Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 12 jul 2022, 07:52 Die van Lazio komt niet hé. Zoals al meermaals gezegd : misschien je mening iets meer baseren op feiten en minder op geruchten. Je kan vinden dat 10m te veel geld is voor die kerel van Lazio, maar je moet Vince niet beginnen afschieten omdat zo'n gerucht in de media staat. Je mag wél commentaar geven eens de deal afgerond is, maar beperk je dan ook tot de feiten (10m is veel geld voor iemand van zijn leeftijd die de voorbije jaren niet extreem veel bewezen heeft) en geef de speler zelf tenminste een kans.
Blijkbaar betwist Lazio onze medische keuring, en hebben ze een eigen keuring gedaan waaruit zou moeten blijken dat hij wél fit was, waardoor de deal wél zou kunnen (en moeten) doorgaan. Lazio zou klacht tegen ons hebben ingediend bij de FIFA. To be continued...
https://football-italia.net/lazio-repor ... riqi-mess/
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Interesse in Raskin en Rasmus Höjlund een Deense spits van Sturm Graz.

Bron: Sacha Tavolleri en Ekstra Bladet
Vakie 214
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220713_97646590

Bod op Sander Berge maar was jammer genoeg veel te laag voor hun. Zou ik echt graag zien komen.

"Berge zelf wil echter weer voor de prijzen spelen."

Misschien toch nog eens proberen mijn gedacht. Voor Berge zou ik wel eens een risico durven nemen.
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Sander Berge zou een mooie transfer zijn, maar ik vrees dat ze bij Sheffield te veel gaan vragen. Ze hebben er 23m voor betaald en hij heeft nog een contract tot 2024, huidige marktwaarde is 16m. Hij is nog maar 24 en ze willen hem graag houden - allemaal sterke argumenten voor hen om door te vragen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1098
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

FCBrugesawayoflife schreef: 14 jul 2022, 07:59 Interesse in Raskin en Rasmus Höjlund een Deense spits van Sturm Graz.

Bron: Sacha Tavolleri en Ekstra Bladet
Een spits lijken we momenteel niet nodig te hebben, me dunkt.
Raskin is niet de speler die we nodig hebben.
t4nd schreef: 14 jul 2022, 09:17 Sander Berge zou een mooie transfer zijn, maar ik vrees dat ze bij Sheffield te veel gaan vragen. Ze hebben er 23m voor betaald en hij heeft nog een contract tot 2024, huidige marktwaarde is 16m. Hij is nog maar 24 en ze willen hem graag houden - allemaal sterke argumenten voor hen om door te vragen.
Berge zou meer dan welkom zijn, maar lijkt me inderdaad financieel onhaalbaar. We zouden al een record transferprijs moeten betalen. En dan volgt er ook nog het loon, dat ook niet min zal zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

t4nd schreef: 15 jul 2022, 07:53
Heeft een clausule van 15 miljoen. Eerste bod werd geweigerd. Boca wil een bedrag die dichter aanleunt bij die 15 miljoen.
Vakie 214
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Arnio »

Volgens het nieuwsblad worden de onderhandelingen voor Nielsen opnieuw opgestart!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220715_92065962
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Arnio schreef: 15 jul 2022, 08:55 Volgens het nieuwsblad worden de onderhandelingen voor Nielsen opnieuw opgestart!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220715_92065962
Volgens HLN ook, zie tweet van Tomas Taecke hierboven
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Geen idee van de betrouwbaarheid hiervan :-)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door NielsFCB »

We gaan maar niet te snel zijn, SudPresse schrijft vanmorgen ook over 5M-Nielsen akkoord.

https://www.sudinfo.be/id474432/article ... w-en-zwart
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Levi »

Kevinho schreef: 06 jul 2022, 12:49
CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17
Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen. Antwerp gaat er dit jaar lossend over gaan read my lips en wij slapen weer verder op ons roze wolk dromende dat er ons niks kan gebeuren. No deftige transfers no prices …
Daramy mag komen als back up , Nielsen is een echte versterking , en die Griek die moet ver wegblijven van onze Club ( is weer zo een Okereke Sowah verhaal : veel te plat )
Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen. 7 jaar en 5 kampioenschappen en 2 2de plaatsen verder en blijkbaar nog steeds niet veel wijzer geworden. Integendeel ik heb het gevoel dat het ego en de onwetendheid enkel maar gegroeid is.

Net zoals iedere andere nieuwe speler van vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor zijn het allemaal prutsers...

- Jutgla zal geen deuk in een pakje boter kunnen trappen net zoals Skov een salonvoetballer is ...
- Meijer zwakker dan Sobol terwijl je hem nog niet eens hebt zien spelen ...

Uw kennis inzake voetbal is echt 0.

Steeds krijg je het deksel tegen de neus maar in plaats van dan te zwijgen begin je nog luider te roepen.
Grappig jij bent de zomer mercato van vorig jaar al vergeten zeker en de miljoenen die we in januari dubbel hebben moeten uitgeven ( want in januari betaal je voor alles teveel ) om alsnog te kunnen kampioen spelen . Twee jaar na mekaar met de hakken over de sloot kampioen gespeeld met meer geluk als kunde . Antwerp is volop aan het groeien : plastic polle heeft er weeral 10 miljoen ingepompt . Als we nu nog eens er niks van bakken zoals de vorige 2 zomers zal het noppes worden makker . Ons management is net zoals onze ploeg het voorbije jaar voor de winterstop verzadigd . Geen scherpte meer . Vandaar dat ik roep dat het beter moet en de lat hoger moet . Stilstaan is achteruitgaan en we staan al een tijdje stil . Dit jaar zelfs niet eerste in de competitie geëindigd
45 minuten ver en wie niet ziet dat jutgla waanzinnig getalenteerd is kent niets van voetbal. Zo zie je maar altijd effe afwachten voor ge uwen glazen bol boven haalt. Ondertussen Nielsen ook binnen. Er wordt gewoon goed gewerkt op club.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door CRS006 »

Levi schreef: 17 jul 2022, 19:03
Kevinho schreef: 06 jul 2022, 12:49
CRS006 schreef: 06 jul 2022, 12:17
Kevinho schreef: 04 jul 2022, 12:16 Juli ondertussen en momenteel serieus verzwakt : een hoop goals weg of geblesseerd en niks in de plaats. Jutgla gaat weggeblazen worden fysiek in onze competitie ( die heeft volgens mij 2 jaar nodig om klaar te geraken als hij er al ooit geraakt… Portillo verhaal volgens mij) . Meijer is de veel zwakkere back up van Sobol met een nog beperktere technische bagage. Ik kijk uit naar echte versterkingen geen jongetjes maar echte mannen. Antwerp gaat er dit jaar lossend over gaan read my lips en wij slapen weer verder op ons roze wolk dromende dat er ons niks kan gebeuren. No deftige transfers no prices …
Daramy mag komen als back up , Nielsen is een echte versterking , en die Griek die moet ver wegblijven van onze Club ( is weer zo een Okereke Sowah verhaal : veel te plat )
Leer jij het dan nooit ? Jaar na jaar loop je te schreeuwen dat we verzwakt zijn in vergelijking met vorig jaar. Jaar na jaar worden we volgens u geen kampioen. 7 jaar en 5 kampioenschappen en 2 2de plaatsen verder en blijkbaar nog steeds niet veel wijzer geworden. Integendeel ik heb het gevoel dat het ego en de onwetendheid enkel maar gegroeid is.

Net zoals iedere andere nieuwe speler van vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor zijn het allemaal prutsers...

- Jutgla zal geen deuk in een pakje boter kunnen trappen net zoals Skov een salonvoetballer is ...
- Meijer zwakker dan Sobol terwijl je hem nog niet eens hebt zien spelen ...

Uw kennis inzake voetbal is echt 0.

Steeds krijg je het deksel tegen de neus maar in plaats van dan te zwijgen begin je nog luider te roepen.
Grappig jij bent de zomer mercato van vorig jaar al vergeten zeker en de miljoenen die we in januari dubbel hebben moeten uitgeven ( want in januari betaal je voor alles teveel ) om alsnog te kunnen kampioen spelen . Twee jaar na mekaar met de hakken over de sloot kampioen gespeeld met meer geluk als kunde . Antwerp is volop aan het groeien : plastic polle heeft er weeral 10 miljoen ingepompt . Als we nu nog eens er niks van bakken zoals de vorige 2 zomers zal het noppes worden makker . Ons management is net zoals onze ploeg het voorbije jaar voor de winterstop verzadigd . Geen scherpte meer . Vandaar dat ik roep dat het beter moet en de lat hoger moet . Stilstaan is achteruitgaan en we staan al een tijdje stil . Dit jaar zelfs niet eerste in de competitie geëindigd
45 minuten ver en wie niet ziet dat jutgla waanzinnig getalenteerd is kent niets van voetbal. Zo zie je maar altijd effe afwachten voor ge uwen glazen bol boven haalt. Ondertussen Nielsen ook binnen. Er wordt gewoon goed gewerkt op club.
Idd !!! Was wat ongelukkig in de afwerking, maar het waren allemaal vrij moeilijke kansen. Loopt zich enorm goed vrij. Die jongen komt er zeker. Als we blijven 3-5-2 spelen ( zie liever 4-3-3 of 4-4-2) dan heeft hij idd wel nog een goeie spitsbroer nodig. Ik denk dat Larin (werd zelf aangeboden bij Club dus zal voor Brugge in eerste instantie gehaald geweest zijn als 3de of 4de optie in de spits).

Nu ik hoop dat de transfers van Charles en Lang niet lang meer op zich laten wachten. Met Charles zijn ze enorm voorzichtig omdat hij het dichtst bij een mega transfer staat ( veel geld + een legendarische grote club). Maar eigenlijk is dit voor zowel club als Charles niet goed dat het blijft aanslepen. Club dient een van zijn beste 3 spelers langs de kant te houden + Charles zelf heeft de gehele voorbereiding maar 45 min. matchritme opgedaan + zo lang hij hier rondloopt zullen ze geen geld bovenhalen voor een topvervanger. Zijn vervanger dient er dan ook direct te staan zonder dat hij een voorbereiding met het team heeft gehad.

Lang was zeer belangrijk voor onze twee laatste titels maar ik hoop ook nog dat hij kan vertrekken. Ik zie hem niet zo graag spelen in de spits. Haalt regelmatig de diepgang uit het spel doordat hij steeds wil terugdraaien of de gehele breedte van het veld eens wil dribbelen. Eist ook enorm veel de bal op waardoor Hans minder in het spel voorkomt. Nu was aan het spelen voor een transfer want hij werkte wel heel hard maar het was er over. Wil ook weg uit Brugge en gezien hij nog een speciaal karakter heeft is het mss ook het best dat hij nog weg kan.

Een speler tegen zijn zin ( al zeker zo'n speler) houden is nooit goed en zal enkel maar voor problemen zorgen vrees ik ( zowel op het veld als in de kleedkamer).

De eerste 20 a 30 minuten vond ik Club zeer sterk. Dit kwam deels doordat Vormer ook zeer sterk aan de wedstrijd begon. Nu massa's respect voor Vormer maar na 20 minuten zakte hij volledig weg in de wedstrijd en was het alweer gedaan met lopen op het middenveld waardoor Mbamba en Vanaken alles mochten dichtlopen.

Met de komst van Nielsen zal dit probleem wel verholpen zijn. Nu van mij mag Vormer zeker blijven maar heeft al meermaals laten weten nog te willen spelen. Dan is het het beste dat hij mss nog kijkt voor een mooie transfer.

Indien deze drie spelers (Lang, Charles en Vormer) zouden vertrekken dan zou ik nog kijken voor twee directe versterkingen en twee aanwinsten voor in de breedte en/of toekomstgericht. Daarom zou ik nog graag twee spitsen zien komen en twee middenvelders.

- Spits om naast Jutgla te spelen:

Club is volgens de media bezig met twee jonge spitsen van 1m90 die vrij prijzig zijn. Nu indien een van deze twee spelers zou komen, hoop ik dat ze er deels rekening mee houden dat ze no enorm jong zijn, nog maar 1 of 2 seizoenen op het hoogste niveau in een ander land of zelfs continent gespeeld hebben en dus wss een aanpassingsperiode zullen nodig hebben.

Indien een van deze jongens komt dan zie ik deze transfer als een toekomstgerichte transfer die regelmatig zijn minuten zal krijgen en met de hoop dat ze direct een basisplaats kunnen afdwingen. Maar graag zou ik toch nog een bepaalde zekerheid willen inbouwen en een spits zien komen die al wat bewezen heeft ( blijft steeds een risico- Ook Jutgla blijft een risico ook al kan je zien dat hij enorm veel talent heeft).

Nu don't shoot me maar ik was toch weer met bewondering aan het kijken naar Tissoudali :jerk: :jerk: :jerk: . Nu Gent zal dit nooit toelaten maar ze willen zijn loon niet veel verhogen en daarom wil hij zijn contract niet verlengen. Hij wil dus gerust blijven bij Gent of in de JPL maar het is Gent die moeilijk doet. Ik versta echt niet waarom zij twijfelen want hun aanval hangt volledig van hem af. ( ook gezien vorig jaar).

Club zijnde zou ik altijd eens polsen want ik denk dat hij bij ons in de punt met een Jutgla/ nieuwe grote spits naast hem, Skov en Buchanan op de flanken en een Hans en Nielsen achter hem echt vonken zou geven. Wij kunnen zijn loon wel betalen en wij kunnen hem CL bieden in een toch vertrouwde omgeving ( geen aanpassing).

Nu zoals ik al zei zal Gent dit wss nooit toelaten maar ze moeten toch iets doen of ze krijgen binnen een jaar er niets meer voor en kan hij gewoon gaan en staan waar hij wilt. Dus als wij zouden een bod plaatsen moeten ze ingaan op zijn looneisen waardoor hun loonlast stijgt zonder dat ze als team versterkt zijn ofwel moeten ze hem verkopen aan een ander team (ander land) en zijn ze enorm verzwakt. Dus ook al zouden ze hem niet naar Club laten komen zouden we ze toch een serieuze loer kunnen lappen.

En mochten ze het toch toelaten zal hij gezien zijn leeftijd en 1 jaar contract niet de wereld kosten en zouden wij serieus versterkt zijn.

Voor op het middenveld ( kan eig. op iedere aanvallende positie) zou ik voor Anass Zaroury van RSC Charleroi gaan. Kan op de flanken spelen, in de spits maar ook gewoon om een jonge concurrent voor Hans te gaan halen. (of ze moeten nog serieus in Sowah geloven voor op de 10). Ook deze transfer zie ik als in de breedte en Toekomstgericht.

Als laatste zou ik ofwel nog een CM/CVM ofwel een CV als directe versterking willen zien komen. Nu valt het te zien wat hoefkens van plan is met Otasowie. Zal hij hem in de verdediging blijven gebruiken dan dient er imo nog een topper van een CVM of CM te komen. Want in de verdediging hebben we in se genoeg opties en met Odoi hebben we een speler die op iedere plaats in de verdediging kan spelen.

Nu veel hangt ook af van de situatie Hendry ( wrm niet in de selectie ???) Want normaal hebben we genoeg kwaliteit in de verdediging en is deze voldoende bezet ook. Nu toch hoop ik dat Hoefkens niet de fout maakt zoals Clement en Alfred maakten. Mechele dient vervangen te worden als je als team in de CL en in matchen tegen rappe spisten speelt en niet opnieuw in verlegenheid wil gebracht worden.

Werd opnieuw verschillende keren er af gelopen en Otasowie en Mata dienden hem regelmatig uit de nood te helpen. Zo kwetsbaar in zijn rug en rappe spitsen draaien en van weg alsof het niets is.
Plaats reactie