Zomertransfers 2022 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door IsO »

FrankFarinaII schreef: 13 aug 2022, 12:52 Mechele is te traag geworden, mata zoekt zijn beste vorm nog. Sobol is slecht, mijer verantwoord nog steeds zijn aankoopprijs niet. Onze verdediging heeft dringend een upgrade nodig.
Gelukkig is nsoki verkocht. Jammer dan ricca weg is, bracht nog steeds meer dan sobol en mijer.
Mechele is er 29, die is niet trager dan vorig seizoen of dat ervoor :mrgreen:
Meijer (met een 'e', doe wat moeite om de namen van onze spelers juist te schrijven) heeft begot 164 officiële minuten gespeeld voor ons.
Dat we na het vertrek van Nsoki en mogelijk ook Hendry nog versterking nodig hebben achterin: no shit sherlock, daar is iedereen het hier over eens. Daarvoor moet je hier niet komen trollen. Volgende is een warning.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Ze weten van geen hout pijlen meer maken . Als je die verhalen van Berge leest. Scouting hallo? Bestaan jullie nog . Manmanman amateurisme
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Ik denk (en hoop) dat een groot deel van die verhalen opgeklopt zijn door de media. Als je leest dat hij meer dan 2x zoveel zou kunnen verdienen dan Hans en Simon - ik denk (en hoop) dat ons bestuur niet zo'n domme zet zou doen. Je kan een nieuwe speler kopen en je kan die meer loon geven dan de sterkhouders van de voorbije seizoenen, maar niet gigantisch veel.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 14 aug 2022, 17:41 Ik denk (en hoop) dat een groot deel van die verhalen opgeklopt zijn door de media. Als je leest dat hij meer dan 2x zoveel zou kunnen verdienen dan Hans en Simon - ik denk (en hoop) dat ons bestuur niet zo'n domme zet zou doen. Je kan een nieuwe speler kopen en je kan die meer loon geven dan de sterkhouders van de voorbije seizoenen, maar niet gigantisch veel.
Zou maal 2 zijn als ik het lees ( en het waar zou zijn). Jij weet ook welke bom er dan ontploft in de kleedkamer 😅
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Daarom dat ik het niet geloof :-)
fblancke
Tester
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jun 2017, 08:31

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door fblancke »

Er dook een tweet op van @sachatavolieri over een overgang van Vertongen naar Brugge. Onderhandelingen zouden lopende zijn. Sacha is de persoon die de transfer van Samatta naar Genk ook correct voorspelde.
Voor mij is dit een logische en sterke transfer, zeker nu met het vertrek van Nsoki. Duel tegen Antwerp krijgt dan ook een nieuwe dimensie => Vertongen vs Alderweireld :jerk: :jerk: Na al die jaren samen spelen bij Ajax, Tottenham en de rode duivels nu tegenover elkaar. Daar gaan ze wel een paar gazetten mee kunnen vullen, me dunkt! Make it happen Mannaert! :banaan: :banaan:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Sacha Tavolieri is wel de man die zodanig veel twittert over transfers dat er af en toe wel eens wat info bijzit die blijkt te kloppen :-)
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Kevinho »

Ben wel een Vertonghen fan maar Aldeweireld is veel beter dat is een echte leider en op de LCV heb ik liever een type Kossounou / Nsoki : groot sterk en snel en regelmatig inschuivend
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Meh, geen fan. Verthongen heeft geen benen meer.
Bosko88
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2022, 14:52

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Bosko88 »

Yago schreef: 18 aug 2022, 23:26 Meh, geen fan. Verthongen heeft geen benen meer.
Wel, genoeg om vorig seizoen voor Benfica ongeveer 3400 minuten te spelen.

Ik heb alleen zijn CL terugwedstrijd tegen Ajax gezien en hij was beresterk (weliswaar met een ploeg die zeer laag speelde).

Ik denk dat hij ons, met al zijn ervaring, een enorm meerwaarde kan bieden.

En Mata zal wel in staat zijn om Jan zijn traagheid te compenseren.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door The_One »

Persoonlijk ben ik toch ook geen fan. Wel van Verthongen, niet om hem bij Club te halen.
Die mens is 35, dus vanaf nu gaat het alleen maar bergaf gaan.
Het zou enkel een prestige transfer zijn, eentje voor de media om op te springen, een transfer die je vooral van Antwerp kan verwachten.
Club heeft de laatste jaren enkel transfers gedaan met oog op meerwaarde creatie, dus ik hoop dat ze daar nu niet plots verandering in gaan brengen...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door t4nd »

Ik denk dat Vertongen een meerwaarde kan zijn, maar dan hebben we sowieso nog een 2de CV nodig. Jan staat ofwel links, dan krijg je momenteel Vertongen - Mechele - Mata waarbij enkel Mata voldoende snelheid en wendbaarheid heeft. Ofwel staat Jan centraal, dan krijg je momenteel Sylla - Vertongen - Mata. Een opstelling waar ik wel fan van ben, maar je kan van Sylla niet verwachten dat hij een heel seizoen al op hoog niveau speelt dus dan heb je daar ook een extra speler nodig.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door The_One »

Met de meerwaarde bedoelde ik voornamelijk de financiële meerwaarde :-)
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door Yago »

Bosko88 schreef: 19 aug 2022, 08:27
Yago schreef: 18 aug 2022, 23:26 Meh, geen fan. Verthongen heeft geen benen meer.
Wel, genoeg om vorig seizoen voor Benfica ongeveer 3400 minuten te spelen.

Ik heb alleen zijn CL terugwedstrijd tegen Ajax gezien en hij was beresterk (weliswaar met een ploeg die zeer laag speelde).

Ik denk dat hij ons, met al zijn ervaring, een enorm meerwaarde kan bieden.

En Mata zal wel in staat zijn om Jan zijn traagheid te compenseren.
Er is ook een reden dat hij dit seizoen niet meer speelt bij Benfica; op die leeftijd gaat het lichaam gewoon heel snel achteruit.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2022 IN

Bericht door maartendr81 »

Het lijkt mij wel een enorme opsteker voor Sylla als je op zulke jonge leeftijd iemand als Vertongen naast jou hebt (voornamelijk op training) waarvan je kan leren. Maar of dit het enorme loon dat hij zal vragen de moeite waard is, durf ik te betwijfelen.
Plaats reactie