Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Ik vermoed dat ze hem willen kopen op het moment dat CDK zou vertrekken (onder voorbehoud van zijn looneisen). De laatste jaren gaat het met hem blijkbaar wat minder, dus misschien wil hij wel inleveren om zijn carrière te herlanceren. Hij is uiteindelijk nog altijd niet oud :-).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Club Brugge hoopt op Ecuadoriaans talent en centrale verdediger Joel Ordóñez (18)

De 18-jarige Joel Ordóñez, eigendom van het Ecuadoriaanse Independiente del Valle, is nadrukkelijk in beeld bij Club Brugge. De landskampioen hoopt het jonge talent, dat begin dit jaar indruk maakte op de Copa Libertadores voor -20-jarigen, aan de selectie toe te voegen.

De Bruggelingen hebben de centrale verdediger al een tijdlang op de radar. Nu wil blauw-zwart werk maken van de komst van Ordóñez, die in Europa door meerdere topploegen in het oog gehouden wordt. Eerder werd de Ecuadoriaan door lokale media aan onder meer Ajax, PSV, Benfica en AC Milan gelinkt. Independiente del Valle hoopt vanuit die optiek een stevige transfersom van meerdere miljoenen te vangen.

De komst van Ordóñez zou een eventueel vertrek van Jack Hendry alvast opvangen. De Schot viel dit weekend net als vorige week naast de selectie en geniet belangstelling uit Duitsland (Wolfsburg) en Engeland (onder meer Burnley). Al is er omtrent zijn toekomst nog geen beslissing genomen. Mocht Club Ordóñez strikken, dan is hij al de vijfde Ecuadoriaan die in onze competitie terechtkomt. Eerder haalden Antwerp (Pacho, Valencia), anderlecht (Angulo) en KRC Genk (Preciado) landgenoten van het jonge talent binnen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Vakie 214
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3314
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Mingueza zou wel een mooie transfer zijn, maar blijkbaar zelf voorkeur voor Celta de Vigo en dus voor La Liga. In tegenstelling tot Celta of AEK kunnen wij wél Europees voetbal bieden (CL zelfs), hebben we een goede begeleiding voor Spaanstalige spelers, zitten hier al een paar spaanstaligen, met Balanta, (voorlopig nog) Ricca, Daniel Peréz en nu ook Jutglà, die Mingueza wellicht kent van bij Barça en de Catalaanse selectie. Ook Mignolet spreekt geloof ik Spaans. En Victor Vázquez zou een goed woordje voor ons kunnen doen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3314
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

https://www.hln.be/club-brugge/club-hee ... ~a4b563a7/
Joel Ordoñez zou enkel nog zijn medische testen moeten doen. 18-jarige rechtsvoetige centrale verdediger.
https://targetscouting.com/2022/06/06/j ... ut-report/
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3314
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Mingueza komt meer dan waarschijnlijk niet. Zo goed als zeker rond met Celta
Sanders
Supersub
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

"Club Brugge legt nog een middenvelder vast: Nederlander Jurgen Ekkelenkamp tekent straks voor vier jaar"

Het Nieuwsblad schreef onderstaand artikel deze ochtend op de voorpagina van hun sportkatern.
Ondanks dat hij bij Ajax gespeeld heeft, ken ik hem niet zo goed. Zou polyvalent zijn voor de drie centrale posities.
Ik had gehoopt dat ze met onze wankele defensie de eerste weken, en met het vertrek van Nsoki direct zouden schakelen naar een verdediger die in klaar stond om binnen te brengen.
[spoiler]
Na Nielsen legt Club Brugge nóg een middenvelder vast. Jurgen Ekkelenkamp (22) tekent straks voor vier jaar. Intussen verkocht blauw-zwart Nsoki en is het op weg naar 100 miljoen euro inkomsten dit seizoen.

Jurgen Ekkelenkamp stond deze zomer ook bij Antwerp op de lijst. Marc Overmars dacht aan de voormalige Ajax-speler om het middenveld te versterken, maar zijn huidige club – Hertha Berlijn – wilde hem eerst niet laten gaan. Intussen is die situatie veranderd, maar het is dus niet de Great Old die hem oppikt, maar wel Club Brugge. Blauw-zwart volgde hem al een hele tijd en duwde nu door – deels vanwege zijn polyvalente profiel, zo klinkt het in Brugge.

Ekkelenkamp speelde in het verleden al als defensieve, controlerende en offensieve middenvelder. Zijn eerste Bundesliga-seizoen verliep niet zoals gepland – hij kreeg amper 765 minuten –, maar hij is erop gebrand om zich in België opnieuw te bewijzen. Komend weekend staan de medische tests op het programma voor de Nederlandse belofte-international en het contract tot 2026 ligt klaar. De transferprijs: zo’n 5 miljoen euro. Hertha mikte eerst nog op 6.

Voor 54 miljoen verkocht

Eergisteren werd ook de transfer van Charles De Ketelaere (21) naar AC Milan officieel. Voor hem kreeg Club 32 miljoen en ook dat bedrag kan nog oplopen tot 35 miljoen. En ook Loïs Openda, dat andere jeugdproduct, deed de kassa rinkelen. De aanvaller moest altijd tevreden zijn met een invallersrol en werd verhuurd, maar ondanks zijn moeizame parcours verdiende Club er goed op. Het Franse Lens telde een kleine maand geleden zo’n 10 miljoen voor hem neer, wat de teller al op minstens 54 miljoen aan uitgaande transfers brengt. Op ruime afstand is Genk voorlopig de eerste achtervolger, met zo’n 20 miljoen.

Bij Club komen daar binnenkort ook nog de vetpotten van de Champions League bij, waar het voor het zesde opeenvolgende jaar in de groepsfase zit. De premies van het komende kampioenenbal zijn nog niet bekend, maar vorig seizoen mocht Club alleen al door deel te nemen zo’n 30 miljoen bijschrijven. Een bedrag dat nog opliep dankzij de prestaties. In de wetenschap dat ook Noa Lang nog vertrekt voor in principe niet minder dan 20 miljoen, mogen ze zich in Jan Breydel opmaken voor een seizoen van ruim 100 miljoen. Alsjeblieft.(vva, ybw, dvd)
EDIT: Beetje op internet rondgekeken naar berichten over Ekkelenkamp.
Hoe kon ik onderstaande actie van hem tov Ronaldo vergeten :lol:
https://www.youtube.com/shorts/Yr1GgguRg4s
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Als ik me niet vergis wilden we hem 1 of 2 jaar geleden ook al maar koos hij toen voor Duitsland. Het jammere lijkt me dat door zijn komst de kans wel heel klein is dat we Berge ook nog kopen...
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Arnio »

t4nd schreef: 04 aug 2022, 09:01 Als ik me niet vergis wilden we hem 1 of 2 jaar geleden ook al maar koos hij toen voor Duitsland. Het jammere lijkt me dat door zijn komst de kans wel heel klein is dat we Berge ook nog kopen...
Voor Berghe stond ik persoonlijk niet zo te springen gezien z'n zware knieblessure van in het verleden.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Wat ik hoor van Ekkelenkamp is absoluut niet positief.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Yago schreef: 04 aug 2022, 11:41 Wat ik hoor van Ekkelenkamp is absoluut niet positief.
Vertel op ! :mrgreen:
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 aug 2022, 13:07
Yago schreef: 04 aug 2022, 11:41 Wat ik hoor van Ekkelenkamp is absoluut niet positief.
Vertel op ! :mrgreen:
Gewoon Ajax fans die denken dat hij nooit ook maar in de buurt kwam voor niveau van subtop in Nederland, en als hij na 1 jaar in Duitsland weg mag voor 4m geloof ik niet dat hij daar plots een monster is geworden.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Yago schreef: 04 aug 2022, 13:21
vanGentmaarvoorClub schreef: 04 aug 2022, 13:07
Yago schreef: 04 aug 2022, 11:41 Wat ik hoor van Ekkelenkamp is absoluut niet positief.
Vertel op ! :mrgreen:
Gewoon Ajax fans die denken dat hij nooit ook maar in de buurt kwam voor niveau van subtop in Nederland, en als hij na 1 jaar in Duitsland weg mag voor 4m geloof ik niet dat hij daar plots een monster is geworden.
Sommigen vertellen hier ook dat je Nsoki kunt vervangen door een gastje van 16 uit de jeugd
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 aug 2022, 13:34
Yago schreef: 04 aug 2022, 13:21
vanGentmaarvoorClub schreef: 04 aug 2022, 13:07
Yago schreef: 04 aug 2022, 11:41 Wat ik hoor van Ekkelenkamp is absoluut niet positief.
Vertel op ! :mrgreen:
Gewoon Ajax fans die denken dat hij nooit ook maar in de buurt kwam voor niveau van subtop in Nederland, en als hij na 1 jaar in Duitsland weg mag voor 4m geloof ik niet dat hij daar plots een monster is geworden.
Sommigen vertellen hier ook dat je Nsoki kunt vervangen door een gastje van 16 uit de jeugd
Goede reden om die fans dus te geloven, die kennen de spelers en kunnen ze correct inschatten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Sanders »

Sanders schreef: 04 aug 2022, 07:11 "Club Brugge legt nog een middenvelder vast: Nederlander Jurgen Ekkelenkamp tekent straks voor vier jaar"

Het Nieuwsblad schreef onderstaand artikel deze ochtend op de voorpagina van hun sportkatern.
Ondanks dat hij bij Ajax gespeeld heeft, ken ik hem niet zo goed. Zou polyvalent zijn voor de drie centrale posities.
Ik had gehoopt dat ze met onze wankele defensie de eerste weken, en met het vertrek van Nsoki direct zouden schakelen naar een verdediger die in klaar stond om binnen te brengen.
[spoiler]
Na Nielsen legt Club Brugge nóg een middenvelder vast. Jurgen Ekkelenkamp (22) tekent straks voor vier jaar. Intussen verkocht blauw-zwart Nsoki en is het op weg naar 100 miljoen euro inkomsten dit seizoen.

Jurgen Ekkelenkamp stond deze zomer ook bij Antwerp op de lijst. Marc Overmars dacht aan de voormalige Ajax-speler om het middenveld te versterken, maar zijn huidige club – Hertha Berlijn – wilde hem eerst niet laten gaan. Intussen is die situatie veranderd, maar het is dus niet de Great Old die hem oppikt, maar wel Club Brugge. Blauw-zwart volgde hem al een hele tijd en duwde nu door – deels vanwege zijn polyvalente profiel, zo klinkt het in Brugge.

Ekkelenkamp speelde in het verleden al als defensieve, controlerende en offensieve middenvelder. Zijn eerste Bundesliga-seizoen verliep niet zoals gepland – hij kreeg amper 765 minuten –, maar hij is erop gebrand om zich in België opnieuw te bewijzen. Komend weekend staan de medische tests op het programma voor de Nederlandse belofte-international en het contract tot 2026 ligt klaar. De transferprijs: zo’n 5 miljoen euro. Hertha mikte eerst nog op 6.

Voor 54 miljoen verkocht

Eergisteren werd ook de transfer van Charles De Ketelaere (21) naar AC Milan officieel. Voor hem kreeg Club 32 miljoen en ook dat bedrag kan nog oplopen tot 35 miljoen. En ook Loïs Openda, dat andere jeugdproduct, deed de kassa rinkelen. De aanvaller moest altijd tevreden zijn met een invallersrol en werd verhuurd, maar ondanks zijn moeizame parcours verdiende Club er goed op. Het Franse Lens telde een kleine maand geleden zo’n 10 miljoen voor hem neer, wat de teller al op minstens 54 miljoen aan uitgaande transfers brengt. Op ruime afstand is Genk voorlopig de eerste achtervolger, met zo’n 20 miljoen.

Bij Club komen daar binnenkort ook nog de vetpotten van de Champions League bij, waar het voor het zesde opeenvolgende jaar in de groepsfase zit. De premies van het komende kampioenenbal zijn nog niet bekend, maar vorig seizoen mocht Club alleen al door deel te nemen zo’n 30 miljoen bijschrijven. Een bedrag dat nog opliep dankzij de prestaties. In de wetenschap dat ook Noa Lang nog vertrekt voor in principe niet minder dan 20 miljoen, mogen ze zich in Jan Breydel opmaken voor een seizoen van ruim 100 miljoen. Alsjeblieft.(vva, ybw, dvd)
EDIT: Beetje op internet rondgekeken naar berichten over Ekkelenkamp.
Hoe kon ik onderstaande actie van hem tov Ronaldo vergeten :lol:
https://www.youtube.com/shorts/Yr1GgguRg4s
Mijn eigen bericht is al achterhaald ondertussen.
Ekkelenkamp heeft de deal zelf opgeblazen en zou nu naar Antwerp trekken.
Plaats reactie