Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 02 jun 2022, 07:06 Ik ben benieuwd naar inkomende transfers.
Er worden verschillende jonge talenten genoemd: Jutgla, De Winter opnieuw, Swedberg (vandaag in HNB), Vinicius Souza,...
Verder is het blijkbaar weer stil gevallen rond Nielsen, misschien door de overstap van Mazzu.
Het is de laatste jaren wel klassiek dat ze bij ons de transfers lang kunnen stilhouden tot het effectief zo ver is.
De komst van Meijer werd al eerder aangekondigd, dus één is er alvast al binnen. En verder is de transferperiode officieel natuurlijk ook nog niet begonnen. Die begint als ik me niet vergis pas officieel op 15 juni én duurt langer dan gewoonlijk (tot en met 6 september, https://www.proleague.be/nl/1b/news/van ... ring-van-h). Mogelijk wensen sommige partijen dat met de communicatie wordt gewacht tot de officiële transferwindow.
Sanders
Supersub
Berichten: 1085
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 02 jun 2022, 10:44
Sanders schreef: 02 jun 2022, 07:06 Ik ben benieuwd naar inkomende transfers.
Er worden verschillende jonge talenten genoemd: Jutgla, De Winter opnieuw, Swedberg (vandaag in HNB), Vinicius Souza,...
Verder is het blijkbaar weer stil gevallen rond Nielsen, misschien door de overstap van Mazzu.
Het is de laatste jaren wel klassiek dat ze bij ons de transfers lang kunnen stilhouden tot het effectief zo ver is.
De komst van Meijer werd al eerder aangekondigd, dus één is er alvast al binnen. En verder is de transferperiode officieel natuurlijk ook nog niet begonnen. Die begint als ik me niet vergis pas officieel op 15 juni én duurt langer dan gewoonlijk (tot en met 6 september, https://www.proleague.be/nl/1b/news/van ... ring-van-h). Mogelijk wensen sommige partijen dat met de communicatie wordt gewacht tot de officiële transferwindow.
Ja, de komst van Meijer wist ik uiteraard al.
De transferperiode start inderdaad pas binnen 14 dagen, maar het belet teams vaak niet om al transfers aan te kondigen ;-)
Het was eerder een post uit nieuwsgierigheid en ongeduld :D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 02 jun 2022, 11:02
IsO schreef: 02 jun 2022, 10:44
Sanders schreef: 02 jun 2022, 07:06 Ik ben benieuwd naar inkomende transfers.
Er worden verschillende jonge talenten genoemd: Jutgla, De Winter opnieuw, Swedberg (vandaag in HNB), Vinicius Souza,...
Verder is het blijkbaar weer stil gevallen rond Nielsen, misschien door de overstap van Mazzu.
Het is de laatste jaren wel klassiek dat ze bij ons de transfers lang kunnen stilhouden tot het effectief zo ver is.
De komst van Meijer werd al eerder aangekondigd, dus één is er alvast al binnen. En verder is de transferperiode officieel natuurlijk ook nog niet begonnen. Die begint als ik me niet vergis pas officieel op 15 juni én duurt langer dan gewoonlijk (tot en met 6 september, https://www.proleague.be/nl/1b/news/van ... ring-van-h). Mogelijk wensen sommige partijen dat met de communicatie wordt gewacht tot de officiële transferwindow.
Ja, de komst van Meijer wist ik uiteraard al.
De transferperiode start inderdaad pas binnen 14 dagen, maar het belet teams vaak niet om al transfers aan te kondigen ;-)
Het was eerder een post uit nieuwsgierigheid en ongeduld :D
herkenbaar :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3203
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Pica »

We mikken volgens de geruchten alvast weer vrij hoog, hopelijk lukt het deze zomer wel!
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Pica schreef: 02 jun 2022, 15:44 We mikken volgens de geruchten alvast weer vrij hoog, hopelijk lukt het deze zomer wel!
Ze zijn er toch al eens vroeger bij da voorbije jaren
elgromi
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2022, 22:47

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door elgromi »

Ideale flankspeler,geboren in SInt-truiden dus belg. Kan van links komen en voor scoren vermogen zorgen, op rechts heeft hij een prima voorzet.
https://www.transfermarkt.com/zymer-byt ... ler/213555
Sanders
Supersub
Berichten: 1085
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

elgromi schreef: 10 jun 2022, 22:50 Ideale flankspeler,geboren in SInt-truiden dus belg. Kan van links komen en voor scoren vermogen zorgen, op rechts heeft hij een prima voorzet.
https://www.transfermarkt.com/zymer-byt ... ler/213555
Er staat bij zijn nationaliteiten enkel Kosovaar en Noor. Dus is nog geen Belg denk ik.
Tip: dit bericht past ook beter in het Forumscouting topic ipv hier. Hier gaat het eerder over de definitieve transfers. :thumba:
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Geruchten over Raskin, Lukebakio en Saelemakers. Is het ophaaldag voor de afdankertjes van anderlecht 😎
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Raskin is nooit van anderlecht geweest? Lukebakio zie ik het toch niet meteen in, Saelemakers lijkt me heel erg onrealistisch.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

AC wil 2 spelers van ons kopen en ze willen de prijs drukken. Logisch dus dat er geruchten de ronde doen dat ze spelers van hen bij de deal willen betrekken. Het feit dat AC dat misschien wel wil betekent niet dat het ook zal gebeuren.
Sanders
Supersub
Berichten: 1085
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

Kevinho schreef: 14 jun 2022, 17:28 Geruchten over Raskin, Lukebakio en Saelemakers. Is het ophaaldag voor de afdankertjes van anderlecht 😎
t4nd schreef: 14 jun 2022, 19:41 AC wil 2 spelers van ons kopen en ze willen de prijs drukken. Logisch dus dat er geruchten de ronde doen dat ze spelers van hen bij de deal willen betrekken. Het feit dat AC dat misschien wel wil betekent niet dat het ook zal gebeuren.
Over Raskin zijn er de vorige 2 transferperiodes ook al geruchten geweest (niet meer dan geruchten, en dan nog niet in alle media). Dat gaat zo een riedeltje zijn tot die een transfer gemaakt heeft naar gelijk welke ploeg. Heeft een grote motor, maar lijkt mij technisch te beperkt. Anders was die volgens mij al weg uit Luik. Heeft toch al een mooi aantal eerste-klasse-matchen op zijn rekening staan om een transfer te maken als het nodige talent erin zit.

Lukebakio zou ik momenteel liever niet zien komen, carrière zit wat in het slop de laatste twee seizoenen (bankzitten, spelen, lage G/A cijfers,...) Gaat ook een relatief duur loon hebben in Duitsland. Zelfs op zijn "top" (toen hij geselecteerd werd voor de Duivels) ben ik er nooit echt wild van geweest. Goede counterspits, dat wel.

Saelemaekers lijkt mij ook wel een gerucht omdat AC Milan zogezegd de prijs zal willen drukken voor Lang en/of De Ketelaere. Er zijn wel sterke geruchten dat Saelemaekers mag vertrekken bij Milan. Ik denk gewoon dat de media aan 1+1=2 gedaan hebben om dit gerucht te verspreiden.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a56294fe/

Logisch 7 miljoen is dan ook veel te veel voor een 28-jarige. Persoonlijk zie ik ook liever Vinicius Souza komen maar die zal ook wel te duur uitvallen.
Vakie 214
Sanders
Supersub
Berichten: 1085
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

FCBrugesawayoflife schreef: 17 jun 2022, 06:50 https://www.hln.be/belgisch-voetbal/clu ... ~a56294fe/

Logisch 7 miljoen is dan ook veel te veel voor een 28-jarige. Persoonlijk zie ik ook liever Vinicius Souza komen maar die zal ook wel te duur uitvallen.
Ik wou het juist ook komen posten :D
7 miljoen is inderdaad veel. Jammer, want ik had Nielsen graag zien komen. Maar aan ene kant misschien goed ook, want Bayat was erbij betrokken.
Hopelijk kunnen ze snel schakelen, want Souza zal ook te duur blijken, vrees ik.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Hoop dat we gaan wakker schieten. Antwerp is zich alvast serieus aan het versterken en met Overmars hebben ze een sportief manager met daadkracht . Het woord is aan jou Vince . Overtuig me dat je het verdiend om op die plek te zitten !!
Vervanging spelers die weggaan : spits / flank (en)
Versterking basis : top 6 en 8 ( ook 10 als CDK weggaat) ; top CV
We kunnen ons niet terug een zomerperiode veroorloven als vorig seizoen want dan is het qua titel boeken dicht. Wake up please 🙏🏻
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Antwerp 'versterkt' zich al jaren, vorig seizoen waren ze ook plots 'beter' met de komst van Radja... Ze hebben nu een spits die op een bepaald moment enorm goed was en betalen hem 2.5m per jaar. Kan het een goeie zijn? Uiteraard. Tegelijk zijn Janssen zijn statistieken van de voorbije seizoenen niet direct om over naar huis te schrijven :
+ 2021-2022 (29 matchen / 3 doelpunten / 1 assist / 1.572 minuten) in Mexico
+ 2020-2021 (30 matchen / 9 doelpunten / 2 assists / 1.530 minuten) in Mexico
+ 2019-2020 (35 matchen / 12 doelpunten / 2 assists / 1.806 minuten) in Mexico
+ 2018-2019 (5 matchen / 1 doelpunt / 0 assists / 144 minuten) bij Tottenham
+ 2017-2018 (19 matchen / 5 doelpunten / 4 assists / 947 minuten) bij Fenerbahce
+ 2016-2017 (38 matchen / 6 doelpunten / 4 assists / 1.351 minuten) bij Tottenham
+ 2015-2016 (49 matchen / 32 doelpunten / 7 assists / 3.971 minuten) bij AZ
+ 2014-2015 (38 matchen / 22 doelpunten / 9 assists / 3.466 minuten) in de NL 2de klasse

Zelfde met Alderweireld. Die is niet van Tottenham naar Qatar verhuisd omdat hij nog altijd top was hé. Ik ga niet zeggen dat hij geen kwaliteit heeft, maar de voorbije matchen met de rode duivels bewijzen keer op keer dat Toby tekort komt tegen snelle mannen.

Dus : Antwerp doet op dit moment wat ze al jaren doen. Veel geld over de balk smijten om wat namen binnen te halen (beetje zoals anderlecht vroeger deed). Wat mij betreft heeft Club dit seizoen al 2 betere transfers gedaan door een jonge beloftevolle linksback en een spits aan te schaffen. Uiteraard hebben we nog een cm nodig, maar 't is duidelijk dat we ermee bezig zijn hé.
Plaats reactie