinho schreef: 12 aug 2021, 00:15 Nodig :
nog altijd die kwalitatieve LB ( type Meunier)
Top Cv ( vervanger Kossounou: snel , sterk, goede voetjes, kan inschuiven wanneer nodig )
Top CVM ( Rits te plat voor in de toppers , Balanta mentaal en fysiek vraagteken)
Vervanger Vormer die er al lang had moeten zijn
2 flanken die zowel naar binnen als naar buiten komen ( snel, actie , goede voorzet en schot )
Spits ( type Wesley )
Dat zijn alle posities waar we ons echt kunnen verbeteren.
Redelijk mee eens. Mss zelfs nog extra jonge cv. Vervanger voor vormer is in mijb ogen rits. Goeie verdedigende middenvelder om te concurren met balanta is voldoende op het middenveld. Missen vooral veel op de flanken en centraal achterin. Spits is al 3 jaar een probleem.
Extra jonge Cv en CVM is Mbamba ( dat gaat een topper worden )
Rits in mijn ogen te plat om de rol van onze captain in te vullen op lange termijn.
Rest uiteraard ok 😁.
Als Antwerp Radja kan halen, dan graag Batsman voor Club 🤞🤞
Ja batsman is wel nog wat duurder. radja verdient niet slecht in italie maar wat batsman verdient bij chelsea is wrs nog x2.

Ik zou rits toch ni onderschatten vind die beter dan vormer sind januari vorig jaar al.
Heeft ook die diephang, maar heeft die vrije trap en dat schot niet. Maar niet elke vervanger moet dezelfde specifieke kwaliteiten hebben. Middenveld balanta, rits, de ketelaere kan een goed middenveld zijn. Veel energieker dan met vormer, vanaken. Met meer diepgang, maar met minder doelgerichtheid.
Gesloten