Zomertransfers 2023 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 12:45
IsO schreef: 16 aug 2023, 11:16
Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 09:31
vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2023, 08:09 Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Rits zal een directe en positieve invloed hebben op het spelniveau bij de mauve en dat zie ik allesbehalve graag gebeuren. :geenhup:
Als we eerlijk zijn was een transfer naar Union veel meer een versterking van een directe concurrent geweest dan wat nu het geval is.
Ik zou de mauve niet zomaar afschrijven voor de top4 dit seizoen. Doen nogal wat transfers, en niet van de minste.
Als op één of andere manier Dolberg toch zijn vorm wat terug vindt, en ze hebben iemand die hem bedienen is een gevaarlijk wapen die hen punten gaat opleveren.
Ze hebben nu 6/9 en eigenlijk 3 slechte matchen gespeeld volgens alle analisten. Wat gaat het dan zijn als ze wel een deftig middenveld hebben en een goede flankspeler. Toegegeven, het had ook 3/9 of minder kunnen/moeten zijn na afgelopen weekend, maar slecht spelen en toch winnen is iets waar velen voor tekenen.
Blueforever
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2023, 12:22

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Blueforever »

Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 12:45
IsO schreef: 16 aug 2023, 11:16
Tiki Taka schreef: 16 aug 2023, 09:31
vanGentmaarvoorClub schreef: 16 aug 2023, 08:09 Een speler die alles gegeven heeft voor Club en nu niet meer in onze plannen past, kun je toch moeilijk nog wat in de weg gaan leggen, als het Rits zijn keuze is om naar Bxl te trekken.
En bovendien betalen de mauven nog zo’n 2 miljoen.
Ik zie alleen maar de voordelen voor elk van de partijen
Rits zal een directe en positieve invloed hebben op het spelniveau bij de mauve en dat zie ik allesbehalve graag gebeuren. :geenhup:
Als we eerlijk zijn was een transfer naar Union veel meer een versterking van een directe concurrent geweest dan wat nu het geval is.
Ik zou de mauve niet zomaar afschrijven voor de top4 dit seizoen. Doen nogal wat transfers, en niet van de minste.
En weer alle geluk van de wereld :evil:
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »



Uitleenbeurt zonder aankoopoptie.
Excelsior komt uit in de Eredivisie.
Hopelijk kan hij daar voldoende minuten maken en groeien, iets wat bij ons moeilijker zou zijn.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Het is opvallend stil rond mogelijke vertrekkers Sowah, Maouassa en Balanta.
Maouassa speelde vorig seizoen toch bijna 2000 minuten in Frankrijk en heeft nog een marktwaarde van 6 miljoen.
Balanta speelde niet te veel vorig seizoen (noch bij ons, noch bij Schalke) en heeft nog slechts een waarde van 2 miljoen.
Hopelijk halen we hier nog enkele miljoentjes uit op. Wij tevreden, overbodige spelers hebben uitzicht op een nieuwe ploeg met mogelijks een basisplaats.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door The_One »

Ik denk dat op dat type spelers vooral ploegen azen die zitten te wachten op de solden (einde transferperiode)
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Levi »

Yaremchuk op weg naar Valencia op uitleenbasis.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Levi »

Bod van 30 miljoen op nusa, zou echt doodzonde zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door IsO »

Levi schreef: 01 sep 2023, 00:06 Bod van 30 miljoen op nusa, zou echt doodzonde zijn.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Levi »

30 miljoen is uiteraard waanzinnig veel maar zou hem toch graag seizoen bij ons zien schitteren. Wat een diamant is dat zeg.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Inderdaad, zou hem ook graag verder zien ontbolsteren bij ons, maar als deze info klopt (meer dan 30 miljoen euro), dan wordt het extreem moeilijk om hem te houden.
Tenzij Nusa zelf past voor het voorstel natuurlijk
Ik denk dat hij zich bij Club momenteel bijzonder goed moet voelen, omringd ook door een grote schare landgenoten
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Nusa zal wel nog een seizoen blijven en knallen, dan > 40 miljoen komende zomer.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 01 sep 2023, 07:34 Nusa zal wel nog een seizoen blijven en knallen, dan > 40 miljoen komende zomer.
Ik hoop het echt, al zou ik niet weten wie je uit de ploeg kan pakken? Luxe!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 31 aug 2023, 22:54 Yaremchuk op weg naar Valencia op uitleenbasis.
Vandaar dat Vermant plots niet meer weg mocht.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door ClubFanVinne »

Als ze Nusa voor 30milj laten gaan zijn ze gek. Die jongen wordt een hele goeie minimum 50 milj waard volgend seizoen. Als je altijd je grootste talenten blijft verkopen gaan we ook nooit beter worden. Je moet deze talenten minstens 1 a 2 jaar houden. Ofwel moet je nu verkopen voor 40milj en hem nog 1 a 2 jaar kunnen huren. Chelsea gaat hem toch geen kansen geven is gewoon een andere speler op de hoop.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 01 sep 2023, 08:44 Als ze Nusa voor 30milj laten gaan zijn ze gek. Die jongen wordt een hele goeie minimum 50 milj waard volgend seizoen. Als je altijd je grootste talenten blijft verkopen gaan we ook nooit beter worden. Je moet deze talenten minstens 1 a 2 jaar houden. Ofwel moet je nu verkopen voor 40milj en hem nog 1 a 2 jaar kunnen huren. Chelsea gaat hem toch geen kansen geven is gewoon een andere speler op de hoop.
Blijkbaar lopen er gesprekken o.a. met Chelsea om Nusa nu te verkopen voor 30-35 miljoen en hem nog een jaar in Brugge te laten spelen.
Gent kan ook 30 miljoen krijgen voor Orban, maar gaan er niet op in.
Club moet het been stijf houden en nu Nusa niet verkopen, laat hem dit seizoen meedraaien, zijn statistieken optrekken en Club kan er volgende zomer minstens 40-45 miljoen voor krijgen. Alle Europese topploegen volgen hem nu al.
Weet je waarom Club hem nu toch gaan verkopen? Omdat Mannaert en Verhaeghe nog zoveel mogelijk geld willen binnenrijven alvorens ze Club overlaten.
:facewall: :geenhup: :puke:
Plaats reactie