Zomertransfers 2022 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 26 aug 2022, 08:25 Vanaken zal normaliter blijven, West Ham doet bod van 50 miljoen op die Paquito.
Paqueta :mrgreen: vraag is natuurlijk of het ene het andere uitsluit...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 620
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

HeervanBiesen schreef: 27 aug 2022, 00:08
t4nd schreef: 24 aug 2022, 21:10
maartendr81 schreef: 24 aug 2022, 20:56 Zonder verpinken een bod van 40M doen maar langs de andere kant een bod verhogen met een schamel 1M … Ik begrijp dat ze voor oudere spelers een ander aankoopbeleid hanteren maar ergens voelt dit toch wat onrespectvol aan ten aanzien van onze Club. Of ben ik de enige die dit zo ervaar? 🤨
Ik vind het ook onrespectvol naar Vanaken toe. Eerst een bod van 10m + 3m bonussen geweigerd zien, om dan "te verhogen" naar 11m + 2m bonussen. Tegelijk doen ze een bod van 40m op Paqueta (die weliswaar jonger is). Als ze Hans écht willen gaan ze voor 17m + wat bonussen en dan gaat Club toegeven. Nu voelt het alsof ze in Hans een goedkope tussenoplossing zien.
Of het is een manier om Hans en Club onder druk te zetten... (remember Milan die plots Ziyech wouden halen).
Hoop wel "als Hans zou vertrekken" dit liever vandaag dan morgen gebeurd, tis bijna 1 september en moeten toch een degelijke vervanger hebben...

Los van Hans zijn voetballende capaciteiten is het een dragende speler en een ervaren rot in onze ploeg.
(eerlijkheidshalve ben ik geen fan van hans, ok zijn passes vind ik geweldig, maar hou persoonlijk meer van een ander type nummer 10).
Maar tis niet simpel als hij zou vertrekken iemand te vinden die meteen presteert en een niveau heeft.
Ik denk niet dat Milan ooit écht een bod heeft uitgebracht op Ziyech. West Ham bood blijkbaar al 50 miljoen of meer op Paqueta, en de deal zou zo goed als rond zijn

Ik ben wél grote fan van Hans, maar ben het met je eens dat, àls hij nog vertrekt, het beter zo snel mogelijk wordt afgehandeld
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Jens27 »

Volgens Engelse media staat interesse in Hans los van Paqueta. 3e bod zou in voorbereiding zijn.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 27 aug 2022, 11:58
Opvallend dat die nooit meer kansen kreeg dan die enkele matchen enkele zomers geleden.
Evenzeer opvallend dat hij ook bij NXT niet aan de aftrap geraakte dit seizoen.
Zou hier iets anders spelen misschien?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Als ik me niet vergis wou hij niet meer bij NXT spelen dit seizoen en stond hij daarom niet meer aan de aftrap.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 620
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 27 aug 2022, 18:52 Als ik me niet vergis wou hij niet meer bij NXT spelen dit seizoen en stond hij daarom niet meer aan de aftrap.
Spijtig, want je zag wel dat hij iets in zijn mars had.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Mbamba zit in zijn laatste contractjaar...proberen zijn contract open te breken of toch maar verkopen?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 08:14 Mbamba zit in zijn laatste contractjaar...proberen zijn contract open te breken of toch maar verkopen?
Mijn voorkeur zou zijn : openbreken, maar ik denk dat de speler zelf dat niet wil. We hebben net een nieuwe speler op zijn positie gekocht en hij kreeg al geen speelkansen (gebaseerd op de eerste match van Club toen hij speelde kan ik Hoefkens hierin trouwens geen ongelijk geven).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 29 aug 2022, 09:31
Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 08:14 Mbamba zit in zijn laatste contractjaar...proberen zijn contract open te breken of toch maar verkopen?
Mijn voorkeur zou zijn : openbreken, maar ik denk dat de speler zelf dat niet wil. We hebben net een nieuwe speler op zijn positie gekocht en hij kreeg al geen speelkansen (gebaseerd op de eerste match van Club toen hij speelde kan ik Hoefkens hierin trouwens geen ongelijk geven).
Ik treed je bij, die zal niet willen verlengen. Dan maar verkopen, als Club er nog iets aan over wil houden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 29 aug 2022, 09:31
Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 08:14 Mbamba zit in zijn laatste contractjaar...proberen zijn contract open te breken of toch maar verkopen?
Mijn voorkeur zou zijn : openbreken, maar ik denk dat de speler zelf dat niet wil. We hebben net een nieuwe speler op zijn positie gekocht en hij kreeg al geen speelkansen (gebaseerd op de eerste match van Club toen hij speelde kan ik Hoefkens hierin trouwens geen ongelijk geven).
Was vrij goed aan de bal, maar positioneel nog veel werk. Denk inderdaad dat hij bij ons niet de nodige tijd zal krijgen
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 09:35
t4nd schreef: 29 aug 2022, 09:31
Tiki Taka schreef: 29 aug 2022, 08:14 Mbamba zit in zijn laatste contractjaar...proberen zijn contract open te breken of toch maar verkopen?
Mijn voorkeur zou zijn : openbreken, maar ik denk dat de speler zelf dat niet wil. We hebben net een nieuwe speler op zijn positie gekocht en hij kreeg al geen speelkansen (gebaseerd op de eerste match van Club toen hij speelde kan ik Hoefkens hierin trouwens geen ongelijk geven).
Ik treed je bij, die zal niet willen verlengen. Dan maar verkopen, als Club er nog iets aan over wil houden.
Zou ik alleszins zeer spijtig vinden, maar vrees ook dat hij niet meer zal verlengen. Eerder wat matchen gespeeld onder Clement, maar dan keerde Balanta of Rits terug in de ploeg op de 6. Dan kwam Schreuder en die wou Vormer daar proberen. Uiteindelijk werd het een ander "oudje": Odoi.
Nu kreeg hij onder Hoefkens weer een kans, maar verdween opnieuw uit de ploeg.
Als ze nog niet aan het onderhandelen zijn achter de schermen, vrees ik dat hij zijn conclusies zal trekken.
Scoorde wel een leuke goal gisteren en bezit duidelijk het talent.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

IsO schreef: 29 aug 2022, 09:43 Was vrij goed aan de bal, maar positioneel nog veel werk. Denk inderdaad dat hij bij ons niet de nodige tijd zal krijgen
Als hij de knop kan / wil omdraaien en een heel seizoen bij NXT speelt is hij tegen het einde van het seizoen klaar om een basisplaats op te eisen volgens mij.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Bericht van paar dagen terug:
Plaats reactie