De Rode Duivels
Re: De Rode Duivels
Serieus? Van waar die haat op Hazard, op een bepaald moment tegen einde van de wedstrijd komt snoept hij in onze 16 de bal of om mee de tegenaanval op te zetten en net niet aan de bal te kunnen op in de 16 van finland, er stond op hem na niemand anders van belgie in die 16 (of zelfs maar in de buurt) ...
Op de tegenaanval is het gebrek aan spelers in de 16 van de tegenstander erbarmelijk!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
-
- Belofte
Bij mij is eigenlijk vooral de wedstrijd van zaterdag nog aan het nakoken.. Nja met die ene actie kon hij me gisteren niet echt bekoren. Ik verwacht veel meer van hem. Wat wel mag denk ik? Ik vond hem niet echt uitblinken gisteren wat eigenlijk zou moeten bij zo'n speler.Nergens schreef: Serieus? Van waar die haat op Hazard, op een bepaald moment tegen einde van de wedstrijd komt snoept hij in onze 16 de bal of om mee de tegenaanval op te zetten en net niet aan de bal te kunnen op in de 16 van finland, er stond op hem na niemand anders van belgie in die 16 (of zelfs maar in de buurt) ...
Zolang het maar inorde is op het EK.
We verwachten teveel van Hazard enerzijds en anderzijds wordt hij niet geholpen door het geval Wilmots. Een speler die op moment x op plaats y staat of niet, dat zijn looplijnen, dat zijn aanvalspatronen. Die zijn er niet. Hazard kan het niet op zijn eentje ook é.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Volledig akkoord, zo gaat het trouwens met praktisch iedereen in die "ploeg".Pica schreef: We verwachten teveel van Hazard enerzijds en anderzijds wordt hij niet geholpen door het geval Wilmots. Een speler die op moment x op plaats y staat of niet, dat zijn looplijnen, dat zijn aanvalspatronen. Die zijn er niet. Hazard kan het niet op zijn eentje ook é.
Oh Frail.
Enigste uitzondering is De Bruyne, die heeft geen nood aan richtlijnen, die kan een situatie perfect inschatten en er correct op reageren.
Re: RE: Re: De Rode Duivels
Had gisteren nochtans ook veel moeite.Pica schreef: Enigste uitzondering is De Bruyne, die heeft geen nood aan richtlijnen, die kan een situatie perfect inschatten en er correct op reageren.
Heeft ook wel eens recht op een mindere match zeker? Liever nu dan op het EK.
Van Gaal halen na het EK.
Ja, die heeft de laatste twee jaar mooi, aanvallend voetbal gespeeld met ManU.dacoster schreef: Van Gaal halen na het EK.
Wat boeit mooi aanvallend voetbal? Misschien eerst een beginnen met een ploeg op dat veld te zetten, daarna zien we wel.Alethio schreef:Ja, die heeft de laatste twee jaar mooi, aanvallend voetbal gespeeld met ManU.dacoster schreef: Van Gaal halen na het EK.
Gaat volgens mij nooit goed om kunnen gaan met deze kern vol sterke karakters.dacoster schreef: Van Gaal halen na het EK.
In dat geval is het beter om met Wilmots door te gaan.Till schreef:Gaat volgens mij nooit goed om kunnen gaan met deze kern vol sterke karakters.dacoster schreef: Van Gaal halen na het EK.
Natuurlijk maar als hij dramatisch speelt dan speelt hij dramatisch en gisteren was hij heus wel de mindere van Hazard.BB1891 schreef: Heeft ook wel eens recht op een mindere match zeker? Liever nu dan op het EK.
Als je bij de ene altijd de slechte matchen beklemtoond en het bij de andere afdoet als dat mag ook wel eens krijg je natuurlijk geen eerlijke discussie.
Dramatisch? Hij had een minder dagje en was was slordiger, maar dramatisch is nu ook wel overdreven. En oké, Hazard was inderdaad de betere van de 2, maar was nog bijlange na niet goed genoeg, laat staan beslissend. Als De Bruyne goed is, is die ook beslissend voor de ploeg.Flufferd schreef:Natuurlijk maar als hij dramatisch speelt dan speelt hij dramatisch en gisteren was hij heus wel de mindere van Hazard.BB1891 schreef: Heeft ook wel eens recht op een mindere match zeker? Liever nu dan op het EK.
Als je bij de ene altijd de slechte matchen beklemtoond en het bij de andere afdoet als dat mag ook wel eens krijg je natuurlijk geen eerlijke discussie.
Maar ik ben het wel eens dat er rond Hazard een negatieve perceptie hangt bij de Duivels. Enigste manier om daar op te antwoorden is beslissend worden. En snel.