RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

De mauve zouden 7 miljoen cashen voor Teo. Sjonge jonge, veel geld voor zo`n krabber ?!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Ze doen er verlies op hoor.
Hebben er al eens huur + 5M transfer aan betaald. Heeft gigantisch contract. en van die 7M gaat er nog naar managers en eventueel vorige ploeg?.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Ze doen er verlies op hoor.
Hebben er al eens huur + 5M transfer aan betaald. Heeft gigantisch contract. en van die 7M gaat er nog naar managers en eventueel vorige ploeg?.
Dan nog, vind ik dat een hoog bedrag voor zo`n beperkte speler.
Hoe meer verlies ze maken, hoe liever. :puke:
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Maar hij bezorgde hen wel een titel :facewall:
(Ok, vooral ook door ons falen, maar toch...)
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RSC anderlecht

Bericht door zegmaardag »

Tiki Taka schreef: De mauve zouden 7 miljoen cashen voor Teo. Sjonge jonge, veel geld voor zo`n krabber ?!
Een goede makelaar doet veel... En dan hebk het niet over zijn Poolse.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 813
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

zegmaardag schreef:
Tiki Taka schreef: De mauve zouden 7 miljoen cashen voor Teo. Sjonge jonge, veel geld voor zo`n krabber ?!
Een goede makelaar doet veel... En dan hebk het niet over zijn Poolse.
Zijn waarde is getaxeerd op 1 miljoen per geslaagde balcontrole die hij ooit had.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Duffman schreef:
zegmaardag schreef:
Tiki Taka schreef: De mauve zouden 7 miljoen cashen voor Teo. Sjonge jonge, veel geld voor zo`n krabber ?!
Een goede makelaar doet veel... En dan hebk het niet over zijn Poolse.
Zijn waarde is getaxeerd op 1 miljoen per geslaagde balcontrole die hij ooit had.
Dan kan Lukaku evenmin veel waard zijn ?! :grin: :zwijgen:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

... dus hij bezorgde hen geen titel.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hannes »

...en Diaby zal vertrekken voor om en bij de 4 miljoen blijkbaar... stemt tot nadenken hé: een speler die écht laat blijken dat hij weg wil maakt het zn club moeilijk. Ipv interesse op te wekken met prestaties. Merci Abdoulay.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Vranjes
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RSC anderlecht

Bericht door rambopirou »

Zonder Vranjes en Cobbaut in hun verdediging valt toch een groot stuk kwaliteit weg bij hen!
Moeten we zeker winnen kunnen afsluiten en tonen dat wij nog steeds de beste van België zijn en dat zonder Naka en Mechele
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

HLN spreekt over minder dan 3,5 miljoen + bonussen voor Teo.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RSC anderlecht

Bericht door zegmaardag »

rambopirou schreef: Zonder Vranjes en Cobbaut in hun verdediging valt toch een groot stuk kwaliteit weg bij hen!
Moeten we zeker winnen kunnen afsluiten en tonen dat wij nog steeds de beste van België zijn en dat zonder Naka en Mechele
Die Cobbaut al zien spelen? Da’s een beetje als Cools bij ons: veel goede wil, fysieke presence maar technisch te beperkt en laat veel steken vallen!

anderlecht startte gisteren met 4 Belgen, maar de oudste ervan was wel maar 20 jaar... Uiteindelijk
toch weer chapeau dat ze die jongens dan toch gewoon de kans geven.

Die Vranjes herinner ik me nog van vorig seizoen dat het een absolute mongool was... Heeft zich al bewezen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: RSC anderlecht

Bericht door HeervanBiesen »

zegmaardag schreef:
rambopirou schreef: Zonder Vranjes en Cobbaut in hun verdediging valt toch een groot stuk kwaliteit weg bij hen!
Moeten we zeker winnen kunnen afsluiten en tonen dat wij nog steeds de beste van België zijn en dat zonder Naka en Mechele
Die Cobbaut al zien spelen? Da’s een beetje als Cools bij ons: veel goede wil, fysieke presence maar technisch te beperkt en laat veel steken vallen!

anderlecht startte gisteren met 4 Belgen, maar de oudste ervan was wel maar 20 jaar... Uiteindelijk
toch weer chapeau dat ze die jongens dan toch gewoon de kans geven.

Die Vranjes herinner ik me nog van vorig seizoen dat het een absolute mongool was... Heeft zich al bewezen.
Dat is eigelijk iets waar ik als clubsupporter jaloers op ben, echt erg om te zeggen dat dat dan nog bij onze rivaal is.. dat zij de eigen jeugd nu volop kansen geven.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

HeervanBiesen schreef:
zegmaardag schreef:
rambopirou schreef: Zonder Vranjes en Cobbaut in hun verdediging valt toch een groot stuk kwaliteit weg bij hen!
Moeten we zeker winnen kunnen afsluiten en tonen dat wij nog steeds de beste van België zijn en dat zonder Naka en Mechele
Die Cobbaut al zien spelen? Da’s een beetje als Cools bij ons: veel goede wil, fysieke presence maar technisch te beperkt en laat veel steken vallen!

anderlecht startte gisteren met 4 Belgen, maar de oudste ervan was wel maar 20 jaar... Uiteindelijk
toch weer chapeau dat ze die jongens dan toch gewoon de kans geven.

Die Vranjes herinner ik me nog van vorig seizoen dat het een absolute mongool was... Heeft zich al bewezen.
Dat is eigelijk iets waar ik als clubsupporter jaloers op ben, echt erg om te zeggen dat dat dan nog bij onze rivaal is.. dat zij de eigen jeugd nu volop kansen geven.
Allemaal leuk. Maar ze moeten wel de kwaliteit hebben. Ben totaal niet onder de indruk van hun talenten. En wat is de meerwaarde van at random wat jeugd erin te gooien als je al weet dat ze het niet gaan redden? Saelemakers zijn voorzetten zit iedereen op te geilen maar ik vind die niet eens goed. Kan ook totaal niet verdedigen. Amuzu is zo blind als wat. En dan heb je nog Bornauw die me voorlopig wel meevalt maar ook niet meer dan dat.

Maar er is wel een groter algemeen probleem. Belgische jeugd is slecht opgeleid. En niet alleen bij ons. We slaan door in het fysieke aspect en verwaarlozen het voetbaltechnische. Eigenlijk het totaal omgekeerde van in Nederland bv. Daar selecteren ze ook door op slimme spelers. Jongens die bovengemiddeld het spel lezen. We kunnen nog altijd veel leren van die Hollanders ondanks de algemene perceptie op hun voetbal.
Plaats reactie