Zomertransfers 2021 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door IsO »

Uitgaande transfers komende zomer
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

“Napoli heeft bod van 10 miljoen klaar voor Charles De Ketelaere van Club Brugge”

Volgens het Italiaanse La Gazzetta dello Sport heeft Napoli een bod van 10 miljoen euro klaar voor Club Brugge-talent Charles De Ketelaere.
De prestaties van Charles De Ketelaere (20) worden ook opgemerkt in buitenland. Napoli, de club van Dries Mertens zou volgens het gezaghebbende La Gazzetta dello Sport dus een bod willen uitbrengen om het jonge talent volgend seizoen naar Italië te krijgen. Maar de 10 miljoen die ze willen bieden, zal zeker niet volstaan voor Club Brugge. Blauw-zwart heeft bovendien nog geen officieel bod ontvangen.

De Ketelaere tekende vorig jaar in april bij tot 2023. Ook toen had Napoli al interesse getoond.

Artikel uit het nieuwsblad : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210430_95534905
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door leem »

10 Mio + Dries - Kat zal er al meer op trekken.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Kat mogen ze houden, die kost meer dan dat ze opbrengt.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door The_One »

Ik vermoed dat er daarom - Kat stond :)
Maar euhm, veel te vroeg voor Charles, die gaat nog niet weg gaan...
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

10 miljoen? maak er 50 van en hij mag vertrekken ;-)
Liever nog een paar jaren bij FCB spelen om dan nog voor meer te vertrekken. Dit bod is sowieso onder zijn waarde (als je vergelijkt met andere "superspelers")
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Tiki Taka »

De Ketelaere werkt beter eerst eens aan zijn statistieken, want die zijn alsnog onvoldoende om een transfer naar een grote ploeg te rechtvaardigen. Jongen met heel veel potentieel, dat staat buiten kijf.
Noa Lang, die scoort en geeft assists aan de lopende band, die is klaar voor een stap hogerop.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Lang en Ketelaere zijn bezig aan hun eerste seizoen, zijn nog piepjong en kunnen straks Champions league spelen, die gaan nog niet weg, veel te vroeg. Ik geloof net als vorig seizoen niet dat we één belangrijke speler hebben die echt zit te kijken om weg te kunnen, het team is super goed en onze basisspelers zijn straks zeker van groepsfase champions league.

Er gaat misschien iemand vertrekken bij een enorm bod maar ik geloof gewoon niet dat Club iemand in dit team wil verkopen, ik geloof evenmin dat er spelers zijn die weg willen.

Veel interessanter is wat gaat gebeuren met een aantal zeer goede spelers die verhuurd zijn (Dennis, Krmencik, Rezaei, Openda en Deli)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Pica »

Vergas Ronald schreef: 04 mei 2021, 12:30 Veel interessanter is wat gaat gebeuren met een aantal zeer goede spelers die verhuurd zijn (Dennis, Krmencik, Rezaei, Openda en Deli)
Allemaal verkopen indien mogelijk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Arnio »

Pica schreef: 04 mei 2021, 12:59
Vergas Ronald schreef: 04 mei 2021, 12:30 Veel interessanter is wat gaat gebeuren met een aantal zeer goede spelers die verhuurd zijn (Dennis, Krmencik, Rezaei, Openda en Deli)
Allemaal verkopen indien mogelijk :mrgreen:
Idd allemaal verkopen :D
En zeker kijken voor een extra CV want we komen er 1 tekort en Denswill zal wel niet blijven.
Maak er dus van de eerste keer maar 2 van...

Plus nog wat extra flankspelers, want met jeugd alleen gaan we geen blessures van Lang en De Ketelaere opvangen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Arnio schreef: 04 mei 2021, 14:54 Idd allemaal verkopen :D
En zeker kijken voor een extra CV
Plus nog wat extra flankspelers
Deli en Dennis waren beide zeer goed, ik zie niet in waarom die niet terug bij de groep kunnen als ze gemotiveerd zijn. Beide hebben hun mooiste momenten in hun carrière (recent) in Brugge gehad, waarom zouden die niet meer voor Club willen sjotten? Ik was fan van zowel Dennis als Simon, goeie voetballers.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 06 mei 2021, 20:01
Arnio schreef: 04 mei 2021, 14:54 Idd allemaal verkopen :D
En zeker kijken voor een extra CV
Plus nog wat extra flankspelers
Deli en Dennis waren beide zeer goed, ik zie niet in waarom die niet terug bij de groep kunnen als ze gemotiveerd zijn. Beide hebben hun mooiste momenten in hun carrière (recent) in Brugge gehad, waarom zouden die niet meer voor Club willen sjotten? Ik was fan van zowel Dennis als Simon, goeie voetballers.
Dennis is een 2de Gedoz, bulkt van talent, maar `loco in the coco`, daar ben je dus uiteindelijk niks mee.
Deli was een absolute sterkhouder, maar haalde geen degelijk niveau meer het seizoen erna.
Voor Lang gaat FCB 30 miljoen krijgen deze zomer, zo`n speler met dergelijke statistieken is onhoudbaar voor Club.
Wat betreft De Ketelaere, hangt alles af van hoe concreet de interesse zal zijn en worden, of hij nog een seizoen blijft.
Ik vind dat hij het spel enorm vertraagt, het tegenovergestelde dus van wat een flankspeler zou moeten doen.
Het gemis aan snedigheid en snelheid maakt in mijn ogen dat hij beter centraal wordt uitgespeeld, als hangende spits.
Odilon gaat Club ten gelde maken deze zomer, écht Premier League materiaal.
Hopelijk hebben Mannaert & co reeds een concrete shortlist, iets waar men bijvoorbeeld in Genk heel sterk in is, daar vertrekt een speler en een week nadien ligt de vervanger al onder contract, straf.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Pica »

Club mikt ook wel hoger dan de smurfen
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Arnio »

Out voor mij:

Denswill
Dirar
Okereke
Chong
Horvath (wil wss niet verlengen)
Deli
Dennis

Openda proberen houden om als het nodig is eens met 2 spitsen te spelen...

Ook zal er wel wat geboden worden op sterkhouders.
Indien er een niet te weigeren bod is kunnen er hiervan ook nog vertrekken natuurlijk
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Op de betere roddelsites is er sprake van interesse in Odilon vanuit de Premier League, er doen bedragen de ronde van 30m.
Plaats reactie