Zomertransfers 2022 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Vakie 214
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

IsO schreef: 19 jul 2022, 16:25 HLN meldt interesse van Standard in Ricca, die bij ons nog één jaar onder contract ligt.
Zou een ideale stap zijn voor hem..

Als hij daar 1 jaar in de basis staat, kan hij weer een stap hogerop zetten..

Zie hem graag spelen, maar helaas is hij een zuivere linksachter en past hij niet in het systeem zoals een sobil zich bijvoorbeeld offensief kan uitleven.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Maldini komt vandaag naar België om de transfer van CDK te regelen. Ik vermoed dat het wel in orde komt, want Charles wil echt graag naar AC.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Arnio »

t4nd schreef: 20 jul 2022, 08:20 Maldini komt vandaag naar België om de transfer van CDK te regelen. Ik vermoed dat het wel in orde komt, want Charles wil echt graag naar AC.
Die zijn we idd kwijt hopelijk +35milj + doorverkooppercentage en nog wat bonussen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Arnio schreef: 20 jul 2022, 08:23
t4nd schreef: 20 jul 2022, 08:20 Maldini komt vandaag naar België om de transfer van CDK te regelen. Ik vermoed dat het wel in orde komt, want Charles wil echt graag naar AC.
Die zijn we idd kwijt hopelijk +35milj + doorverkooppercentage en nog wat bonussen
Volgens Gianluca Di Marzio (https://t.co/6vf1KAm2S6) wil Milan max 30 miljoen + 2 miljoen bonussen op tafel leggen. Van doorverkoopclausule is voor zover ik lees geen sprake. Het bod van Leeds willen ze niet matchen, omdat Charles al rond is met hen (contract voor 5 seizoenen). Als Club meer wil, zou Milan volgens dezelfde journalist de onderhandelingstafel verlaten in de veronderstelling dat Charles de deal dan wel zelf gaat forceren, tegen hun voorwaarden. Waarbij ze druk kunnen zetten op Charles door verder te onderhandelen met alternatieven als Ziyech.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door FCBrugesawayoflife »



Vakie 214
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Milan wil graag Mbamba bij ons weghalen.
Brugge wil hem sowieso niet laten gaan, ze hebben enkel verder gebabbeld over CDK.

De bron hiervan is tuttomercatoweb
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Over CDK: derde bod Milan zou binnen zijn en momenteel besproken worden
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door FCBrugesawayoflife »

https://www.hln.be/club-brugge/ac-milan ... &auth_rd=1

Benieuwd of hij de knop zal kunnen omdraaien.
Vakie 214
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Ik snap AC wel niet... Club wil 40m. Leeds biedt 40m. Charles wil naar AC. Club wil de prijs voor AC verlagen naar 35m. AC wil niet hoger gaan dan 32m.

Charles is 21, heeft een marktwaarde van 30m en heeft al 133 matchen op hoog niveau gespeeld waarbij hij 29 doelpunten en 21 assists gegeven heeft. Als je voor zo'n speler gaat beginnen marchanderen, dan zou ik eerlijk gezegd als speler beginnen twijfelen om naar daar te gaan... Anderzijds betaalt AC nooit écht veel boven de marktwaarde, ik vrees dat ze niet tot de 35m gaan willen en hopen dat Charles het zelf gaat forceren :-(
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door leem »

Voor zowel Club als Charles is het misschien beter dat hij nog een half seizoen blijft. Voor Noa geldt dan weer het tegenovergestelde

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 23 jul 2022, 10:45 Ik snap AC wel niet... Club wil 40m. Leeds biedt 40m. Charles wil naar AC. Club wil de prijs voor AC verlagen naar 35m. AC wil niet hoger gaan dan 32m.

Charles is 21, heeft een marktwaarde van 30m en heeft al 133 matchen op hoog niveau gespeeld waarbij hij 29 doelpunten en 21 assists gegeven heeft. Als je voor zo'n speler gaat beginnen marchanderen, dan zou ik eerlijk gezegd als speler beginnen twijfelen om naar daar te gaan... Anderzijds betaalt AC nooit écht veel boven de marktwaarde, ik vrees dat ze niet tot de 35m gaan willen en hopen dat Charles het zelf gaat forceren :-(
Ik ben niet zeker dat de deal al écht van tafel is. Is wat blufpoker nu en Milan speelt het hard, zoals ik had verwacht en al had aangegeven. Rekenen er inderdaad op dat Charles het zal forceren, zeker als ze met alternatieven beginnen praten.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Leeds bied 40M voor de volgende CDK, Club wil 35M van Milan aanvaarden om Charles een plezier te doen. Weinig clubs zouden bod van 5M minder overwegen om de speler zijn voorkeur tegemoet te komen, een bod van 10M minder is erover. Milan heeft geld, als ze 30M kunnen betalen voor de volgende CDK kunnen ze 35M betalen ook. Doe desnoods 32 en 10% doorverkoop, die jongen gaat toch voor monsterbedrag naar Madrid ofzo tegen dat hij 25 is. Voor zo'n speler over 3 miljoen euro lullen, ze verkopen hem toch voor twee keer zoveel binnen 3 jaar. Wij kunnen helaas niet rechtstreeks spelers voor 70 miljoen aan Real verkopen, Milan kan dat wel.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

leem schreef: 23 jul 2022, 11:23 Voor zowel Club als Charles is het misschien beter dat hij nog een half seizoen blijft. Voor Noa geldt dan weer het tegenovergestelde

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Laat ze beiden nog maar een half seizoen blijven.
Als ze dan alle 2 in de EK selectie zitten zullen wel ploegen graag het gevraagde bedrag bieden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

IsO schreef: 23 jul 2022, 11:30
t4nd schreef: 23 jul 2022, 10:45 Ik snap AC wel niet... Club wil 40m. Leeds biedt 40m. Charles wil naar AC. Club wil de prijs voor AC verlagen naar 35m. AC wil niet hoger gaan dan 32m.

Charles is 21, heeft een marktwaarde van 30m en heeft al 133 matchen op hoog niveau gespeeld waarbij hij 29 doelpunten en 21 assists gegeven heeft. Als je voor zo'n speler gaat beginnen marchanderen, dan zou ik eerlijk gezegd als speler beginnen twijfelen om naar daar te gaan... Anderzijds betaalt AC nooit écht veel boven de marktwaarde, ik vrees dat ze niet tot de 35m gaan willen en hopen dat Charles het zelf gaat forceren :-(
Ik ben niet zeker dat de deal al écht van tafel is. Is wat blufpoker nu en Milan speelt het hard, zoals ik had verwacht en al had aangegeven. Rekenen er inderdaad op dat Charles het zal forceren, zeker als ze met alternatieven beginnen praten.
Fabrizio Romano bevestigde gisteravond dat de gesprekken tussen Club en Milan worden verdergezet, zij het traag.

Ook Di Marzio communiceerde in die zin
Plaats reactie