Zomertransfers 2022 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Uitgaande transfers komende zomer
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Dennis zou naar west ham gaan voor 25M en Brugge heeft % doorverkoop.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 20 mei 2022, 10:30 Dennis zou naar west ham gaan voor 25M en Brugge heeft % doorverkoop.
Heb je een bron voor dat percentage doorverkoop? Ik had wel het idee dat dit bijna standaard wordt onderhandeld door Vince, maar vond nergens bevestiging so far dat dit ook zo was bij de verkoop van Dennis...
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 20 mei 2022, 13:49
Vergas Ronald schreef: 20 mei 2022, 10:30 Dennis zou naar west ham gaan voor 25M en Brugge heeft % doorverkoop.
Heb je een bron voor dat percentage doorverkoop? Ik had wel het idee dat dit bijna standaard wordt onderhandeld door Vince, maar vond nergens bevestiging so far dat dit ook zo was bij de verkoop van Dennis...
Had die nu eens zijn koppeke erbij gehouden bij ons, dan hadden wij al een mooier bedrag van hem gehad.
Vraag me wel af of die gaat kunnen slagen bij West Ham. Heb toch vooral de indruk dat hij kon uitblinken bij Watford omdat ze vooral konden counteren, en hij dan zijn snelheid kan uitspelen.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

Maouassa op huurbasis naar Montpellier.
https://www.mhscfoot.com/articles/2021- ... pellierain

Ik verwacht nog uitgaande definitieve transfers voor Krmencik, Okereke, Mitrovic, Otasowie en Ricca.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Contract Mitrovic is volgens het Nieuwsblad in onderling overleg ontbonden.
Krmencik zou naar Singapore kunnen dacht ik.
Okereke wil niet terugkomen.
Otasowie gaat volgens mij wel een nieuwe kans krijgen, we hebben momenteel middenvelders tekort.

Er zijn ook geruchten dat er Duitse interesse is in Nsoki, in dat geval vermoed ik dat Ricca nog zal blijven.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 21 jun 2022, 15:17 Contract Mitrovic is volgens het Nieuwsblad in onderling overleg ontbonden.
Krmencik zou naar Singapore kunnen dacht ik.
Okereke wil niet terugkomen.
Otasowie gaat volgens mij wel een nieuwe kans krijgen, we hebben momenteel middenvelders tekort.

Er zijn ook geruchten dat er Duitse interesse is in Nsoki, in dat geval vermoed ik dat Ricca nog zal blijven.
Krmencik moest door Slavia Praag verplicht worden aangekocht indien ze CL-poules haalden (https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Do- ... ncik-18530), maar dat is hen niet gelukt (werden nog 2e in play-offs nadat ze in reguliere eerste waren geworden). Benieuwd dus of die buitenlandse interesse concreet is en of Krmencik (die toch geen te beste ervaringen had buiten Tsjechië) zo'n exotisch avontuur ook ziet zitten. Als de geïnteresseerde ploeg inderdaad Persija Jakarta is (Indonesië, niet Singapore), zou het kunnen helpen dat die eerder al Kudela (Tsjechische verdediger en dus landgenoot van Krmencik) hebben aangetrokken...

Okereke ligt bij ons nog één jaar onder contract. Als zijn Italiaanse ploeg (Venezia) de aankoopoptie niet licht (en die kans lijkt reëel, nu ze degraderen naar de Serie B), wordt hij dus best verkocht.

Otasowie zal er van af hangen of hij alles privé ondertussen op een rijtje heeft. Weten nog altijd niet goed wat daar het probleem precies is. Als we Noah Mbamba (directe concurrent voor Otasowie, maar Belg) willen houden, zal die ook kansen moeten krijgen... Maar dan gaat hij denk ik wel moeten bijtekenen, anders zal Club willen cashen, nu hij zijn laatste contractjaar ingaat.

En Duitse interesse in Nsoki zou inderdaad kunnen betekenen dat Ricca nog blijft, maar dan moet het natuurlijk gaan om interesse die zowel voor Club als speler voldoende concreet en interessant is... Ik denk niet dat ze Nsoki gaan laten gaan voor een paar miljoen... En dan moet Ricca het ook nog steeds zien zitten om doublure te zijn, want met Abakar Sylla is er opnieuw een jonge rijzige linksvoetige CV die er zit aan te komen (viel laatste wedstrijd in tegen anderlecht).
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Pica »

Voetbal is een harde wereld, moeten er eerst nog een hoop weg voor we er een hoop kunnen halen.
Behalve een 8 ter vervanging van Rits, is het vooral een kwestie van afwachten.

Benieuwd naar de opstelling van Hoefkens alleszins, dat gaat ook meespelen.
Al vermoed ik dat ze 3-5-2 gaan voortzetten, iets waar ik niet persé naar uitkijk.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Pica schreef: 22 jun 2022, 00:17 Voetbal is een harde wereld, moeten er eerst nog een hoop weg voor we er een hoop kunnen halen.
Behalve een 8 ter vervanging van Rits, is het vooral een kwestie van afwachten.

Benieuwd naar de opstelling van Hoefkens alleszins, dat gaat ook meespelen.
Al vermoed ik dat ze 3-5-2 gaan voortzetten, iets waar ik niet persé naar uitkijk.
Jij bent meer voor 4-3-3?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Pica »

IsO schreef: 22 jun 2022, 14:27
Pica schreef: 22 jun 2022, 00:17 Voetbal is een harde wereld, moeten er eerst nog een hoop weg voor we er een hoop kunnen halen.
Behalve een 8 ter vervanging van Rits, is het vooral een kwestie van afwachten.

Benieuwd naar de opstelling van Hoefkens alleszins, dat gaat ook meespelen.
Al vermoed ik dat ze 3-5-2 gaan voortzetten, iets waar ik niet persé naar uitkijk.
Jij bent meer voor 4-3-3?
Sinds de ontbolstering van CDK is er een nood geweest om de ploeg aan te passen ifv een centrale rol voor hem.
Ik sta achter die keuze, maar met ons huidige materiaal is (en blijft) het moeilijker om je elf beste spelers op het plein te krijgen zo, met respect voor je organisatie en speelstijl.

TJ/Skovke/Nusa zijn de wingers die we waarschijnlijk hebben na de transfperiode, die zet je beter hoger dan waar ze vorig seizoen stonden, dan moet je plaats maken elders natuurlijk :mrgreen:

Zou ook goed zijn voor onze backs dat ze weer koppeltjes kunnen maken (Mata-Diatta was toch vrij geil bijvoorbeeld).

Kan ook zijn dat ze mikken op complementaire spitsen (waar we nu al toch een jaar of twee naar op zoek zijn).

Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens naar een 4-4-2 (zeker als CDK en Lang vertrekken), maar een formatie zegt op zich niet veel. MPH speelde 4-3-3 wat de facto een 6-3-1 werd of zo :mrgreen: .
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Spits op overschot Michael Krmencik verlaat Club Brugge voor avontuur in Indonesië

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220622_96824389
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

Hendry zou een piste zijn voor Burnley volgens The Daily Record.
Ik kwam dit artikel tegen op de website van de BBC die het artikel van The Daily Record aanhaalde als bron.

Ik zou kunnen begrijpen dat hij willen vertrekken. Was zwaar teleurgesteld over zijn speeltijd in de tweede helft van vorig seizoen, en hij krijgt de kans om als Schot terug in Engeland te gaan spelen. Waarschijnlijk ook een mooi loon in The Championship.

Bron: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... r-27325636
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Jens27 »

Koni De Winter als vervanger en 't is ok.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Ik had het artikel ook gezegd en vond het best grappig :-).

Kompany zegt in een interview dat hij geen spelers van anderlecht wil gaan kopen "want hij wil zijn oude ploeg niet verzwakken". De dag nadien staat in de pers dat hij Hendry van ons & Muleka van Standard wil kopen. De tegenstand van zijn oude ploeg wil hij duidelijk wel verzwakken :-D.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 27 jun 2022, 08:33 Ik had het artikel ook gezegd en vond het best grappig :-).

Kompany zegt in een interview dat hij geen spelers van anderlecht wil gaan kopen "want hij wil zijn oude ploeg niet verzwakken". De dag nadien staat in de pers dat hij Hendry van ons & Muleka van Standard wil kopen. De tegenstand van zijn oude ploeg wil hij duidelijk wel verzwakken :-D.
Als er boter bij de vis komt, is veel bespreekbaar natuurlijk. Maar ik denk ook wel dat Hendry met Hoefkens als nieuwe T1 nieuwe kansen zal zien...
Plaats reactie