Zomertransfers 2023 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door t4nd »

Voor de grootte van de kern zou het niet slecht zijn moest Nielsen of Rits verkocht wordt. Persoonlijk zou ik liefst Rits houden, maar ik begrijp dat Mats wil spelen en bij een ploeg als anderlecht zijn de kansen nu eenmaal groter dan bij een ploeg als Club. Ik zie hem daar vrij snel een bepalende speler worden, alleen lost hij het creatieve probleem van anderlecht niet op wat betekent dat ze naast Rits nog een 2de CM gaan willen kopen.

Je kan dan gaan argumenteren dat zo'n transfer gevoelig ligt, maar je moet ook realistisch zijn. Voetbal is die mannen hun job en als ze elders kunnen spelen is het logisch dat ze vertrekken. Ik hoop dan ook dat Rits niet uitgefloten wordt als hij naar anderlecht zou gaan en tegen ons speelt, dat verdient een speler zoals Mats niet (net zomin als Lior dat verdiende trouwens). Je moet het eerder als compliment bekijken. Spelers die bij ons 2de keus zijn, zijn voor anderlecht en grote meerwaarde. Het zegt iets over de waardeverhoudingen momenteel :-).

Alleen... Ze geven bij anderlecht een hoop geld voor spelers, maar als ze Rits bij Club willen wegkopen gaan ze plots een veel te laag bod doen en hopen dat wij de speler "zijn transfer gunnen". Voetbal is economie, dus ik betwijfel dat wij onder een bepaalde grens zullen gaan om Rits een transfer te geven. Hij heeft hier 5 seizoenen gespeeld, maar het is nog altijd geen Vormer.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Volgens HLN heeft ook Union interesse in Rits en ondertussen al een beter bod uitgebracht dan anderlecht

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/uni ... ~a5b2661e/
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 09 aug 2023, 14:02 Volgens HLN heeft ook Union interesse in Rits en ondertussen al een beter bod uitgebracht dan anderlecht

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/uni ... ~a5b2661e/
Die zijn natuurlijk op 12 maanden tijd én Nielsen én Teuma én Lynen kwijt. Die kunnen wel wat gebruiken. En ze hebben ook geld verdiend met de uitgaande transfers.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 09 aug 2023, 14:13
vanGentmaarvoorClub schreef: 09 aug 2023, 14:02 Volgens HLN heeft ook Union interesse in Rits en ondertussen al een beter bod uitgebracht dan anderlecht

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/uni ... ~a5b2661e/
Die zijn natuurlijk op 12 maanden tijd én Nielsen én Teuma én Lynen kwijt. Die kunnen wel wat gebruiken. En ze hebben ook geld verdiend met de uitgaande transfers.
Ik zie Rits veel liever naar Union trekken dan naar de mauve.
Of zij echter gaan kunnen voldoen aan zijn looneisen, is een ander paar mouwen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door t4nd »

Volgens het Nieuwsblad willen ze een inspanning doen voor Rits als sleutelpion op het middenveld. Nieuwkoop is daar nu ook al op weg naar de uitgang blijkbaar (bod van Feynoord).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 09 aug 2023, 17:53 Volgens het Nieuwsblad willen ze een inspanning doen voor Rits als sleutelpion op het middenveld. Nieuwkoop is daar nu ook al op weg naar de uitgang blijkbaar (bod van Feynoord).
Jammer, ik had Nieuwkoop graag bij Club gezien. Alweer te lang getalmd dus.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 10 aug 2023, 07:39
t4nd schreef: 09 aug 2023, 17:53 Volgens het Nieuwsblad willen ze een inspanning doen voor Rits als sleutelpion op het middenveld. Nieuwkoop is daar nu ook al op weg naar de uitgang blijkbaar (bod van Feynoord).
Jammer, ik had Nieuwkoop graag bij Club gezien. Alweer te lang getalmd dus.
Is Buchanan al weg dan?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 10 aug 2023, 17:07
Tiki Taka schreef: 10 aug 2023, 07:39
t4nd schreef: 09 aug 2023, 17:53 Volgens het Nieuwsblad willen ze een inspanning doen voor Rits als sleutelpion op het middenveld. Nieuwkoop is daar nu ook al op weg naar de uitgang blijkbaar (bod van Feynoord).
Jammer, ik had Nieuwkoop graag bij Club gezien. Alweer te lang getalmd dus.
Is Buchanan al weg dan?
Nogmaals, ik vind Buchanan geen RB.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 11 aug 2023, 07:41
IsO schreef: 10 aug 2023, 17:07
Tiki Taka schreef: 10 aug 2023, 07:39
t4nd schreef: 09 aug 2023, 17:53 Volgens het Nieuwsblad willen ze een inspanning doen voor Rits als sleutelpion op het middenveld. Nieuwkoop is daar nu ook al op weg naar de uitgang blijkbaar (bod van Feynoord).
Jammer, ik had Nieuwkoop graag bij Club gezien. Alweer te lang getalmd dus.
Is Buchanan al weg dan?
Nogmaals, ik vind Buchanan geen RB.
Waar ga je hem zetten dan? Op de bank? Op Skov zijn plek?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Officieel : Rits naar anderlecht
Ik wens Mats zelf heel veel succes in een ploeg die ik verder niks toewens
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 15 aug 2023, 16:02 Officieel : Rits naar anderlecht
Ik wens Mats zelf heel veel succes in een ploeg die ik verder niks toewens
Ik wens hem niks dan pech en tegenspoed...een transfer van Club naar de mauve, is NOT done.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2023, 08:09 Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Rits zal een directe en positieve invloed hebben op het spelniveau bij de mauve en dat zie ik allesbehalve graag gebeuren. :geenhup:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 09:31
vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2023, 08:09 Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Rits zal een directe en positieve invloed hebben op het spelniveau bij de mauve en dat zie ik allesbehalve graag gebeuren. :geenhup:
Als we eerlijk zijn was een transfer naar Union veel meer een versterking van een directe concurrent geweest dan wat nu het geval is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 16 aug 2023, 11:16
Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 09:31
vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2023, 08:09 Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Rits zal een directe en positieve invloed hebben op het spelniveau bij de mauve en dat zie ik allesbehalve graag gebeuren. :geenhup:
Als we eerlijk zijn was een transfer naar Union veel meer een versterking van een directe concurrent geweest dan wat nu het geval is.
Ik zou de mauve niet zomaar afschrijven voor de top4 dit seizoen. Doen nogal wat transfers, en niet van de minste.
Plaats reactie