Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Levi »

Vergas Ronald schreef: 06 jul 2022, 17:42
CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17 Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen.
:mrgreen: Gij reageert daar nog op, forum lag al op sterven, wat er nog van overbleef komt niet meer kijken om Kevinho z'n verbale diarree niet te moeten lezen.
Dit maal 100, beseffen de bezielers van dit forum dat dan niet?
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

Vergas Ronald schreef: 06 jul 2022, 17:42
CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17 Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen.
:mrgreen: Gij reageert daar nog op, forum lag al op sterven, wat er nog van overbleef komt niet meer kijken om Kevinho z'n verbale diarree niet te moeten lezen.
Daarom dat ik er nog op reageer. Zat al langer op het forum met een ander account ( gegevens van verloren) maar ben nooit echt super actief geweest. Was meestal voor het laatste nieuws en de geruchten te volgen/lezen.

Zeer spijtig dat het inderdaad wat in verval geraakt is door zo'n "FANS". Ik geloof echt niet dat hij een fan is. Nu Ik zou het jammer vinden dat door zo'n iemand dit forum stopt.

Van mijn part mag iemand super negatief zijn over een speler, de trainer, de gehele ploeg maar onderbouw het tenminste dan? Maar niet die bagger van hem...

Ik denk dat die man gewoon aandacht wil en als je dan niet in de mogelijkheid bent om een deftig gesprek te voeren of een analyse uit de doeken te doen is de makkelijkste manier om aandacht te krijgen om de MEGA FUDDER uit te hangen.

Ik acht weinig geloof aan het feit dat hij een manager zou zijn ( nu wel vb genoeg van prutsers) . Mocht het toch kloppen stel ik mij toch vragen bij de moeilijkheidsgraad om de dag van vandaag de titel manager te krijgen ... En vooral heb ik medelijden met de mensen die met of voor hem moeten werken.

De laatste tien jaar is de hype in het management ... people management. Als je dan zijn reacties leest dan is het vrijd duidelijk dat hij niet weet hoe hij met mensen moet omgaan en al zeker niet met sporters die ook een eigen mening hebben, een entourage, ...

Een manager moet het beste uit zijn partners en werknemers kunnen halen door ze te motiveren. Stel je voor dat hij de manager was van CLUB. Een nieuwe speler heeft zijn studs nog niet aan en zou al uitgescholden zijn voor vorte vis :brechtje: .

Werden of worden er fouten gemaakt ? Natuurlijk !!! Geen enkel team is daar vrij van ( zelfs de grootste niet).

Maar ik weiger te accepteren dat zo'n " FAN" echte fans demotiveren en onze club en spelers steeds ten schande maakt.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

maartendr81 schreef: 06 jul 2022, 17:17
CRS006 schreef: 06 jul 2022, 16:32 Ik blijf bij het feit dat ons slechte spel niet kwam door te weinig kwaliteit van de spelerskern maar interne problemen en dat er verschillende spelers naast de schoenen begonnen te lopen. Daarom dat ik hoop dat ze Lang en Charles kunnen verkopen.

Ook denk ik dat we in een ander systeem 4-4-2 of 4-3-3 veel mooier en aanvallender voetbal zouden spelen. Het probleem was echter dat we zowel Lang als Charles moesten laten spelen en dit in de volgende opstelling praktisch onmogelijk was zonder uw evenwicht in de ploeg te verliezen.
Ik sluit mij aan bij deze analyse maar wil toch toevoegen dat het psychologische aspect van 2 keer op rij kampioen gespeeld te zijn met quasi dezelfde groep ook een invloed heeft. De intrinsieke motivatie bij de spelers op pijl houden in zo'n situatie is niet altijd evident. Vandaar ook dat ik de keuze voor Hoefkens (na 3 gewonnen kampioenschappen op rij) goed getimed vind. Dit geeft de kans de jeugd wat meer te laten doorstromen (ondanks de uitgesproken doelstelling van hans en simon voor een 4e op rij)
Heeft er zeker ook mee te maken. Er komt na zo'n succesvolle periode altijd wat verval in de prestaties van de spelers. En al zeker de kernspelers als ze zeker zijn van hun plaats en al alles in de JPL hebben gewonnen hebben die er valt te winnen.

De enige manier om dit tegen te gaan is om af en toe van trainer te veranderen en ook eens de kuis in de kern te houden met de hoop dat de kwaliteit dan wel stijgt. Daarom dat ik hoop dat Charles en Lang verkocht worden. Anders lopen er hier twee jongens tegen hun zin rond. De ene al wat meer dan de andere. Liever dan twee nieuwe spelers die terug alles te bewijzen hebben bij onze club.

Enorm veel respect voor Hans en van mij mag hij zeker de nieuwe cultheld worden die bij Brugge blijft tot hij stopt met voetballen en + 10 titels heeft met club :D . Maar er moet eens een speler gehaald worden die het vuur aan zijn schenen kan leggen. Hans werd indertijd ook gehaald als vervanger van Vazquez en volgens mij kwam dit de evolutie van Hans enkel maar ten goede.

Nu mag er iemand komen die Hans wat kan prikkelen.

Nu indien Charles en Lang vertrekken verwacht ik toch nog 2 a 3 dikke transfers naast degene die we nu al gedaan hebben en de extra middenvelder die we nog zoeken.
Sanders
Supersub
Berichten: 1128
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3379
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 07 jul 2022, 07:28 Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
Ik ken hem niet, maar dit artikel van 2 jaar geleden geeft een idee over zijn profiel en speelstijl: https://serieanews.org/scout-report-how ... os-attack/
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Nog een spits? Zou de interesse in hem niet eerder passen in de lijn van Afobe, Carroll & Larin (en dus ondertussen al achterhaald)? Een oudere spits met ervaring om naast Jutgla te zetten. Hij lijkt een soortgelijk profiel te zijn.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Sanders schreef: 07 jul 2022, 07:28 Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
Zou gaan om een bedrag van 9 mil die kan oplopen naar 11 miljoen. Heb hem paar keer zien invallen bij Lazio (weliswaar korte invalbeurten maar had nooit enige invloed op het veld) en van wat ik zag is hij dat bedrag in geen 100 jaar waard. Maja afwachten zeker. Versta dan wel niet zo goed waarom je geen 5 miljoen wil geven voor Nielsen want deze is ook al 28 jaar.
Vakie 214
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Ze zouden momenteel aan het onderhandelen zijn met een centrale mid van Geneve.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Zou om Kastriot Imeri gaan, eerder dit jaar ook al genoemd in de pers
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

vanGentmaarvoorClub schreef: 07 jul 2022, 12:35 Zou om Kastriot Imeri gaan, eerder dit jaar ook al genoemd in de pers
Juist!

Hij zou nog 1 jaar contract hebben, dus zijn marktwaarde daalt hierdoor.

Ik gok dat Club hem minstens even goed als Nielsen acht, maar dat ze hem nog ooit met winst kunnen doorverkopen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3379
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Vinicius Souza (kv Mechelen vorig seizoen maar eigendom van lommel/City group) waarover ook geruchten circuleerden, zou volgens Fabrizio Romano zo goed als rond zijn met Espanyol. Die kunnen we dus schrappen
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Club zou 10 miljoen euro geboden hebben op Luis Vasquez van Boca Juniors. Spits / Links buiten
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

In Azië doet er momenteel een verhaal de ronde dat Club Brugge Shion Homma in huis gaat halen. Naar verluidt betaalt Blauw-Zwart 1,2 miljoen euro aan Albirex Niigata om de 21-jarige middenvelder over te nemen.
In 2019 stroomde Homma door naar de A-ploeg van Albirex Niigata. Bij de Japanse tweedeklasser heeft de linkermiddenvelder nog een contract tot medio 2023. In Azië is men evenwel overtuigd dat Homma straks voor Club Brugge speelt.
Positie : links midden - links buiten
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3379
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 08 jul 2022, 08:52 Club zou 10 miljoen euro geboden hebben op Luis Vasquez van Boca Juniors. Spits / Links buiten
Kan je telkens je bron vermelden ? Dat helpt ons om de betrouwbaarheid van het gerucht te beoordelen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door HeervanBiesen »

FCBrugesawayoflife schreef: 07 jul 2022, 11:11
Sanders schreef: 07 jul 2022, 07:28 Er wordt in de media gewag gemaakt van Muriqi. Iemand die hem al wat heeft zien spelen. Zou wat mislukt zijn bij Lazio, maar heeft toch nog altijd een stevige transferwaarde. Is hij dat waard?
Zou gaan om een bedrag van 9 mil die kan oplopen naar 11 miljoen. Heb hem paar keer zien invallen bij Lazio (weliswaar korte invalbeurten maar had nooit enige invloed op het veld) en van wat ik zag is hij dat bedrag in geen 100 jaar waard. Maja afwachten zeker. Versta dan wel niet zo goed waarom je geen 5 miljoen wil geven voor Nielsen want deze is ook al 28 jaar.
Hier hoop ik toch van harte dat dit niet waar is. Als het waar is speelt Club toch met het geld van de supporters.
Plaats reactie