R Antwerp FC
Re: R Antwerp FC
Eens marginalen, altijd marginalen
Hadden beter hun lesje geleerd na de vorige mecenas en gestaag gewerkt naar boven.
Hadden beter hun lesje geleerd na de vorige mecenas en gestaag gewerkt naar boven.
Klopt natuurlijk, maar ze hebben ook wel een Vermeeren rondlopen, die nu al 30 miljoen waard is volgens transfermarkt. Verkoop die voor een bedrag in die buurt met een mooie doorverkoopclausule en je zit financieel meteen in rustiger vaarwater. Daarnaast zitten er nog veel jonge gasten in hun kern die ze potentieel (veel) duurder kunnen verkopen dan ze werden aangekocht, bijv. Keita, Ilenikhena of Balikwisha.
Met Overmars beschikken ze (zelfs tijdens diens schorsing) over een uitstekend netwerk van contacten bij clubs, scouts, makelaars,... Met het halen van Kindermans geven ze aan hun jeugdwerking verder te willen uitbouwen en professionaliseren, nadat die eerder al de hoger genoemde Vermeeren en nu ook Zeno Van den Bosch voortbracht. Kindermans brengt zijn know-how mee, maar natuurlijk ook zijn eigen (ongetwijfeld niet onbelangrijke) netwerk, ook in het Brusselse.
Kortom: ik denk niet dat de huidige financiële problemen bij antwerp de ondergang van het project van plastic paultje zullen betekenen.
Dat gezegd zijnde, een schone quote die ik las op twitter/X:
Je kan veel vullen met botox, maar niet je jaarrekeningen
In HNB:
-
- Basisspeler
"Overmars, voor altijd achter je"
Het is een rauwe club, zegt Van Bommel daarop.
Marginaal, noem ik dat.
Marginaal, noem ik dat.
Niet echt slim van die spelers om dat spandoek te tonen.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑23 jan 2024, 10:26 "Overmars, voor altijd achter je"
Marginaal, noem ik dat.
Ze hadden het beter bij de supporters gelaten.
Stel dat Overmars zich toch weer laat verleiden tot ongewenste berichten, dit keer naar het personeel van RAFC, gaan de spelers dan nog altijd achter hem staan?
Ze bedoelen het misschien niet zo, maar het lijkt dat ze minimaliseren/goedkeuren wat hij gedaan heeft. Zelfs als je een "rauwe" club bent, heb je toch nog ergens wel regels hoe je met elkaar omgaat?
Ik ben benieuwd naar de reacties vanuit Nederland, want deze foto komt daar met zekerheid ook in de pers terecht én onder de ogen van de mensen die hij lastig gevallen heeft. Bart De Pauw is bij ons aan de schandpaal genageld voor stalking via sms (& deels fysiek). Overmars valt voor mij volledig in dezelfde lijn, het feit dat die man zo snel opnieuw een job heeft gekregen bewijst dat in de voetbal maar 1 ding belangrijk is...
https://x.com/sachatavolieri/status/174 ... 23279?s=20
Gisteravond groot nieuws: de nakende transfer van Vermeeren naar Atlético Madrid. Benieuwd of hij veel zal spelen, maar sowieso wel een unieke kans om veel bij te leren van een tactisch sterke coach als Simeone, en goeie middenvelders als Koke, De Paul, Niguez,...
Gisteravond groot nieuws: de nakende transfer van Vermeeren naar Atlético Madrid. Benieuwd of hij veel zal spelen, maar sowieso wel een unieke kans om veel bij te leren van een tactisch sterke coach als Simeone, en goeie middenvelders als Koke, De Paul, Niguez,...
Beetje onder zijn marktwaarde (30 miljoen volgens transfermarkt) verkocht zegt.
Op Sporza:
-
- Belofte
Kunnen we geen voedselpakketten sturen naar RFCA?
- Vergas Ronald
- "Moderator"
Ik heb eerder medelijden met rijke mannen die tevens publiek figuur zijn, vrouwen zitten langs alle kanten te kijken om u eerst op te vrijen en vervolgens van alles te beschuldigen. Rijk en anoniem is veel beter. Je zou het maar meegemaakt hebben, gaat naar bed met iemand, ze heeft er daags nadien spijt van - of is rancuneus dat je het bij één avond wenst te houden - je kan zo 10 jaar de gevangenis in omdat al wat een vrouw zegt bewijskrachtig is blijkbaar. Ik vind een wereld waarin mannen schuldig zijn tot zij hun onschuld bewijzen een beetje ziek, vroeger was 't omgekeerd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Over tribune 2 op den bosuil: