Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 02 sep 2022, 23:20 Idd, geloof er ook niet in
Te meer omdat Mannaert deze week in MidMid zei dat de transferkas ver leeg was voor deze zomer.
Was trouwens een zeer interessant gesprek. Veel geleerd over zijn manier van werken.
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Levi »

Kunnen we dan nu concluderen dat mannaert gewoon weer erg goed werk geleverd heeft deze transferperiode? Chapeau man
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Boertje »

FCBrugesawayoflife schreef: 08 jul 2022, 17:42 Ook nog nieuws over die Japanner.

Japanse aanwinst voor Club NXT

Shion Homma, zo heet de nieuwste aanwinst van Club Brugge. Een linksvoetige middenvelder/flankaanvaller van 21 jaar die Club NXT, dat straks in 1B uitkomt, moet versterken. Blauw-zwart betaalt een miljoen euro voor Homma, die het voorbije seizoen in de Japanse tweede klasse bij Albirax Niigata goed was voor 5 goals en 6 assists in 22 matchen.
Oef dat manneke doet het niet slecht! Als een duivel uit het doosje en goed overzicht:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Boertje schreef: 21 sep 2022, 01:35
FCBrugesawayoflife schreef: 08 jul 2022, 17:42 Ook nog nieuws over die Japanner.

Japanse aanwinst voor Club NXT

Shion Homma, zo heet de nieuwste aanwinst van Club Brugge. Een linksvoetige middenvelder/flankaanvaller van 21 jaar die Club NXT, dat straks in 1B uitkomt, moet versterken. Blauw-zwart betaalt een miljoen euro voor Homma, die het voorbije seizoen in de Japanse tweede klasse bij Albirax Niigata goed was voor 5 goals en 6 assists in 22 matchen.
Oef dat manneke doet het niet slecht! Als een duivel uit het doosje en goed overzicht:
Nog niet live zien spelen, maar ik moet zeggen dat ik op basis van dat filmpje (momentopnames natuurlijk) wel onder de indruk ben. Klein manneke, maar zijn timing en agressie in het duel lijken goed te zitten, en lijkt ook een type dat verdedigend meer dan zijn steentje bijdraagt. In aanvallend opzicht zag ik snelheid, snelle voetjes waarmee hij zijn voordeel doet op de korte ruimte, paar goeie pressmomenten, en vooral (zeer) goeie balaannames, met geregeld ook in één tijd inspelen (wat anticipatie veronderstelt, en het spel versnelt). Zijn passingrange lijkt vrij ruim (kort in één tijd, lange verticale bal door het midden, cross vanop rechts). Zijn ruimtegebruik vrij goed (hoewel hij één keer ook de ruimte voor een medespeler dichtliep). En zoals je zegt: overzicht! Heeft een actie, maar wil het niet per se zelf forceren en ziet zijn ploegmaats staan.

Dit alles voor zover je dus iets kan afleiden uit een filmpje van 5 minuten :mrgreen: Maar ben zeker benieuwd naar meer! Dat er waarschijnlijk ook zal komen, want Japanners in het buitenland zijn meestal hot in eigen land, dus staat er al eens een cameraatje extra op gericht.

Is 22 jaar, dus zeker nog groeimarge! Club NXT kan ook een mooie overgang zijn van de Japanse tweede klasse naar het fysiekere spel hier in Europa.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Onze zwakste plek blijft toch onze verdediging. Ik zou dus zeker een goeie centrale verdediger kopen. Misschien zelfd 2. Een rechts en linksvoetige. De contract verlenning van sobol snap ik niet zo goed. De cuyper komt terug en meyer krijgt ook al de voorkeur. Buchanan zal zoizo naar de andere flank schuiven volgend jaar.
Josip Satulo
https://www.transfermarkt.com/josip-sut ... ler/371001
Lijkt mij de beste optie. Veel potentieel en al champions league ervaring
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 28 okt 2022, 11:32 Onze zwakste plek blijft toch onze verdediging. Ik zou dus zeker een goeie centrale verdediger kopen. Misschien zelfd 2. Een rechts en linksvoetige. De contract verlenning van sobol snap ik niet zo goed. De cuyper komt terug en meyer krijgt ook al de voorkeur. Buchanan zal zoizo naar de andere flank schuiven volgend jaar.
Josip Satulo
https://www.transfermarkt.com/josip-sut ... ler/371001
Lijkt mij de beste optie. Veel potentieel en al champions league ervaring
Ik treed je bij, er dient in de winter minstens 1 topper op de CV bij te komen.
Wat betreft Sobol, dat snap ik evenmin.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Deze 2 aanwinsten zouden ons team een grote boost aan kwaliteit en snelheid geven achterin. Samen met Syla, Odoi, Mechele en Mata moet dit voldoende zijn om op 3 niveaus mee te strijden. Boyata nooit geen fan geweest en voor mij te laag in kwaliteit. Mechele is een goeie verdediger maar passing is vaak ondermaats en onder druk of op snelheid blijft hij toch een zwakte. Als we meerdere jaren de 2de ronde van de champions league willen halen, moeten we dit team zoveel mogelijk samen houden en nog versterken en de zwakkere spelers laten gaan hoort daar ook bij. Boyata, Sobol, Larin, Balanta, vormer (1B assisten coach/speler?) zijn overbodig voor mij. Yaremchuk en Lang moeten dan weer meer minuten krijgen om hun vorm terug te vinden.

links cv
David Hancko
https://www.transfermarkt.com/david-han ... ler/404418

Rechts cv
Josib Sutalo
https://www.transfermarkt.com/josip-sut ... ler/371001

:wave:
Plaats reactie