Zomertransfers 2022 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Pica »

ik wil hem nog voeren naar eender welke luchthaven, wie had gedacht na zijn eerste maanden dat we daar een meerwaarde gingen op maken
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 01 aug 2022, 21:53 Nsoki is gewoon een klasbak die het nog ver zal schoppen. En klein beetje meer focus en komt goed
Hij toont bij vlagen dat hij het kan, maar evengoed wekt hij even later weer ergernis op.
Als hij er ooit in slaagt om een constante in zijn spel te leggen, kan hij wel bij een deftige subtopper geraken.
(Misschien heeft hij die sterkere tegenstanders nodig om de focus te houden, ipv tegenstanders à la Eupen waarbij hij te snel denkt dat er hem niets kan gebeuren).
International bij Frankrijk zie ik hem evenwel niet worden. Daarvoor is de concurrentie vele malen te groot. (Echt een weelde wat er op die positie bij Frankrijk rondloopt).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Als zijn hoofd meewil kan hij de top halen, maar ik begin er eerlijk gezegd voor te vrezen. Na po1 vorig seizoen dacht ik dat hij de klik gemaakt had maar dit seizoen bewijst hij compleet het tegendeel. Ik heb er altijd in geloofd, maar nu we hem met winst kunnen verkopen ben ik ook niet rouwig.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Vergas Ronald »

Nsoki is als Donk destijds, super goed maar geen 97 minuten concentratie. Mechele ziet alles en zit overal tussen, daarom komt hij steeds opnieuw in de basis terecht, ookal zijn nsoki, hendry en vroeger ook Engels intrinsiek "beter" Mechele maakt geen fouten. 12 miljoen voor Nsoki kunnen ze een hele goeie mee halen om naast Mechele te zetten. Mechele blijft toch staan hoor :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

Zou gaan om 12 miljoen + bonussen + percentage op meerwaarde bij doorverkoop (volgens De Morgen).
We kochten hem voor 6,5 miljoen en Nice (zijn vorige ploeg) zou recht hebben op 20% bij doorverkoop. Geen idee of dat enkel op de meerwaarde is, of op het totale bedrag.

Indien op het totale bedrag maken we 3,1 miljoen euro directe winst, en potentieel nog meer via de bonussen en bij doorverkoop met meerwaarde.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door The_One »

Ik zou denken dat "op meerwaarde" de standaard is. Anders verklein je als club toch de kans om spelers met winst te verkopen...
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Vergas Ronald schreef: 02 aug 2022, 21:07 Nsoki is als Donk destijds, super goed maar geen 97 minuten concentratie. Mechele ziet alles en zit overal tussen, daarom komt hij steeds opnieuw in de basis terecht, ookal zijn nsoki, hendry en vroeger ook Engels intrinsiek "beter" Mechele maakt geen fouten. 12 miljoen voor Nsoki kunnen ze een hele goeie mee halen om naast Mechele te zetten. Mechele blijft toch staan hoor :mrgreen:
Mechele maakt geen fouten? Eerste match van het seizoen niet gezien zeker. Tegen real in champions league, oke die inworp was ook slecht. Maar mechele is idd constanter in zijn prestaties. Maar zet er een snelle en vinnige spits tegen en hij wordt er voordurend af gelopen. We moeten onze verdediging naar een hoger niveau tillen zeker als we champions league groepsfase willen overleven.

Enkel opties
Axel Tuanzebe,
Zagadou,
Mads Bech Sörensen,
Diogo Leite,
Malang Sarr
Denayer

Dit zijn 6 speler die financieel haalbaar moeten zijn en een grote meerwaarde aan onze verdediging zouden toevoegen. Zagadou (transfervrij) , Denayer (transfervrij) en Mata als verdedinging zou echt top zijn en enkel de lonen zouden wat gaan kosten.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door HeervanBiesen »

Hopelijk een linksvoetige cv
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »


Gun hem wel een mooie transfer. Jongen die naar buiten toe nooit morde over de beperkte speelminuten, en zich altijd gaf als hij mocht starten of invallen.
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 11 aug 2022, 17:58
Gun hem wel een mooie transfer. Jongen die naar buiten toe nooit morde over de beperkte speelminuten, en zich altijd gaf als hij mocht starten of invallen.
Gun hem die transfer ook. Heeft mij nooit teleurgesteld en gaf telkens een degelijke indruk, gelijk waar hij speelde op het veld: linksachter, centraal, zelfs eens voor de verdediging.
Goede transfer zowel voor hem als voor Leuven.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door t4nd »

Volgens Nieuwsblad zou West Ham een 2de bod voorbereiden en willen doorduwen voor Hans. Vanaken zelf zou niet weigerachtig staan tegenover een vertrek omdat het voor hem een beetje de laatste kans zou zijn.

Ik hoop dat het bestuur hem niet laat gaan, want als Vanaken ook zou vertrekken vrees ik voor de CL dit jaar én ook voor de competitie. Je vervangt niet in 1 seizoen een aantal sleutelposities in je elftal :-(.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

t4nd schreef: 16 aug 2022, 14:04 Volgens Nieuwsblad zou West Ham een 2de bod voorbereiden en willen doorduwen voor Hans. Vanaken zelf zou niet weigerachtig staan tegenover een vertrek omdat het voor hem een beetje de laatste kans zou zijn.

Ik hoop dat het bestuur hem niet laat gaan, want als Vanaken ook zou vertrekken vrees ik voor de CL dit jaar én ook voor de competitie. Je vervangt niet in 1 seizoen een aantal sleutelposities in je elftal :-(.
Klopt, nog steeds onmisbaar.
Maar met wat hij voor onze club betekend heeft, kan het bestuur hem ook moeilijk tegenhouden als Hans nu een fantastisch aanbod krijgt ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door IsO »

vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2022, 14:14
t4nd schreef: 16 aug 2022, 14:04 Volgens Nieuwsblad zou West Ham een 2de bod voorbereiden en willen doorduwen voor Hans. Vanaken zelf zou niet weigerachtig staan tegenover een vertrek omdat het voor hem een beetje de laatste kans zou zijn.

Ik hoop dat het bestuur hem niet laat gaan, want als Vanaken ook zou vertrekken vrees ik voor de CL dit jaar én ook voor de competitie. Je vervangt niet in 1 seizoen een aantal sleutelposities in je elftal :-(.
Klopt, nog steeds onmisbaar.
Maar met wat hij voor onze club betekend heeft, kan het bestuur hem ook moeilijk tegenhouden als Hans nu een fantastisch aanbod krijgt ?
Ik hoop dat hij gewoon blijft, maar je moet hem de kans geven als hij écht wil vertrekken. Alleen moet er dan wel een bod komen dat zijn waarde voor onze kern weerspiegelt. Hans staat hier nog 3 seizoenen onder (mooi betaald) contract, heeft een marktwaarde van 16 miljoen en wordt nu ook bij de Duivels belangrijker en belangrijker, ondanks de concurrentie op zijn positie. Zo iemand laat je niet gaan voor 10 of 12 miljoen, dat weet Hans en dat weet West-Ham ook. Ik geloof dat we 2 seizoenen terug ook al een bod van 16 miljoen op hem weigerden.
Bosko88
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2022, 14:52

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door Bosko88 »

ClubFanVinne schreef: 04 aug 2022, 10:29
Vergas Ronald schreef: 02 aug 2022, 21:07 Nsoki is als Donk destijds, super goed maar geen 97 minuten concentratie. Mechele ziet alles en zit overal tussen, daarom komt hij steeds opnieuw in de basis terecht, ookal zijn nsoki, hendry en vroeger ook Engels intrinsiek "beter" Mechele maakt geen fouten. 12 miljoen voor Nsoki kunnen ze een hele goeie mee halen om naast Mechele te zetten. Mechele blijft toch staan hoor :mrgreen:
Mechele maakt geen fouten? Eerste match van het seizoen niet gezien zeker. Tegen real in champions league, oke die inworp was ook slecht. Maar mechele is idd constanter in zijn prestaties. Maar zet er een snelle en vinnige spits tegen en hij wordt er voordurend af gelopen. We moeten onze verdediging naar een hoger niveau tillen zeker als we champions league groepsfase willen overleven.

Enkel opties
Axel Tuanzebe,
Zagadou,
Mads Bech Sörensen,
Diogo Leite,
Malang Sarr
Denayer

Dit zijn 6 speler die financieel haalbaar moeten zijn en een grote meerwaarde aan onze verdediging zouden toevoegen. Zagadou (transfervrij) , Denayer (transfervrij) en Mata als verdedinging zou echt top zijn en enkel de lonen zouden wat gaan kosten.
Vertonghen ? Nu hij geen titularis meer is...en nog maar 1 jaar contract bij Benfica.

Misschien nu wel haalbaar met de perspectief van het WK en een 2 jarig contract bij ons ?

Of ben ik aan het dromen :d ?
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Zomertransfers 2022 OUT

Bericht door FrankFarinaII »

Het is misschien de laatste kans voor hans om in het buitenland te scoren en voor brugge om een dikke transferprijs te ontvangen voor hem. Laten vertrekken, hij verdient het...en een vervanger vinden lukt brugge wel.
Plaats reactie