RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gratchski
Sleutelspeler

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Alethio schreef: Wanneer beginnen de trainingen weer? :mrgreen:

Goede kans dat de sups daar die shizzle weer verzieken en op het trainignsveld komen protesteren
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
dacoster
Jeugdspeler

Bericht door dacoster »

Gratchski schreef:
Alethio schreef: Wanneer beginnen de trainingen weer? :mrgreen:

Goede kans dat de sups daar die shizzle weer verzieken en op het trainignsveld komen protesteren
Zou prachtig zijn.
Gratchski
Sleutelspeler

Bericht door Gratchski »

tschijnt dat deze Kerel ook nog vrij is...
[spoiler]
Afbeelding
fcb 4 life
Sleutelspeler

Bericht door fcb 4 life »

Opnieuw een njet ^^

Opmerkelijk transfernieuws uit Argentinië. Luciano Lollo verlaat Racing de Avellaneda en kiest voor River Plate. Volgens Argentijnse bronnen deed anderlecht tevergeefs een bod op de verdediger.

Afgelopen winter werden anderlecht en KRC Genk gelinkt aan Lollo. Tot een transfer kwam het niet. Volgens Argentijnse media probeerde paars-wit de afgelopen dagen alsnog Lolla naar Brussel te halen. Dat lukte niet, want hij gaat nu tekenen voor River Plate.

River Plate betaalt circa 2,4 miljoen euro om de centrale verdediger over te nemen van Racing de Avellaneda. anderlecht kwam naar verluidt niet verder dan een bod van 400.000 euro.

Paars-wit kende dus geen al te fijne vrijdag. De Fransman Claude Puel weigerde immers een aanbod van paars-wit om trainer te worden in Brussel. Daarnaast besloot toptalent Orel Mangala om anderlecht in te ruilen voor het Duitse Borussia Dortmund.
fcb 4 life
Sleutelspeler

Bericht door fcb 4 life »

En Mangala ook weg :mrgreen:
Gratchski
Sleutelspeler

Bericht door Gratchski »

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode- ... tsen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
"Met zijn aanpak haalt Marc, ik schat, 85% uit het potentieel van zijn spelers - dat is niet slecht", aldus X2, een algemeen directeur van een Belgische eersteklasser. "Maar ik geloof niét dat de nationale ploeg met deze bondscoach 100% rendement kan halen, omdat Wilmots, hoe zal ik het zeggen... - he doesn't inspire. Mocht iemand als Preud'homme nú bondscoach zijn, dan neemt hij vanavond, na het eten, Hazard, De Bruyne, Witsel, Vertonghen mee naar zijn kamer. En Michel toont beelden van Italië. Hij gaat op een enthousiaste manier Hazard uitdagen: 'Eden, kijk, zó, kun je dat?' Of hij raadt Vertonghen aan: 'Jan, pas op, die, stel je daarop in.' Wilmots bezit noch het charisma noch de knowhow om zijn spelers op zo een manier te begeesteren."
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Gratchski schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode- ... tsen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
"Met zijn aanpak haalt Marc, ik schat, 85% uit het potentieel van zijn spelers - dat is niet slecht", aldus X2, een algemeen directeur van een Belgische eersteklasser. "Maar ik geloof niét dat de nationale ploeg met deze bondscoach 100% rendement kan halen, omdat Wilmots, hoe zal ik het zeggen... - he doesn't inspire. Mocht iemand als Preud'homme nú bondscoach zijn, dan neemt hij vanavond, na het eten, Hazard, De Bruyne, Witsel, Vertonghen mee naar zijn kamer. En Michel toont beelden van Italië. Hij gaat op een enthousiaste manier Hazard uitdagen: 'Eden, kijk, zó, kun je dat?' Of hij raadt Vertonghen aan: 'Jan, pas op, die, stel je daarop in.' Wilmots bezit noch het charisma noch de knowhow om zijn spelers op zo een manier te begeesteren."
Kan iemand eventueel het volledige artikel eend posten in het rode duivels topic?
Gratchski
Sleutelspeler

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
Gratchski schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode- ... tsen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan iemand eventueel het volledige artikel eend posten in het rode duivels topic?

godvervekeerd topic

excusi :nice:
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Het is u alvast door mij vergeven :mrgreen:
Clubpolska
Sleutelspeler

Bericht door Clubpolska »

Wees gerust Herman, er zijn genoeg toppers die niet spelen en die je gerust kan huren op deadline-day.
Oh Frail.
Fire
Sleutelspeler

Bericht door Fire »

Lol en dan hier weer paniek dat het gene naam heeft.

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler

Bericht door Cedrinho »

'anderlecht heeft nieuwe topkandidaat gekozen na afhaken Puel'
zaterdag 11 juni 2016 om 22:04
Claude Puel had vrijdag slecht nieuws voor anderlecht. De Franse coach besloot het aanbod van paars-wit af te wijzen en niet de nieuwe trainer van de Brusselaars te worden. De tijd begint te dringen en dus heeft de clubleiding al de focus verlegt naar een andere coach.

Volgens een betrouwbare bron binnen de club heeft anderlecht besloten om na het afhaken van Puel volledig voor de piste Nicolas Frutos te gaan. Dat meldt de Waalse tv-zender RTBF op de website. Frutos is nu de topkandidaat om de vertrokken Besnik Hasi op te volgen. De Argentijnse ex-speler is nu nog de coach van de U21 bij anderlecht.

De clubleiding heeft naar verluidt veel vertrouwen in Frutos, die de afgelopen seizoen uitstekende resultaten boekte met de Brusselse talenten. Nu anderlecht hem tot topkandidaat heeft gemaakt, zou er snel een oplossing kunnen worden gevonden voor de al lang openstaande trainersvacature.

BRON/ http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/666 ... puel-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:whoop: :whoop: :whoop: :lol: :whoop: :whoop: :whoop: :lolol:
Cedrinho
Sleutelspeler

Bericht door Cedrinho »

Het artikel van op RTBF. Ik deel met plezier ook de foto die erbij stond.
http://www.rtbf.be/sport/football/belgi ... id=9323405" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alethio
Sleutelspeler

Bericht door Alethio »

Het moge duidelijk zijn dat Herman zijn droomtrainer gevonden heeft.
dacoster
Jeugdspeler

Bericht door dacoster »

Is dit echt?
Plaats reactie