Wintertransfers 2024 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 04 jan 2024, 10:49
Tiki Taka schreef: 04 jan 2024, 07:33 Ik ben benieuwd wie uiteindelijk zal gehaald worden als broodnodige extra polyvalente verdediger.
Met het vertrek van Buchanan, de blessuregevoeligheid van Ordonez, de nog steeds niet fitte Sabbe en Odoi (Africa Cup) is de spoeling wel heel dun geworden achteraan.
Dus:
- linksvoetig
- centrale verdediger
- voetballend vermogen
- leidersfiguur
- polyvalent, want moet nu blijkbaar ook al op rechtsback kunnen depanneren.

Een soort linksvoetige Maldini quoi. Veel succes aan onze recruitment-cel!
Ik zou gewoon 2 verdedigers halen een links achter met een leiders profiel en voetballend vermogen. En een rechtsback sugawara lijkt mij een opportuniteit az is uitg schakeld Europees en voor 10 a 12 milj met doorverkoop waarde zou die haalbaar moeten zijn. Serieuze investering maar 1 die het zoiezo gaat opbrengen. Sabbe kan zowel op links als op rechts spelen en gaat zoizo ook wel zijn minuten maken. Maar volledig 3 dagen per week is die jongen opblazen lijkt mij. Je ziet dat ook aan spileers en nusa 1 match per week is genoeg voor die jonge gasten. Daarnaast zou ik ook alzate halen lijkt een koopje te worden en standaard kan hem niet betalen. Met de blessure van nielsen lijkt dit niet onverstandig. Ze kunnen gerust 25 milj investeren na die 8.5 dat ze al verdiend hebben ze hebben dan nog bijna 20milj neto winst over + dan maak je kans om echt ver te geraken in Europa en om nog een Champions League ticket af te dwingen in de jpl.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door ClubFanVinne »

IsO schreef: 05 jan 2024, 14:20
IsO schreef: 04 jan 2024, 11:45
Peter schreef: 04 jan 2024, 11:05 Monaco huurt kehrer met aankoopoptie. Zou goed nieuws kunnen zijn voor ons.
Verplichte aankoopoptie zelfs. Zou kunnen. Er wordt wel nog altijd melding gemaakt van onderhandelingen tussen Monaco en Stade Brestois over Brassier, die in tegenstelling tot Kehrer een linksvoetige CV is. Anderzijds haalde Monaco vorige zomer met Salisu al een linksvoetige CV voor 15 miljoen...

Monaco was zoals aangegeven ook niet de enige gegadigde voor Brassier...
Denk dat we Brassier ook mogen vergeten. Tweet van een journalist van Gazzetta dello Sport (volger AC Milan):
#Brassier sterke doelstelling van #Milan
▪️ er is concurrentie: Monaco vooral, Leverkusen, Porto (en pas op voor PSG)
▪️ Brassier wacht op aanbiedingen, uitstel naar juni is niet uitgesloten
▪️ Lenglet in de running, maar er is een akkoord met hem en Barça over salaris nodig
https://x.com/lucabianchin7/status/1743 ... 13810?s=20
Zoals ik al aangaf kun we dus ook beter voor lenglet gaan ervaring lcv en kan bij ons de leider worden die we zoeken. Als zei hem willen halen als vervanger voor de speler die wij willen moeten we ook die vervanger kunnen binnen halen.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Peter »

Lenglet lijkt mij totaal niet haalbaar, noch qua loon, noch qua ambities. Ik zie die nooit of te nooit naar Club komen. Verder lijkt mij die ook traag en uitvoetballend niet supersecuur.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door t4nd »

ClubFanVinne schreef: 07 jan 2024, 14:54 Ik zou gewoon 2 verdedigers halen een links achter met een leiders profiel en voetballend vermogen. En een rechtsback sugawara lijkt mij een opportuniteit az is uitg schakeld Europees en voor 10 a 12 milj met doorverkoop waarde zou die haalbaar moeten zijn. Serieuze investering maar 1 die het zoiezo gaat opbrengen. Sabbe kan zowel op links als op rechts spelen en gaat zoizo ook wel zijn minuten maken. Maar volledig 3 dagen per week is die jongen opblazen lijkt mij. Je ziet dat ook aan spileers en nusa 1 match per week is genoeg voor die jonge gasten. Daarnaast zou ik ook alzate halen lijkt een koopje te worden en standaard kan hem niet betalen. Met de blessure van nielsen lijkt dit niet onverstandig. Ze kunnen gerust 25 milj investeren na die 8.5 dat ze al verdiend hebben ze hebben dan nog bijna 20milj neto winst over + dan maak je kans om echt ver te geraken in Europa en om nog een Champions League ticket af te dwingen in de jpl.
We zitten momenteel met 3 spelers (+ Odoi) voor RB / LB. Meijer, De Cuyper & Sabbe zijn alledrie jong en beloftevol - 2 van hen zijn nog uit de eigen jeugd. Op dit moment een 23jarige kopen voor die positie is gewoon het geloof in eigen jeugd opzeggen. Los van de bedragen die je noemt en die volgens mij compleet onrealistisch zijn trouwens.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Peter »

We hebben ook helemaal niets nodig op de backs. Ok, Odoi is naar de africa cup maar anders zijn we dubbel bezet op die posities. Het is ook niet zo dat ze 60 wedstrijden gaan spelen dit seizoen dus in principe moeten ze dat wel aankunnen.
Beweren dat die mannen geen 2 wedstrijden op een week aankunnen omdat Nusa zich blesseert is wat kort door de bocht. Sabbe wordt op korte termijn onze vaste RB, ik zie niet in waarom je die wilt gaan blokkeren, laat staan dat je er 10 a 12 miljoen aan wilt geven.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Sanders »

Transfergerucht:
We zouden interesse hebben in Noel Buck, 18-jarige Engelse middenvelder van New England.
Hij heeft al 32 matchen in de MLS op zijn teller op zijn leeftijd, heel vaak als basisspeler.
Bron: The Athletic, Tom Bogert.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

Peter schreef: 07 jan 2024, 16:55 We hebben ook helemaal niets nodig op de backs. Ok, Odoi is naar de africa cup maar anders zijn we dubbel bezet op die posities. Het is ook niet zo dat ze 60 wedstrijden gaan spelen dit seizoen dus in principe moeten ze dat wel aankunnen.
Beweren dat die mannen geen 2 wedstrijden op een week aankunnen omdat Nusa zich blesseert is wat kort door de bocht. Sabbe wordt op korte termijn onze vaste RB, ik zie niet in waarom je die wilt gaan blokkeren, laat staan dat je er 10 a 12 miljoen aan wilt geven.
Op het einde van het seizoen hebben we daar wel iets nodig natuurlijk, wanneer Odoi zijn contract afloopt. Tenzij dat wordt verlengd met een extra seizoen.

Indien hij vertrekt (wat ik eigenlijk wel verwacht), zie ik graag een ervaren rechtsback komen. Sabbe wordt er bijna 19, nog altijd piepjong dus. Ook onze andere backs (Meijer wordt in maart 21, de Cuyper werd vorige maand 23) kunnen nog wel wat guidance van een ervaren jongen gebruiken, denk ik dan.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 10 jan 2024, 08:06 Transfergerucht:
We zouden interesse hebben in Noel Buck, 18-jarige Engelse middenvelder van New England.
Hij heeft al 32 matchen in de MLS op zijn teller op zijn leeftijd, heel vaak als basisspeler.
Bron: The Athletic, Tom Bogert.
https://x.com/RevsXtra/status/1742946300763525314?s=20

Zo weten we meteen ook dat de Revs een 10% sell on clause hadden bedongen op Buchanan.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 10 jan 2024, 11:30
Sanders schreef: 10 jan 2024, 08:06 Transfergerucht:
We zouden interesse hebben in Noel Buck, 18-jarige Engelse middenvelder van New England.
Hij heeft al 32 matchen in de MLS op zijn teller op zijn leeftijd, heel vaak als basisspeler.
Bron: The Athletic, Tom Bogert.
https://x.com/RevsXtra/status/1742946300763525314?s=20

Zo weten we meteen ook dat de Revs een 10% sell on clause hadden bedongen op Buchanan.
Dan hebben we er bij Buchanan bijna geld aan ingestoken (als je zijn loon en premies meerekent)? :hide:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 10 jan 2024, 11:33
IsO schreef: 10 jan 2024, 11:30
Sanders schreef: 10 jan 2024, 08:06 Transfergerucht:
We zouden interesse hebben in Noel Buck, 18-jarige Engelse middenvelder van New England.
Hij heeft al 32 matchen in de MLS op zijn teller op zijn leeftijd, heel vaak als basisspeler.
Bron: The Athletic, Tom Bogert.
https://x.com/RevsXtra/status/1742946300763525314?s=20

Zo weten we meteen ook dat de Revs een 10% sell on clause hadden bedongen op Buchanan.
Dan hebben we er bij Buchanan bijna geld aan ingestoken (als je zijn loon en premies meerekent)? :hide:
Loon en premies vergoeden natuurlijk zijn wedstrijden die hij wel degelijk voor ons heeft gespeeld. Leverde toch mee een bijdrage aan de titel die we onder Schreuder behaalden bijvoorbeeld, en dus aan de CL-miljoenen die daarmee samenhingen.

Als je puur de transferwaarde bekijkt, vermoed ik dat die 7 miljoen waarvan sprake dollars zijn, en geen euro's (gelet op de Amerikaanse bron). Komt ook min of meer overeen met de 6.36 miljoen vermeld op transfermarkt.

10% sell on clause is doorgaans 10% op de gerealiseerde meerwaarde bij doorverkoop. Hier is de directe meerwaarde zeer beperkt (verkocht voor 7 miljoen naar verluidt) dus vermoed ik dat de Revs 10% van 640.000 euro gaan krijgen, ofte 64.000 euro. Als het alsnog 10% op de volledige doorverkoopsom zou zijn (wat me niet waarschijnlijk lijkt), krijgen ze 700.000 en doen we zogezegd verlies.

Alleen gaf Tomas Taecke van HLN al aan dat er 3,5 miljoen aan bonussen werd onderhandeld, waarvan we er zeker 1,5 miljoen gaan krijgen. Afhankelijk van hoe de clausule geformuleerd is, krijgen de Revs daarvan mogelijk nog 150.000, max 350.000 €.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door IsO »

Volgens Fabrizio Romano zou Club één van de ploegen zijn die interesse hebben in de jonge Zweedse spits Jonah Kusi-Asare (16j, 1m96), naast onder meer Bayern (dat al een bod zou uitgebracht hebben dat werd geweigerd).
https://x.com/FabrizioRomano/status/174 ... 24795?s=20

https://www.transfermarkt.be/jonah-kusi ... er/1069512
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Tiki Taka »

Er zal geen defensieve versterking meer komen deze winter, indien er geen vertrekkers meer zijn (Boyata).
De mod mag me altijd eens contacteren om de bron te achterhalen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 IN

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 11 jan 2024, 08:03 Er zal geen defensieve versterking meer komen deze winter, indien er geen vertrekkers meer zijn (Boyata).
De mod mag me altijd eens contacteren om de bron te achterhalen.
Ik had al zo'n voorgevoel.
Uit alles wat ik lees en hoor bij betrouwbare media merk ik op dat we het hiermee gaan doen.

Scheve vergelijking: anderlecht wou het ook met allemaal eigen jeugd doen, maar heeft na een paar seizoenen toch ook moeten vaststellen dat die omringd moeten worden. Wij hebben enkel Mechele als basisspeler die tijdens een wedstrijd de drie (vier als je Onyedika meerekent) rond hem moet sturen. Bij uitbreiding zijn er nog Odoi en Boyata, maar ik heb geen zicht op hoe ernstig zij als "mentor" kunnen beschouwd worden.
Maar deze discussie is hier al tot in het eindeloze gevoerd.
Plaats reactie