Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

FrankFarinaII schreef: 29 aug 2022, 11:05 Echt niks beters voor die prijs:
- yaremchouk (misschien)
- boyata
Boyata heeft ons 3m gekost, voor die prijs vind je sowieso niks beters denk ik. Over zijn kwaliteiten kan je ook moeilijk een oordeel hebben want hij heeft nog niet gespeeld. Ik loop er eerlijk gezegd ook niet echt warm van, maar ik geef hem wél een paar matchen de tijd om zichzelf te bewijzen.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Tering, 16 miljoen + bonus... Benfica kan hier dus winst maken op een speler die door de mand viel en weg mocht. Onbegrijpelijk, dit.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Yago schreef: 29 aug 2022, 12:53 Tering, 16 miljoen + bonus... Benfica kan hier dus winst maken op een speler die door de mand viel en weg mocht. Onbegrijpelijk, dit.
Ze betaalden toch zelf 20 miljoen aan Gent? Dus maken ze toch geen winst volgens mij.
Vakie 214
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

FCBrugesawayoflife schreef: 29 aug 2022, 13:01
Yago schreef: 29 aug 2022, 12:53 Tering, 16 miljoen + bonus... Benfica kan hier dus winst maken op een speler die door de mand viel en weg mocht. Onbegrijpelijk, dit.
Ze betaalden toch zelf 20 miljoen aan Gent? Dus maken ze toch geen winst volgens mij.
Gekocht voor 17m dacht ik? Hoe dan ook is dit enorm veel voor Yaremchuk. Paniekaankoop omdat Hojlund niet lukte?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Tiki Taka »

Yaremchuk is geland in Zaventem, die komt dus naar Club.
Ik vind dat echt wel een versterking.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door GraspopperFCB »

Ik heb altijd mijn bedenkingen bij spelers die verleden hebben gehad bij de kwekkers maar bij Yaremchuk zou ik wel eens van gedacht kunnen veranderen. Nu mag Vertonghen ook nog volgen. 😅🙈
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Yago schreef: 29 aug 2022, 13:14
FCBrugesawayoflife schreef: 29 aug 2022, 13:01
Yago schreef: 29 aug 2022, 12:53 Tering, 16 miljoen + bonus... Benfica kan hier dus winst maken op een speler die door de mand viel en weg mocht. Onbegrijpelijk, dit.
Ze betaalden toch zelf 20 miljoen aan Gent? Dus maken ze toch geen winst volgens mij.
Gekocht voor 17m dacht ik? Hoe dan ook is dit enorm veel voor Yaremchuk. Paniekaankoop omdat Hojlund niet lukte?
Klopt voor 17mil blijkbaar. Maar 4 miljoen doorverkoop zou ook nog naar Gent gaan dus echt winst maken ze er ook niet op.

Yaremchuck zelf is voor mij persoonlijk een twijfelgeval. Deed het bij Gent echt goed maar dan wel in samenwerking met David en Depoitre. Is ook geen pure goalgetter. Kan de makkelijkste kansen missen en van de moeilijkste kansen een doelpunt maken. Jutgla en Yaremchuk samen kan dus wel werken maar voor die prijs tjah.. We zullen wel zien.
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Met Yaremchuk is een mondeling akkoord voor vier seizoenen. Ook de clubs zijn eruit: Club betaalt 16 miljoen euro. Met bonussen kan die prijs oplopen tot 19 miljoen. Een deel van die som vloeit naar AA Gent. De Buffalo’s hadden nog 25 procent van de transferrechten in handen. In theorie zou Gent dus 4 miljoen krijgen maar in werkelijkheid is daarover onderhandeld. Ook daar werd een deal getroffen, waardoor Gent dus ook nog langs de kassa passeert.
Volgens het Nieuwsblad.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 11:03
Pica schreef: 29 aug 2022, 10:39 Ofwel scouten we niet ver/breed genoeg, ofwel hebben we te lang gewed op andere paarden ofwel is het incompetentie.

Als je 29 augustus moet afkomen met Yaremchuk zijn er fouten gemaakt geweest, zware zelfs.

Vorig jaar was er nog een artikel over Vince de goochelaar die verschillende dossiers goochelt naast elkaar om dan op het goeie moment toe te slaan. Dit jaar niet altijd gelukt dan toch, als je met Yaremchuk en Boyata zit op het einde.
Zo denk ik er ook over... Als spits werden noch Muriqi, noch Hojlund gehaald. Als CV werd Boyata gehaald, lijkt me evenmin optie A.
Anderzijds ben ik wel heel tevreden met de komst van Jutgla, Nielsen en Onyedika.
Boyata en Meijer geef ik het voordeel van de twijfel en Yaremchuk is gewoon een goede spits, mocht die naar Club komen.
Muriqi bliezen we zelf af na tegenvallende medicals.

Hojlund gingen we heel ver voor (geruchten sinds midden juli) en had ik graag zien komen, maar koos zelf zeer recent voor Atalanta. Zijn beslissing, mee beïnvloed door landgenoot en Atalanta-speler Maehle naar het schijnt, niet de onze. Je kan zeggen dat we te lang op dat spoor blijven, maar als hij wél voor ons kiest, halen we een groot, direct inzetbaar talent binnen.

Volgens Tavolieri wordt het spoor-Yaremchuk al sinds juni warm gehouden door Mannaert Dat dit direct na het afketsen van de piste-Hojlund geheractiveerd wordt, en - mits goede medical - snel concreet kan worden, getuigt m.i. eerder van competentie dan van het tegendeel.

Net als Tiki Taka vind ik Yaremchuk zeker een goeie spits. Groot (1,91m), stevig, vrij snel, technisch vrij goed ondanks lengte, kopbalsterk, rechtsvoetig maar heeft ook een linker, moet er nog 27 worden dus normaal nog mooie jaren voor zich maar toch al heel veel ervaring in EL, CL en ook als International (EK vorig jaar), kent de competitie en speelde onder Hein en bij Benfica al in een 3-5-2, dus aanpassingsperiode vermoedelijk vrij beperkt. Met Sobol loopt hier ook een landgenoot en collega-international rond, wat zijn integratie alleen maar zal vergemakkelijken. Die laatste zijn mogelijk ook elementen die mee verklaren waarom hij, en geen ander jong, maar mogelijk minder matuur talent, het einde-transferperiode-alternatief vormt voor Hojlund. En daar valt, met de CL voor er deur, zeker iets voor te zeggen. Een paniektransfer zou ik dit dus allesbehalve noemen. Incompetentie evenmin.
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door NielsFCB »

Yaremchuk, tis officieel.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Ik denk dat yaremchuk goeie transfer is wel duur. Maar als je een spits van dat kaliber wil betaal je die prijs gewoon. Vind de transfer zomer redelijk geslaagt. Uitgezonderd boyata vind ik dat we goeie transfers gedaan hebben. Liefst wel nog een verdediger erbij en als mechele vertrekt 2. Ik denk aan Zagadou en Tuanzebe. Niveau van verdediging direct x2.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 30 aug 2022, 01:21 Ik denk dat yaremchuk goeie transfer is wel duur. Maar als je een spits van dat kaliber wil betaal je die prijs gewoon. Vind de transfer zomer redelijk geslaagt. Uitgezonderd boyata vind ik dat we goeie transfers gedaan hebben. Liefst wel nog een verdediger erbij en als mechele vertrekt 2. Ik denk aan Zagadou en Tuanzebe. Niveau van verdediging direct x2.
Blessuregevoeligheid van uw verdediging ook
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Vakie 214
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door The_One »

https://www.footballinsider247.com/sour ... der-berge/
Club Brugge have agreed to sign Sheffield United star Sander Berge, sources have told Football Insider.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

The_One schreef: 01 sep 2022, 16:58 https://www.footballinsider247.com/sour ... der-berge/
Club Brugge have agreed to sign Sheffield United star Sander Berge, sources have told Football Insider.
Zou toch heel raar zijn na de komst van Onyedika? Tenzij ze hem (Onyedika) ook als optie zien voor centraal achterin nu Hendry weg is en misschien beweegt er nog iets bij Mechele?
Vakie 214
Plaats reactie