Zomertransfers 2022 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 17 aug 2022, 16:08 Het is misschien de laatste kans voor hans om in het buitenland te scoren en voor brugge om een dikke transferprijs te ontvangen voor hem. Laten vertrekken, hij verdient het...en een vervanger vinden lukt brugge wel.
Vanaken is zelden of nooit gekwetst, scoort of geeft een assist elke 2 matchen en staat er op de belangrijke momenten. Anderzijds wordt hij volgende week 30 jaar, is het nu of nooit voor hem. Tja, dilemma...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Ik lees dat Vanaken zijn zinnen zou gezet hebben op een transfer naar West Ham United.
Bij een mooi bod en als dank voor bewezen diensten, zou Club hem deze transfer best gunnen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Kevinho »

En Mannaert gaat dan nog een evenwaardige vervanger kunnen halen naast al die andere posities die moeten versterkt worden . Yeah right …
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 195
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door maartendr81 »

Zou het geen optie zijn om met West Ham af te spreken om hem te laten gaan in de winter periode? Zowel WH als Hans hebben dan zekerheid (al is het in de toekomst) en wij kunnen nog gebruik maken van onze draaischijf tijdens CL en eerste helft van de competitie. Bovendien geeft dit ons de kans om een alternatief aan te kopen en deze te laten inwerken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Pica »

PL werkt niet met PO's é, tis vanaf speeldag 1 er staan
Sanders
Supersub
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

Pica schreef: 18 aug 2022, 13:12 PL werkt niet met PO's é, tis vanaf speeldag 1 er staan
Wat we ook niet uit het oog mogen verliezen, is dat dit een apart seizoen gaat zijn.
Wij hebben een aantal internationals die tot op het einde in de competitie aan de bak moeten, dan de switch maken naar het WK (eigenlijk ook een match om de 3 dagen), en dan terugkomen en zich weer opladen voor de tweede seizoenshelft.
Zowel fysiek als mentaal vermoeiend.
Nu, voor Belgische clubs zal dit vermoedelijk nog meevallen. Ik zie weinig spelers uit de JPL met hun land echt ver geraken. Misschien Skov Olsen met Denemarken en onze Belgische internationals.
Maar in de PL is dat nog van meer belang omdat daar nog meer spelers zullen weg zijn, en waarvan ook een groot deel vermoedelijk ook nog langer in het tornooi zullen zitten. Dus zeker dit jaar is elk punt belangrijk in die grote competities.
Als ze Vanaken als een directe versterking zien, zullen ze hem niet nog een half jaartje bij ons laten.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 195
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door maartendr81 »

zeer terechte opmerkingen allemaal. Echter moeten we ons met West Ham (naar mijn bescheiden mening) niet al te veel bezig houden. Het is vooral een kwestie van een oplossing te vinden die zowel voor Hans als voor de ploeg aanvaardbaar is. Gezien de huidige communicatie zou Club hem liefst houden, maar het hangt natuurlijk van Hans zelf af.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Schitterende tifo voor Hans

Maar als ik zijn interview hoor na de match, dan vrees ik dat we hem kwijt zijn.
Morgen wordt verder onderhandeld met West Ham, en ook tussen Hans en Club
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Als West Ham een mooi bod neerlegt, mag Club Hans niks in de weg leggen. Gewoon al uit dankbaarheid voor zijn vele seizoenen dat hij Club zoveel heeft bij gebracht.
Uiteraard dient er dan een nieuwe nr. 10 aangetrokken te worden, want in de huidige kern zit niemand die Hans kan vervangen.
Wat mij betreft mag de portefeuille opengetrokken worden voor zo iemand.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 801
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Duffman »

Het is hem van harte gegund.
6,5 seizoenen alles gegeven, 5 titels, de sedert jaren paarse schoen weer goud gemaakt en er 2 van op zijn schouw gezet, mooie europese campagne, vaste international geworden, een leider in de kleedkamer = dit heet dus een absoluut clubmonument (in het rijtje Caje, Verheyen e.d.).

Ik gun hem liever nu een afscheid door de grote poort dan hem over enkele jaren hetzelfde al Ruud te zien overkomen.
En dat ze verdomme hun portemonnee eens op trekken (er zit meer dan genoeg in) om een vervanger aan te trekken hé, zeg
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door den »

Dat Club brugge boter bij de vis wil is normaal... als ze zelf iemand moeten kopen met "marktwaarde" 16milj en nog enkele jaren onder contract zullen ze al rap 24 milj moeten betalen. Dus normaal dat ze hem niet voor 10milj laten gaan. Moet ook tussen de 20 en 25 milj zijn.
Denk niet dat Club eigenlijk hem iets in de weg wil leggen... enkel moeten ze wel een correcte prijs betalen.
Ik gun het Hans ook van harte na alle mooie seizoenen die hij ons bezorgt heeft.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 195
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door maartendr81 »

Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Misschien is hij wel een goedkope oplossing...als ze hem echt willen.
Denk eerder dat geen enkele buitenlandse ploeg in hem geïnteresseerd is, anders was hij al eerder vertrokken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Vanaken zal normaliter blijven, West Ham doet bod van 50 miljoen op die Paquito.
Plaats reactie