KRC Genk

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: KRC Genk

Bericht door Clubpolska »

²

Ik zou laten opnemen dat diene willy niets in de pap te brokken mag hebben. $ $ -eyes
Oh Frail.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: KRC Genk

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Welkom terug Matty, het is hem gegund (bij Genk), op huurbasis uiteraard.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: KRC Genk

Bericht door BlueJedi »

Zwaar ontgoocheld in Ryan. Kan eerlijk waar niet zeggen dat ik hem het beste toewens bij Genk.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: KRC Genk

Bericht door Droogkast »

Overdrijven jullie niet een beetje? Wat moest hij anders gaan doen?
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: KRC Genk

Bericht door Hans1981 »

Droogkast schreef: Overdrijven jullie niet een beetje? Wat moest hij anders gaan doen?
Tuurlijk. Die jongen moet terug keepen. En kan zich laten zien in de EL. Dan kan hij volgend seizoen terug een stap maken. Is ook bij een Club terecht gekomen waar het gewoon van geen kanten draait. Dat helpt ook niet.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: KRC Genk

Bericht door JRut »

BlueJedi schreef: Zwaar ontgoocheld in Ryan. Kan eerlijk waar niet zeggen dat ik hem het beste toewens bij Genk.
Ik vind het juist heel erg knap dat hij anderlecht persoonlijk afwijst, daar mogen we nu toch wel vrij zeker van uitgaan eigenlijk. Moet nu naar Genk gaan om zijn Europese carrière te redden.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: KRC Genk

Bericht door Clubpolska »

² Bij anderlecht had hij wss meer verdiend, maar hij deed het niet, klasse.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 29 jan 2017, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: KRC Genk

Bericht door Droogkast »

Clubpolska schreef: ² Bij anderlecht had hij wss meer verdiend, maar hij deed het niet, klasse.
Hij wordt verhuurd, zijn loon zal niet minder zijn dan de 2 miljoen per jaar dat in zijn contract staat.
Eerst drogen, dan strijken.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: KRC Genk

Bericht door Alethio »

Ik kan er ook wel mee leven dat hij naar Genk gaat. Zal hen niet opeens een titelkandidaat maken, zeker na het vertrek van Ndidi en Bailey.
Mag gerust wel de beker pakken met hen, het is hem gegund.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: KRC Genk

Bericht door Peet »

Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: KRC Genk

Bericht door Clubpolska »

Peet schreef: Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.

Wat een zever.
Je weet toch ook dat hij last had van blessures en zich daardoor niet kon doorzetten, toen hij bij ons zat was stak hij er duidelijk bovenuit en was hij klaar voor een grotere competitie. Hij heeft gelijk dat hij even terugkomt naar hier in een competitie die hij kent en waar hij zeker speelt.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: KRC Genk

Bericht door JRut »

Peet schreef: Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.
Context wordt ook weer duidelijk in rekening genomen. :mrgreen:
#hetishierbeter
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: KRC Genk

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef:
Peet schreef: Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.

Wat een zever.
Je weet toch ook dat hij last had van blessures en zich daardoor niet kon doorzetten, toen hij bij ons zat was stak hij er duidelijk bovenuit en was hij klaar voor een grotere competitie. Hij heeft gelijk dat hij even terugkomt naar hier in een competitie die hij kent en waar hij zeker speelt.
Ik vind dat zielig ja. Maar dat geldt voor 90% van Jupkes-spelers die naar buitenland vertrekken en met veel dedain vertrekken. Hij is vorig seizoen 9 matchen gekwetst geweest. Daarna kon hij zich niet doorzetten ondanks dat Alves tot half februari in de lappenmand lag.
Nee, ik snap het echt niet. 3 op 4 speelt ie straks PO2 en dan speelt ge u echt niet in de kijker.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: KRC Genk

Bericht door Peet »

JRut schreef:
Peet schreef: Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.
Context wordt ook weer duidelijk in rekening genomen. :mrgreen:
Is toch onbegrijpelijk?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: KRC Genk

Bericht door Clubpolska »

Peet schreef:
Clubpolska schreef:
Peet schreef: Zielig voor Ryan toch. Wenen dat je wegwil om dan een jaar later bij een subtopper in België PO2 te spelen.

Wat een zever.
Je weet toch ook dat hij last had van blessures en zich daardoor niet kon doorzetten, toen hij bij ons zat was stak hij er duidelijk bovenuit en was hij klaar voor een grotere competitie. Hij heeft gelijk dat hij even terugkomt naar hier in een competitie die hij kent en waar hij zeker speelt.
Ik vind dat zielig ja. Maar dat geldt voor 90% van Jupkes-spelers die naar buitenland vertrekken en met veel dedain vertrekken. Hij is vorig seizoen 9 matchen gekwetst geweest. Daarna kon hij zich niet doorzetten ondanks dat Alves tot half februari in de lappenmand lag.
Nee, ik snap het echt niet. 3 op 4 speelt ie straks PO2 en dan speelt ge u echt niet in de kijker.
Als je als keeper ergens nieuw toekomt en nog alles moet bewijzen kan het nefast zijn om 9 matchen geblesseerd te zijn. Daarna krijg je heus niet snel weer de kans om jouw niveau te halen door veel te spelen. Er is een verschil met veldspelers.
Oh Frail.
Plaats reactie