Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Die Larin is intern maw al afgeserveerd als ze nog een grote spits willen. Voor mij mogen er nog 2 spitsen bijkomen: een grote spits met scorend vermogen en kopbalsterk en een snelle spits met scorend vermogen ( type Openda ). Geen fan van die ex kwek spits. Ik herinner mij dat die simpelste kansen miste.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Ik mis ook nog altijd een back up / opvolger van Vanaken
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Van kort door de bocht gesproken...

Momenteel hebben we als eerste spitsenduo Sowah / Jutgla met Larin als backup. Er is al meermaals aangegeven dat Larin een opportuniteit was (transfervrij) dus lijkt het me evident dat er nog een extra spits bijkomt. Dan kan je afhankelijk van de tegenstander spelen met Sowah / Jutgla of ??? / Jutgla.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Volgens de kranten zijn we momenteel aan het onderhandelen over Yaremtsuk, die Fransman en Gnonto. Het lijkt me bizar dar we 3 spitsen zouden kopen, dus ik vermoed dat Mannaert gewoon een lijstje afgaat en we 1 van de 3 gaan aankopen (of toch nog een wit konijn, want de vm die we net gekocht hebben kwam ook uit het niets).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

Kevinho schreef: 28 aug 2022, 22:15 Die Larin is intern maw al afgeserveerd als ze nog een grote spits willen. Voor mij mogen er nog 2 spitsen bijkomen: een grote spits met scorend vermogen en kopbalsterk en een snelle spits met scorend vermogen ( type Openda ). Geen fan van die ex kwek spits. Ik herinner mij dat die simpelste kansen miste.
Een snelle spits met scorend vermogen... Jutgla !
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 28 aug 2022, 22:57 Volgens de kranten zijn we momenteel aan het onderhandelen over Yaremtsuk, die Fransman en Gnonto. Het lijkt me bizar dar we 3 spitsen zouden kopen, dus ik vermoed dat Mannaert gewoon een lijstje afgaat en we 1 van de 3 gaan aankopen (of toch nog een wit konijn, want de vm die we net gekocht hebben kwam ook uit het niets).
Zal Yaremchuk worden vermoed ik. Kent de competitie, is groot, maakt makkelijk een goal en heeft veel Europese ervaring...laat maar komen !
Bij Gent zal dit wel wat gevoelig liggen.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Jens27 »

Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 07:54
t4nd schreef: 28 aug 2022, 22:57 Volgens de kranten zijn we momenteel aan het onderhandelen over Yaremtsuk, die Fransman en Gnonto. Het lijkt me bizar dar we 3 spitsen zouden kopen, dus ik vermoed dat Mannaert gewoon een lijstje afgaat en we 1 van de 3 gaan aankopen (of toch nog een wit konijn, want de vm die we net gekocht hebben kwam ook uit het niets).
Zal Yaremchuk worden vermoed ik. Kent de competitie, is groot, maakt makkelijk een goal en heeft veel Europese ervaring...laat maar komen !
Bij Gent zal dit wel wat gevoelig liggen.
Maakt het des te leuker toch :mrgreen:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Pica »

Kwek betalen voor een spits die er alleen maar komt, omdat de rest niet wil komen. Ik word daar niet vrolijk van.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Veel geld krijgt Gent niet hé, ze hebben een percentage op de meerwaarde.

Neutraal gezien is het een handig profiel voor ons (kent de competitie, heeft CL-ervaring, scoort, ...). Alleen vraag ik me af of we voor het bedrag dat in de pers circuleert geen betere spits kunnen krijgen. Atalanta heeft Hojlund gekocht voor 17m, wij zouden 20m geven voor Jaremtsjoek...
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 29 aug 2022, 09:34 Veel geld krijgt Gent niet hé, ze hebben een percentage op de meerwaarde.

Neutraal gezien is het een handig profiel voor ons (kent de competitie, heeft CL-ervaring, scoort, ...). Alleen vraag ik me af of we voor het bedrag dat in de pers circuleert geen betere spits kunnen krijgen. Atalanta heeft Hojlund gekocht voor 17m, wij zouden 20m geven voor Jaremtsjoek...
Afhankelijk van welke bron je kiest, zou Gent wel degelijk een mooie som krijgen.
Volgens Het Nieuwsblad bezit Benfica slechts 75% van de transferrechten en zou de overige 25% terugvloeien naar Gent.
Hij heeft inderdaad een interessant profiel, maar vraag me ook af of hij de speler is die we moeten gaan halen. Zeker voor dat bedrag.
Als Club per se met geld wilt smijten voor een spits moeten er andere pistes mogelijk zijn.
Uiteraard zullen ze achter de schermen bij veel spelers geïnformeerd hebben, maar ze zullen niet allemaal geïnteresseerd geweest zijn.

EDIT: artikel HNB: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220828_95630461
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Pica schreef: 29 aug 2022, 09:00 Kwek betalen voor een spits die er alleen maar komt, omdat de rest niet wil komen. Ik word daar niet vrolijk van.
Als we hem rechtstreeks hadden gekocht, hadden we minder betaald, maar had Gent meer gekregen dan nu het geval zal zijn.

En ik word daar ook niet vrolijk van. Had liever Hojlund zien komen, maar ik kan begrijpen waarom Yaremchuk een alternatief is als die piste op niks uitdraait. Het is ook niet dat ze niet geprobeerd hebben, maar we vissen nu eenmaal meer en meer in een markt waarin ook ploegen uit G5-competities vissen, of grote namen uit de competities net daaronder, zoals Ajax. En dan speelt de aantrekkelijkheid van die competities of de luister van de naam ook al eens een rol in de beslissing van de speler
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Pica »

Ofwel scouten we niet ver/breed genoeg, ofwel hebben we te lang gewed op andere paarden ofwel is het incompetentie.

Als je 29 augustus moet afkomen met Yaremchuk zijn er fouten gemaakt geweest, zware zelfs.

Vorig jaar was er nog een artikel over Vince de goochelaar die verschillende dossiers goochelt naast elkaar om dan op het goeie moment toe te slaan. Dit jaar niet altijd gelukt dan toch, als je met Yaremchuk en Boyata zit op het einde.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 29 aug 2022, 10:39 Ofwel scouten we niet ver/breed genoeg, ofwel hebben we te lang gewed op andere paarden ofwel is het incompetentie.

Als je 29 augustus moet afkomen met Yaremchuk zijn er fouten gemaakt geweest, zware zelfs.

Vorig jaar was er nog een artikel over Vince de goochelaar die verschillende dossiers goochelt naast elkaar om dan op het goeie moment toe te slaan. Dit jaar niet altijd gelukt dan toch, als je met Yaremchuk en Boyata zit op het einde.
Zo denk ik er ook over... Als spits werden noch Muriqi, noch Hojlund gehaald. Als CV werd Boyata gehaald, lijkt me evenmin optie A.
Anderzijds ben ik wel heel tevreden met de komst van Jutgla, Nielsen en Onyedika.
Boyata en Meijer geef ik het voordeel van de twijfel en Yaremchuk is gewoon een goede spits, mocht die naar Club komen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FrankFarinaII »

Goeie inkopen:
- nielsen
- jutgla
- onyedika

Waarom transfers;
- larin

Echt niks beters voor die prijs:
- yaremchouk (misschien)
- boyata
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Jens27 »

Yago schreef: 28 aug 2022, 18:49 Stelde teleur in Portugal. Ik snap überhaupt niet waarom we zo hard op zoek zijn naar iemand met dit profiel.
Hou er rekening mee dat zijn directe concurrenten Darwin Nunez en Gonçalo Ramos waren…
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Plaats reactie