Zomertransfers 2023 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Blijkbaar zou Buchanan dan toch nog andere oorden opzoeken.
Dan lijken me zowel een nieuwe RB als CV dringend nodig.
Mannaert heeft nog 16 uur om die deals te beklinken...wordt nog spannend.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door t4nd »

Buchanan weg zou op zich nog niet zo slecht zijn. Ik vind het een goeie speler, maar hij speelt veel te veel met zijn emoties en dat is gewoon een probleem want de tegenstand weet dat ook.

Als hij vertrekt kan je Sabbe voluit zijn kans geven & af en toe roteren met Odoi. Ideaal zou zijn om nog een extra RB erbij te halen, maar op zich vind ik het geen prioriteit.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 01 sep 2023, 09:05 Blijkbaar zou Buchanan dan toch nog andere oorden opzoeken.
Dan lijken me zowel een nieuwe RB als CV dringend nodig.
Mannaert heeft nog 16 uur om die deals te beklinken...wordt nog spannend.
Van waar komt het gerucht?
Was alleszins zeer nukkig toen hij eraf moest. Leek het niet te begrijpen.

Onze transfermarkt loopt wel tot 6 september, dacht ik.
Maar je kan dan wel inkomende transfers doen, maar die ploegen willen dan ook een vervanger en dat is misschien niet mogelijk
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 01 sep 2023, 09:26
Tiki Taka schreef: 01 sep 2023, 09:05 Blijkbaar zou Buchanan dan toch nog andere oorden opzoeken.
Dan lijken me zowel een nieuwe RB als CV dringend nodig.
Mannaert heeft nog 16 uur om die deals te beklinken...wordt nog spannend.
Van waar komt het gerucht?
Was alleszins zeer nukkig toen hij eraf moest. Leek het niet te begrijpen.

Onze transfermarkt loopt wel tot 6 september, dacht ik.
Maar je kan dan wel inkomende transfers doen, maar die ploegen willen dan ook een vervanger en dat is misschien niet mogelijk
Mocht Buchanan alsnog vertrekken, lijkt het me risky om alle druk al bij Sabbe te leggen. Daarenboven gaat hij dat fysisch aankunnen als 18 jarige?
Odoi als back-up is veel te weinig.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 01 sep 2023, 09:03
ClubFanVinne schreef: 01 sep 2023, 08:44 Als ze Nusa voor 30milj laten gaan zijn ze gek. Die jongen wordt een hele goeie minimum 50 milj waard volgend seizoen. Als je altijd je grootste talenten blijft verkopen gaan we ook nooit beter worden. Je moet deze talenten minstens 1 a 2 jaar houden. Ofwel moet je nu verkopen voor 40milj en hem nog 1 a 2 jaar kunnen huren. Chelsea gaat hem toch geen kansen geven is gewoon een andere speler op de hoop.
Blijkbaar lopen er gesprekken o.a. met Chelsea om Nusa nu te verkopen voor 30-35 miljoen en hem nog een jaar in Brugge te laten spelen.
Gent kan ook 30 miljoen krijgen voor Orban, maar gaan er niet op in.
Club moet het been stijf houden en nu Nusa niet verkopen, laat hem dit seizoen meedraaien, zijn statistieken optrekken en Club kan er volgende zomer minstens 40-45 miljoen voor krijgen. Alle Europese topploegen volgen hem nu al.
Weet je waarom Club hem nu toch gaan verkopen? Omdat Mannaert en Verhaeghe nog zoveel mogelijk geld willen binnenrijven alvorens ze Club overlaten.
:facewall: :geenhup: :puke:
Met alle respect: walgelijke commentaar.
Ge weet niet of ze Nusa laten gaan of voor welk bedrag, maar wel al ffkes de mensen van de wederopstanding afmaken.
Schoon jong.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Pica »

Sabbe zijn kans niet geven zou de domste transfer zijn
We kunnen ons moeilijk voorstellen wat voor evolutie die kan doormaken moest hij meer minuten maken.
De evolutie tot nu toe is indrukwekkend.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 01 sep 2023, 10:34
Tiki Taka schreef: 01 sep 2023, 09:03
ClubFanVinne schreef: 01 sep 2023, 08:44 Als ze Nusa voor 30milj laten gaan zijn ze gek. Die jongen wordt een hele goeie minimum 50 milj waard volgend seizoen. Als je altijd je grootste talenten blijft verkopen gaan we ook nooit beter worden. Je moet deze talenten minstens 1 a 2 jaar houden. Ofwel moet je nu verkopen voor 40milj en hem nog 1 a 2 jaar kunnen huren. Chelsea gaat hem toch geen kansen geven is gewoon een andere speler op de hoop.
Blijkbaar lopen er gesprekken o.a. met Chelsea om Nusa nu te verkopen voor 30-35 miljoen en hem nog een jaar in Brugge te laten spelen.
Gent kan ook 30 miljoen krijgen voor Orban, maar gaan er niet op in.
Club moet het been stijf houden en nu Nusa niet verkopen, laat hem dit seizoen meedraaien, zijn statistieken optrekken en Club kan er volgende zomer minstens 40-45 miljoen voor krijgen. Alle Europese topploegen volgen hem nu al.
Weet je waarom Club hem nu toch gaan verkopen? Omdat Mannaert en Verhaeghe nog zoveel mogelijk geld willen binnenrijven alvorens ze Club overlaten.
:facewall: :geenhup: :puke:
Met alle respect: walgelijke commentaar.
Ge weet niet of ze Nusa laten gaan of voor welk bedrag, maar wel al ffkes de mensen van de wederopstanding afmaken.
Schoon jong.
Ze hebben heel veel verdienste aan de wederopstanding van Club, dat staat buiten kijf, echter heb ik er de laatste tijd een wrang gevoel bij, bij het te koop stellen van Club. Het feit dat het nieuwe stadion er maar niet komt is omdat Verhaeghe destijds het nieuwe nationale stadion in Brussel heeft afgeschoten, dat door Ghelamco ging gebouwd worden. Hoge bomen vangen veel wind.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 01 sep 2023, 10:35 Sabbe zijn kans niet geven zou de domste transfer zijn
We kunnen ons moeilijk voorstellen wat voor evolutie die kan doormaken moest hij meer minuten maken.
De evolutie tot nu toe is indrukwekkend.
Klopt, de vraag is echter, mocht Buchanan alsnog vertrekken, of Sabbe dat fysisch en mentaal wel aankan zo`n gans seizoen als nr.1 RB.
Een extra RB zou geen overbodige luxe zijn me dunkt want Odoi is geen meerwaarde meer.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Peter »

Toegegeven: aan het begin van het seizoen wou ik af van TJ maar ondertussen zie ik hem liever niet meer vertrekken en al zeker niet zo laat in de mercato. Naar mijn gevoel heeft hij zijn emoties veel beter onder controle dit jaar en zijn fysieke capaciteiten komeen goed tot zijn recht op de RB.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door The_One »

Onpopulaire mening: nu zijn er nog maar weinig ploegen/tegenspelers die Nusa goed kennen of geanalyseerd hebben. Nu hij zwaar in the picture komt, is dat voorbij.
Denk dat er niet zo heel erg veel voorbeelden zijn waar we naar Belgische normen een giga bedrag kunnen krijgen, niet op in gaan, en later er meer voor krijgen dan dat bedrag. Voor Lang bv hadden we ook een groter bod gekregen, maar zijn we ook niet op ingegaan omdat het hoger kon naar de mening van de club. Achteraf voor minder moeten verkopen.
Dus ik zeg, 30-35 miljoen nu? Verkopen en als we hem dan ook nog een keer een jaar verder bij ons mogen houden, doen!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 01 sep 2023, 11:36 Onpopulaire mening: nu zijn er nog maar weinig ploegen/tegenspelers die Nusa goed kennen of geanalyseerd hebben. Nu hij zwaar in the picture komt, is dat voorbij.
Denk dat er niet zo heel erg veel voorbeelden zijn waar we naar Belgische normen een giga bedrag kunnen krijgen, niet op in gaan, en later er meer voor krijgen dan dat bedrag. Voor Lang bv hadden we ook een groter bod gekregen, maar zijn we ook niet op ingegaan omdat het hoger kon naar de mening van de club. Achteraf voor minder moeten verkopen.
Dus ik zeg, 30-35 miljoen nu? Verkopen en als we hem dan ook nog een keer een jaar verder bij ons mogen houden, doen!
Zoals bij elk jong talent die voor een mogelijke transfer staat is het balanceren op slappe koord.
Het kan goed uitpakken van hem nog een jaartje te houden of je kiest verkiest de nu al hoge transfersom.
Maar als onze Charles voor 32 ging, zou Nusa voor meer mogen gaan in mijn ogen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door The_One »

Charles had al bevestigd en ook meer bewezen natuurlijk. Die onzekerheid was al weg...
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

Foss gaat van Club NXT op uitleenbasis naar Mönchengladbach, Perez idem dito naar Oostende en Maouassa wordt uitgeleend aan Lens.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door maartendr81 »

The_One schreef: 01 sep 2023, 11:36 Dus ik zeg, 30-35 miljoen nu? Verkopen en als we hem dan ook nog een keer een jaar verder bij ons mogen houden, doen!
Ik ga hier zeker mee akkoord! Als Belgische club kan je volgens mij geen spelers verkopen voor 50M of meer. Die status hebben we gewoon nog niet. En als je nu 35M kan krijgen is dat, financieel gezien tenminste, beter dan af te wachten en te hopen dat hij zo danig bevestigd dat hij er nog 5M bij doet. Maar zoals reeds aangegeven met het voorbeeld van Lang is dat een serieuze gok.
Langs de andere kant is geld (en al zeker voor mij als supporter) niet alles. Als we hem houden en hij speelt de pannen va nu het dak waardoor we bvb de conference league winnen (a man can dream 😝), dan is dat mij meer waard dan die 35M! Het is dus de vraag… hebben we die 35M nodig en zo ja, wat gaan we daar dan mee doen om te bouwen naar een betere toekomst.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 OUT

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 04 sep 2023, 21:58
The_One schreef: 01 sep 2023, 11:36 Dus ik zeg, 30-35 miljoen nu? Verkopen en als we hem dan ook nog een keer een jaar verder bij ons mogen houden, doen!
Ik ga hier zeker mee akkoord! Als Belgische club kan je volgens mij geen spelers verkopen voor 50M of meer. Die status hebben we gewoon nog niet. En als je nu 35M kan krijgen is dat, financieel gezien tenminste, beter dan af te wachten en te hopen dat hij zo danig bevestigd dat hij er nog 5M bij doet. Maar zoals reeds aangegeven met het voorbeeld van Lang is dat een serieuze gok.
Langs de andere kant is geld (en al zeker voor mij als supporter) niet alles. Als we hem houden en hij speelt de pannen va nu het dak waardoor we bvb de conference league winnen (a man can dream 😝), dan is dat mij meer waard dan die 35M! Het is dus de vraag… hebben we die 35M nodig en zo ja, wat gaan we daar dan mee doen om te bouwen naar een betere toekomst.
Ik begrijp dat je als Belgische club 35M eigenlijk niet kan weigeren. Zeker niet voor een jonge speler, die zelfs geen echte vaste basisspeler is. Maar ik denk dat ons bestuur gokt om verschillende redenen. Ten eerste moesten we niet verkopen na onze uitgaande transfers van Sylla, Lang en Mata. Ten tweede zie je een enorme inflatie in de transferprijzen in Engeland en door toedoen van Saudi-Arabië. Als Nusa een goed seizoen draait en niet geblesseerd is, gaat dat bedrag volgend jaar sowieso omhoog.
En tot slot wou Nusa misschien helemaal niet naar Chelsea. Die mannen spelen daar precies FIFA in het echt en smijten gewoon geld naar spelers om ze toch maar bij hen te hebben. Ik vrees dat Lavia daar ook een jaartje vooral zal banken.
Het is dus de vraag… hebben we die 35M nodig en zo ja, wat gaan we daar dan mee doen om te bouwen naar een betere toekomst.
Hopelijk een nieuw stadion :mrgreen:
Want elk jaar dat we er niet aan beginnen, gaat de prijs op de offerte omhoog door de gestegen kosten overal.
Plaats reactie