Zomertransfers 2021 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 19 mei 2021, 13:23 Op de betere roddelsites is er sprake van interesse in Odilon vanuit de Premier League, er doen bedragen de ronde van 30m.
Daar kan je al eens goed mee gaan eten.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Leeds zou £25M of €29M voor Lang willen betalen - Een hoop geld natuurlijk maar ik heb hier een Perisic gevoel bij : Talent druipt eraf maar 'k wil er eerst nog een seizoen van genieten want zo komen er niet veel voorbij.

Ajax zal toch wel eens vloeken
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Ik zou het voor Lang ook beter vinden om hier nog een jaartje te blijven. Hij heeft hier veel vrijheid, er spelen wat landgenoten die hem kennen en die hem ook goed begeleiden, als er een keer een mindere week is dan is het ook niet zo erg. Het is een enorm goeie speler, maar soms nog iets te veel temperament als het niet zo goed gaat - als hij daar nog een jaartje aan kan werken in alle rust bij ons is hij direct klaar voor een subtopper i.p.v. Leeds.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Bedragen van € 25 - 30 miljoen kunnen we niet weigeren.
Als je voor Lang en Odilon samen, € 60 miljoen kan vangen, dan zijn ze weg he, zo simpel is het.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

Als Lang nog zo een seizoen speelt (of beter) vangen we meer dan 30 miljoen voor hem, dus nog een jaartje hier kan alleen maar renderen. De CL zal nu wel uitgebreid kijken naar hem.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Lang heeft een contract tot 2024 & volgens transfermarkt een waarde van 20m. Dit seizoen heeft is op 38 matchen (voor het eerst bij een eerste elftal) bepalend geweest met 17 doelpunten & 11 assists. Hij is op dit momen 21, dus zijn beste jaren moeten nog komen. Een bod van 30m voor Lang vind ik eerlijk gezegd beledigend op dit moment... Wat heeft hij zelf te winnen bij een transfer naar Leeds - een team dat in het beste geval kan strijden voor een plaatsje in de Conference League? Ik zie hem eerlijk gezegd nog een seizoen blijven en volop voor de Champions League gaan om daarna voor een pak meer te vertrekken.

Odilon is een andere kwestie. Als je als Belgische club voor een verdediger 30m kan krijgen dan valt er gewoon weinig aan te doen. Hij speelt hier ook wat langer en als verdediger maakt het iets minder uit naar welk ander team je vertrekt. Een Lang moet met zijn acties vrijheid krijgen, als verdediger heb je dat 'probleem' minder.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Arnio »

Van al deze namen zou ik eventueel enkel Openda houden voor als je eens 4-4-2 speelt.
Dost de lange en Openda de snelle, zou wel een leuke combinatie zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Als club brugge moeten we hoger mikken en enkel speler laten gaan als we er de absolute jackpot voor krijgen. Lang en dekeatelaere 40 à 50 milj, Koussounou 25 a 30 milj voor minder kan je ze beter houden. Als we ons willen profileren als europese subtop dan moeten we kijken naar ploegen zoals lille, lyon, porto, benfica, ajax. Die vragen allemaal zoveel voor gelijkaardige talenten. Dan kan je zelf ook eens een duurder talent halen die al wat bewezen heeft wat dan weer minder risico inhoud tegenover de prijs. Kijk naar ajax die kopen de braziliaanse talenten weg voor de neus van de topploegen omdat ze ook de juiste bedragen kunnen leggen en die jongens minuten kun verzekeren.

Daryll dike zou bijvoorbeeld een goeie transfer zijn maar kost 10 a 15milj als brugge zelf zulke bedragen moet beginnen neertellen moet je ook voor meer beginnen verkopen.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Arnio schreef: 26 mei 2021, 09:06
Van al deze namen zou ik eventueel enkel Openda houden voor als je eens 4-4-2 speelt.
Dost de lange en Openda de snelle, zou wel een leuke combinatie zijn.
Ik zou openda gewoon nog 1 jaar uitlenen aan vitesse en daarna proberen te verkopen na een goed seizoen voor +-5milj.
Is geen speler voor de kleine ruimte vooral een counter voetballer.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Kevinho »

Ploeg behouden , overtollige spelers proberen te verkopen en kern uitbreiden kwantitatief en kwalitatief.
Weg: Denswil, Horvath , Chong , Dirar , Rezai , Kremencik, Okereke , Dennis. ( einde huur / Verhuren /verkopen )
In: 2 kwalitatieve dribbelvaardige flankaanvallers met snelheid , opvolger Vormer , Aanvallende LB met actie en goede voorzet, Openda ( of andere snelle spits met scorend vermogen ). En extra jonge opportuniteit mag ook nog.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door unleashed1990 »

horvath amg weg niet omdat ik hem een slechte keeper vind, als mignolet er niet was zou hij gewoon spelen.
En daar ligt het probleem hij verdient beter maar hij heeft pech dat mignolet er is.

Als ik hem was zou ik is andere clubs zoeken hij zal daar zeker in de basis staan.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door IsO »

unleashed1990 schreef: 31 mei 2021, 13:28 horvath amg weg niet omdat ik hem een slechte keeper vind, als mignolet er niet was zou hij gewoon spelen.
En daar ligt het probleem hij verdient beter maar hij heeft pech dat mignolet er is.

Als ik hem was zou ik is andere clubs zoeken hij zal daar zeker in de basis staan.
Horvath zijn contract loopt eind volgende maand ook gewoon af natuurlijk, dus de kans dat die blijft is miniem. Ik denk dat Club hem uit dankbaarheid om zijn inzet en de manier waarop hij omging met zijn statuut als tweede doelman niks in de weg wou leggen.

Nu moeten Lammens en Shinton wat mij betreft onderling maar uitmaken wie tweede doelman wordt. Beiden jeugdinternational dus op die positie hebben we in mijn ogen niet direct iemand nodig.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Stilte voor de storm ?
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 04 jun 2021, 07:52 Stilte voor de storm ?
Met het EK komt alles wss wat later op gang
Plaats reactie