Zomertransfers 2021 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Verliest Club Brugge sterkhouder? Sevilla aast op Clinton Mata

Hun sportief directeur, Monchi, heeft er een handje van weg om te gaan shoppen bij de kleinere clubs in Europa. En dus hoeft de interesse van Sevilla in Clinton Mata (28) niet te verbazen.

De rechtsachter van Club – al twee en een half seizoen top in België – moet er de opvolger worden van Jesus Navas. Die is intussen 35 en de onderhandelingen om zijn aflopend contract nog eens te verlengen, schieten niet op. Sevilla tast daarom de markt af. Club wil naar verluidt ruim 10 miljoen euro voor Mata, die nog een overeenkomst heeft tot juni 2024. Vorig jaar was er ook al interesse uit de Bundesliga voor de Angolese Belg die altijd Rode Duivel zou zijn geweest, mocht hij vroeger niet voor Angola hebben gespeeld.

https://www.hln.be/club-brugge/verliest ... ~ab401915/
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Dennis naar Watford
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a59e4501/

Hopelijk herpakt hij zich
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 21 jun 2021, 20:49 Dennis naar Watford
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a59e4501/

Hopelijk herpakt hij zich
Opgeruimd staat netjes... jammer maar de mentaliteit bij deze talentvolle jongeman zit niet goed.
Een beetje Gedoz 2.0 dus.
Bayat transfer, 2 miljoen dus voor Club en 2 miljoen in zijn pocket.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door IsO »

vanGentmaarvoorClub schreef: 21 jun 2021, 20:49 Dennis naar Watford
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a59e4501/

Hopelijk herpakt hij zich
Inderdaad hopen dat hij zich herpakt, en dat Vince wat bonussen en een doorverkoopclausule (bijna standaard tegenwoordig) heeft onderhandeld.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Polbemol »

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Jammer om hem te zien gaan, maar 30m (25m+ winst op 2 jaar) is gewoon een zot bedrag - daarvoor kunnen we niemand houden & met dat geld kunnen we ons goed versterken.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Polbemol »

t4nd schreef: 21 jul 2021, 12:19 Jammer om hem te zien gaan, maar 30m (25m+ winst op 2 jaar) is gewoon een zot bedrag - daarvoor kunnen we niemand houden & met dat geld kunnen we ons goed versterken.
Ik denk dat dat toch een speler is met nog veel groeimarge en dat we die nog ergens op een hoger niveau gaan terugzien. Mag ook wel eens ...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Helemaal mee eens. Positief trouwens voor onze "naam" als Club. anderlecht teert nog altijd op de naam van "topploeg" omdat er een paar zotte talenten uit hun jeugd (Kompany, Lukaku, ...) wereldniveau gehaald hebben qua naam en daardoor verkopen ze zelfs hun matige talenten duur. Goed dat wij ook in die richting beginnen gaan, al is het niet helemaal met spelers uit de eigen jeugd. Nog niet ;-).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

Wat ik me net bedacht - als de transfer van Kossounou effectief doorgaat, maken we dan niet direct ook een statement richting een eventuele transfer van Lang? Ik bedoel maar, Lang is een aanvallende speler en per definitie wordt daar meer geld voor betaald - dus hopelijk schrikt dat andere ploegen wat af :-).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 22 jul 2021, 08:27 Wat ik me net bedacht - als de transfer van Kossounou effectief doorgaat, maken we dan niet direct ook een statement richting een eventuele transfer van Lang? Ik bedoel maar, Lang is een aanvallende speler en per definitie wordt daar meer geld voor betaald - dus hopelijk schrikt dat andere ploegen wat af :-).
Statement is de transfer van Kossounou sowieso. Staat volgens transfermarkt op plaats 9 in het lijstje van duurste centrale verdedigers van onder de 21 jaar. Ooit.

Als een financieel gezonde ploeg zo'n bedrag casht, weten andere ploegen dat ze niet met peanuts moeten afkomen voor andere sleutelspelers, want dat we niet moeten verkopen om financiële redenen. Anderzijds zijn de onderhandelingen over mogelijke transfer van Lang mogelijk al langer bezig dan die van Kossounou, waardoor de invloed van Odilon zijn transfer op de eventuele transfer van Lang mogelijk niet zo groot is. Als Club pakweg 25 miljoen vroeg voor Lang, kunnen ze er niet plots 35 gaan vragen omdat ze ondertussen 30 kregen voor Kossounou. Als er andere gefortuneerde gegadigden zouden komen, is het natuurlijk weer een ander verhaal.
FrankFarinaII

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

Mooie verkoopstrategie :hupclub:
Uw sterkhouders verkopen voor terechte bedragen is mooi, doch nog steeds geen (officiële) inkomende versterking...
Deze mogen stilaan gehaald worden of je begint competitie en CL met serieuze achterstand
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door t4nd »

De loting vindt plaats op donderdag 26 augustus 2021. Een totaal van 32 teams wordt verdeeld over 8 groepen van elk 4 teams, met de regel dat teams uit hetzelfde land niet in dezelfde groep kunnen komen. De 32 teams bestaan uit 26 rechtstreeks geplaatste teams en de 6 winnaars van de play-offronde uit beide constructies.
CL begint in september - we hebben nog voldoende tijd om versterkingen aan te kopen daarvoor. Die spelers kunnen tijdens de maand augustus netjes ingepland worden want dan spelen we toch voldoende matchen in de competitie. Met onze huidige kern moeten we zeker 15/21 halen in de eerste 7 matchen (eigenlijk 21/21 maar bon, je kan altijd een tegenslag hebben).
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Iemand een idee over welke trainer Clement het heeft, degene die met Koussouno zou hebben “gelachen” ?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

vanGentmaarvoorClub schreef: 24 jul 2021, 12:33 Iemand een idee over welke trainer Clement het heeft, degene die met Koussouno zou hebben “gelachen” ?
Ik denk dat het over losada gaat, vorig jaar voorbereiding 1-1 vermoed ik. tekorte terugspeelbal vormer maar kossounou stond positioneel ook niet zo goed dacht ik. Maarja wie kan het schelen wie het ook is zat er flink naast.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2021 OUT

Bericht door Arnio »

Rezaei ook naar OHL, dat is daar precies een filiaal van de Club aan het worden :D
Plaats reactie