Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 20 aug 2022, 20:17 Ga je nu echt de reacties op hln en voetbalkrant gebruiken als argument? What's next? "De hond van de buren blafte toen speler x op het plein stapte, dus hij zal wel slecht zijn!" ???
Ok laat het mij zo zeggen prestaties Mannaert tot nu toe 2/10 . Kern serieus verzwakt . Zo goed ???
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 20 aug 2022, 20:29 Ok laat het mij zo zeggen prestaties Mannaert tot nu toe 2/10 . Kern serieus verzwakt . Zo goed ???
Beter :-).

Al ben ik het niet 100% eens met jou en spreek je je eigen opmerkingen van vorig jaar tegen. Van de spelers die op dit moment vertrokken zijn is enkel CDK een verlies (als ik jouw mening van vorig jaar over onze kern bekijk).
Qua versterking is er in zijn plaats Jutgla gekomen die weliswaar anders is, maar zeker ook kwaliteiten heeft en op het middenveld is een serieuze versterking erbij gekomen met Nielsen.
Als je consequent wil zijn mag je dus Mannaert wel buizen, maar kan je niet zeggen dat de kern op dit moment verzwakt is tegenover vorig seizoen. Zeg dan tenminste dat we nog een CV, een aanvaller, iets op de flank, ... erbij moeten hebben.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door The_One »

Eerste kolom seizoen, 2de kolom eindpositie in het klassement.
Mannaert is aangesteld in 2010.
Untitled.png
Untitled.png (12.46 KiB) 5212 keer bekeken
@Kevinho, als jij nog steeds vindt dat Mannaert geen goed werk levert, dan wil ik wel eens weten wat voor jou wel goed werk is?
Het is natuurlijk heel gemakkelijk om elke keer te schreeuwen dat ZE niet goed bezig zijn, en als ZE een match verloren hebben, of ZE eens niet de titel hebben gewonnen, dan kan je achteraf je gelijk halen.
Maar als WE vlot gewonnen hebben, dan horen we je hier niet op het forum, en als WE de titel gepakt hebben dan de grote man uithangen en mee potten gaan drinken aan het stadion want dan zijn het helden.

Misschien toch eens kijken of je je zwarte bril niet wat lichter van kleur kan/mag maken?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Guys : er werd enorm goed werk geleverd tem +/- 2 jaar geleden . Weet niet wat er dan gebeurd is ( Verbeke weg , geen Bayat meer don’t know …) . Het feit dat er gezocht wordt achter een sportief manager zegt tot genoeg : De Conde , iemand van Standard ,…
aangesproken om die job te doen . Met al die miljoenen die we binnengekregen hebben na het goede werk destijds van Mannaert en zijn team hebben we momenteel geen team dat iedereen in de vernieling speelt en alle jaren met 10 punten los kampioen speelt zoals Bayern en dat is voor mij een teken van slecht (er) beleid dan …
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Jurgla is trouwens de vervanger van Dost of Adamyan niet van CDK
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

En die Larin slaag me dood geen idee wat die zijn toegevoegde waarde is of waarom men die heeft binnengehaald . Ik zou denken duelkracht en kopduels maar als hij speelt verliest hij alles …
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 20 aug 2022, 22:12 Guys : er werd enorm goed werk geleverd tem +/- 2 jaar geleden . Weet niet wat er dan gebeurd is ( Verbeke weg , geen Bayat meer don’t know …) . Het feit dat er gezocht wordt achter een sportief manager zegt tot genoeg : De Conde , iemand van Standard ,…
aangesproken om die job te doen . Met al die miljoenen die we binnengekregen hebben na het goede werk destijds van Mannaert en zijn team hebben we momenteel geen team dat iedereen in de vernieling speelt en alle jaren met 10 punten los kampioen speelt zoals Bayern en dat is voor mij een teken van slecht (er) beleid dan …
Volgens mij is het nochtans simpel hoor. Sinds een 2tal jaar is onze financiële slagkracht serieus de hoogte in gegaan (dankzij alle successen de jaren ervoor) waardoor "een goeie transfer doen" plots een pak moeilijker wordt. Pak nu die Höjlund. Ze willen hem eerst pas verkopen na hun kwalificatiematchen en ondertussen zitten teams als Atalanta er ook achter. Dan moet je plots concurreren met teams die ook CL kunnen spelen én in een betere competitie uitkomen dan wij.
Tegelijk krijg je ook zwaardere uit-transfers die langer aanslepen en om een pak meer miljoenen draaien. Alles samen wordt dat heel veel werk en dan lijkt het me handig om een team rond Mannaert te bouwen in plaats van hem alleen te laten doen. Het is naar mijn mening geen teken van "we vertrouwen hem niet", maar eerder van "we zijn groter aan het worden dus kunnen we extra mankracht gebruiken".

Ook doordat we zo hoog mikken lukken de A-targets niet altijd. Je kan daar uiteraard negatief op reageren en zeggen dat we altijd enkel ons C-target binnenhalen, maar 5-6 jaar geleden waren de C-targets van nu de spelers die eerst op de lijst stonden. We mikken hoger, krijgen meer concurrentie en dus is het niet altijd evident om snel de juiste spelers binnen te halen.

5 jaar geleden zou het gerucht dat we met een 31jarige Boyata bezig zijn op gejuich onthaald zijn, nu krijg je een hoop kritische reacties. Dat toont alleen maar aan hoe hard we gegroeid zijn :-).
fblancke
Tester
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jun 2017, 08:31

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door fblancke »

Ik vind bovenstaand een terechte opmerking.
Mensen lijken hier ook snel te vergeten dat Boyata vorig jaar aanvoerder was bij Herta Berlijn en ervaring heeft in de champions league met Celtic alsook bij de rode duivels. Dat er hier getwijfeld wordt aan zijn leiderscapaciteiten vindt ik bedenkelijk, als je deze niet bezit wordt je toch geen aanvoerder?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 21 aug 2022, 09:07
Kevinho schreef: 20 aug 2022, 22:12 Guys : er werd enorm goed werk geleverd tem +/- 2 jaar geleden . Weet niet wat er dan gebeurd is ( Verbeke weg , geen Bayat meer don’t know …) . Het feit dat er gezocht wordt achter een sportief manager zegt tot genoeg : De Conde , iemand van Standard ,…
aangesproken om die job te doen . Met al die miljoenen die we binnengekregen hebben na het goede werk destijds van Mannaert en zijn team hebben we momenteel geen team dat iedereen in de vernieling speelt en alle jaren met 10 punten los kampioen speelt zoals Bayern en dat is voor mij een teken van slecht (er) beleid dan …
Volgens mij is het nochtans simpel hoor. Sinds een 2tal jaar is onze financiële slagkracht serieus de hoogte in gegaan (dankzij alle successen de jaren ervoor) waardoor "een goeie transfer doen" plots een pak moeilijker wordt. Pak nu die Höjlund. Ze willen hem eerst pas verkopen na hun kwalificatiematchen en ondertussen zitten teams als Atalanta er ook achter. Dan moet je plots concurreren met teams die ook CL kunnen spelen én in een betere competitie uitkomen dan wij.
Tegelijk krijg je ook zwaardere uit-transfers die langer aanslepen en om een pak meer miljoenen draaien. Alles samen wordt dat heel veel werk en dan lijkt het me handig om een team rond Mannaert te bouwen in plaats van hem alleen te laten doen. Het is naar mijn mening geen teken van "we vertrouwen hem niet", maar eerder van "we zijn groter aan het worden dus kunnen we extra mankracht gebruiken".

Ook doordat we zo hoog mikken lukken de A-targets niet altijd. Je kan daar uiteraard negatief op reageren en zeggen dat we altijd enkel ons C-target binnenhalen, maar 5-6 jaar geleden waren de C-targets van nu de spelers die eerst op de lijst stonden. We mikken hoger, krijgen meer concurrentie en dus is het niet altijd evident om snel de juiste spelers binnen te halen.

5 jaar geleden zou het gerucht dat we met een 31jarige Boyata bezig zijn op gejuich onthaald zijn, nu krijg je een hoop kritische reacties. Dat toont alleen maar aan hoe hard we gegroeid zijn :-).
Ik heb gezegd dat beide mochten komen dus was voor ne keer niet kritisch 😜.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Volgens de roddelsites zitten zowel wij als Antwerp achter Lázaro van Flamengo, een 20-jarige spelmaker die ook op de flank uit de voeten kan. Het lijkt me dat het bestuur al een oplossing zoekt voor het vertrek van Vanaken op te vangen (indien nodig).

Wat ik wél bizar vind is dat blijkbaar ook Antwerp die kerel wil. Ik herhaal mijn opmerking van een tijdje geleden : weet Antwerp dat je maar met 11 spelers op het plein mag staan?
Ook : Pro League, doe iets aan je reglementen. Als Antwerp die kerel ook zou kunnen kopen voor ~10m dan zouden ze deze transferperiode meer dan 30m uitgeven om nog te zwijgen over hun loonlast. Dat kan op geen enkele manier kloppen met de financial fair play regels...
Sanders
Supersub
Berichten: 1112
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 22 aug 2022, 07:52 Volgens de roddelsites zitten zowel wij als Antwerp achter Lázaro van Flamengo, een 20-jarige spelmaker die ook op de flank uit de voeten kan. Het lijkt me dat het bestuur al een oplossing zoekt voor het vertrek van Vanaken op te vangen (indien nodig).

Wat ik wél bizar vind is dat blijkbaar ook Antwerp die kerel wil. Ik herhaal mijn opmerking van een tijdje geleden : weet Antwerp dat je maar met 11 spelers op het plein mag staan?
Ook : Pro League, doe iets aan je reglementen. Als Antwerp die kerel ook zou kunnen kopen voor ~10m dan zouden ze deze transferperiode meer dan 30m uitgeven om nog te zwijgen over hun loonlast. Dat kan op geen enkele manier kloppen met de financial fair play regels...
Ik denk niet dat we er per se achter zitten, maar dat hij eerder zal aangeboden zijn door zijn manager bij de topclubs in België. Vandaar dat zowel Antwerp als Club genoemd wordt. Vroeger zag je veel identieke artikels waar zogezegd anderlecht en Club achter dezelfde speler zaten, anderlecht en Standard (een 15-tal jaar geleden), Club en Genk, Club en Gent.
De makelaar kiest een interessante competitie om door te groeien, stuurt CV op naar de topclubs en lekt iets aan roddelmedia et voila. :D

Ik ken hem totaal niet, dus weet niet of hij interessant zou zijn voor ons.

Diezelfde roddelsites maken ook gewag van Maertens van OHL. Als dit zou waar zijn, lijkt mij dit eerder voor in de breedte.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

Ok, Lang zal dus blijven, wegens gebrek aan concrete interesse. Hopelijk draait hij de knop om en houdt hij de focus op zijn eigen prestaties, want die zijn al sinds de playoffs ondermaats, gezien zijn potentieel. Een extra flankaanvaller is dus niet aan de orde.
Vanaken zal vertrekken, die wil de stap wagen, waarom niet, het is nu of nooit voor hem.
Ik verwacht nog vuurwerk de komende dagen qua inkomende transfers ;
- een nr. 6 of 8 met goede voetjes (Odoi net iets te weinig, net als Balanta, Rits nog maanden out)
- een nr. 10 als opvolger van Vanaken
- een nr. 11 als targetspits (Hojlund, Pavlidis)

Ik stel me de vraag of Boyata het in zich heeft om de nieuwe defensieve leider te worden en geef hem het voordeel van de twijfel.
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door NielsFCB »

Bod op Mathieu Maertens van OHL? Seriously...? Heb nog tegen hem gevoetbald toen ie bij Cercle zat. Echt wel matig. Als dit de beoogde kwaliteit is, help...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

NielsFCB schreef: 22 aug 2022, 10:46 Bod op Mathieu Maertens van OHL? Seriously...? Heb nog tegen hem gevoetbald toen ie bij Cercle zat. Echt wel matig. Als dit de beoogde kwaliteit is, help...
zeg wel :wtf:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Eerst stond er op de roddelsites dat Club geïnformeerd had, ondertussen hebben we al een bod gedaan. Ik vermoed dat we gehoord hebben voor de breedte (Belg, handig profiel, niet te duur dus je kan hem doorschuiven als Rits terug is).
Plaats reactie