AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Vanhaezbrouck over tegenstander Viitorul : dat is een goeie ploeg hoor. Ze spelen de bal goed rond. Kwestie van die 5 - 0 wat te accentureren. Dat is toch ook ne lul he.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gentj

Bericht door Hans1981 »

Hans1981 schreef: Vanhaezbrouck over tegenstander Viitorul : dat is een goeie ploeg hoor. Ze spelen de bal goed rond. Kwestie van die 5 - 0 wat te accentureren. Dat is toch ook ne lul he.
Ook nog. Op de vraag : dit is nu toch gespeeld ? Goh, je weet nooit. Met dan een anekdote over iets dat gebeurd is in 2de klasse. In Europa is 5 - 0 toch ALTIJD klaar. Komaan :puke:
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: AA Gent

Bericht door Flufferd »

Ja kom dat is gewoon respect tonen voor de tegenstander.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Flufferd schreef: Ja kom dat is gewoon respect tonen voor de tegenstander.
Het gaat mij niet over dat respect, maar hoe hij die match tegen een zwakke ploeg weet om te buigen naar lof voor zijn ploeg maar vooral ook naar zichzelf.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: AA Gent

Bericht door Flufferd »

Wel, ik zeg dat als hij zegt wat een brol ploeg gelukkig kunnen we volgende week onze reserven sturen dan sta je hier ook te zagen dat het een arrogante kwal is. Dat zijn nu toch echt dood normale uitspraken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Nee, maar is toch wel een meester in alles altijd beter voorstellen dan het is. En ik moet hem niet. Voila.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

Bye bye

"Ik voel mij goed in Gent, alleen ben ik 28 en is dit mogelijk mijn laatste kans om mij aan een buitenlands avontuur te wagen”, bekende Kums tegenover Het Laatste Nieuws. "Ik kan er momenteel eigenlijk weinig op zeggen. We zullen de volgende dagen en weken wel zien wat er gebeurt. Uiteraard speelt een mogelijke transfer in mijn hoofd. Maar ik ben een profvoetballer, speel voor AA Gent en doe nog altijd mijn uiterste best voor deze club."

“Of het straks Napoli wordt? Dat moet je aan mijn makelaar vragen, niet aan mij. Al is het momenteel wel de meest concrete piste. Ik ben natuurlijk ook heel gecharmeerd dat zo'n club aan mij denkt”, besluit Kums.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Hans1981 schreef: Vanhaezbrouck over tegenstander Viitorul : dat is een goeie ploeg hoor. Ze spelen de bal goed rond. Kwestie van die 5 - 0 wat te accentureren. Dat is toch ook ne lul he.
Nooit gehoord van psychologie? Je reactie komt er omdat je niet objectief naar AA Gent kan kijken. Daarom vinden zij MPH ook een arrogante lul.
In RL is Hein alleszins één van de sympatiekste die je kan tegenkomen in het voetbalwereldje.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: AA Gent

Bericht door Fire »

Ah? Zo komt hij toch niet over zenne.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Fire schreef: Ah? Zo komt hij toch niet over zenne.
Mijn ouders wonen op een boogscheut van zijn woonplaats in Wannegem-Lede. Al paar keer tegengekomen en maakte altijd sympatieke indruk. Alles wat hij doet of zegt, is doordacht en is om zijn ploeg "beter te maken". Dat lokt reacties uit maar daarom is het nog geen lul.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: AA Gent

Bericht door Fire »

Iemand kan in zijn privé ook heel anders zijn dan op zijn werk
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Peet schreef:
Fire schreef: Ah? Zo komt hij toch niet over zenne.
Mijn ouders wonen op een boogscheut van zijn woonplraats in Wannegem-Lede. Al paar keer tegengekomen en maakte altijd sympatieke indruk. Alles wat hij doet of zegt, is doordacht en is om zijn ploeg "beter te maken". Dat lokt reacties uit maar daarom is het nog geen lul.
Nouja, ik heb op het vorige forum wel wat anders gelezen. Een anekdote over een frietkot geloof ik. Is die persoon nog hier op het forum ?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Hans1981 schreef:
Peet schreef:
Fire schreef: Ah? Zo komt hij toch niet over zenne.
Mijn ouders wonen op een boogscheut van zijn woonplraats in Wannegem-Lede. Al paar keer tegengekomen en maakte altijd sympatieke indruk. Alles wat hij doet of zegt, is doordacht en is om zijn ploeg "beter te maken". Dat lokt reacties uit maar daarom is het nog geen lul.
Nouja, ik heb op het vorige forum wel wat anders gelezen. Een anekdote over een frietkot geloof ik. Is die persoon nog hier op het forum ?
Kwam van mij. Frituur van Kruishoutem, dat zijn vrouw een MILFke was en dat hij zat te loeren vanuit zijn Porsche.
Ik ben er wel vrij zeker van dat ik dit in ET gepost had, waar jij geen toegang tot had volgens jouw verhaaltje ;-).
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Peet schreef:
Hans1981 schreef:
Peet schreef:
Fire schreef: Ah? Zo komt hij toch niet over zenne.
Mijn ouders wonen op een boogscheut van zijn woonplraats in Wannegem-Lede. Al paar keer tegengekomen en maakte altijd sympatieke indruk. Alles wat hij doet of zegt, is doordacht en is om zijn ploeg "beter te maken". Dat lokt reacties uit maar daarom is het nog geen lul.
Nouja, ik heb op het vorige forum wel wat anders gelezen. Een anekdote over een frietkot geloof ik. Is die persoon nog hier op het forum ?
Kwam van mij. Frituur van Kruishoutem, dat zijn vrouw een MILFke was en dat hij zat te loeren vanuit zijn Porsche.
Ik ben er wel vrij zeker van dat ik dit in ET gepost had, waar jij geen toegang tot had volgens jouw verhaaltje ;-).
Ja, ik kon dat wel lezen toen. Waarom zou ik het anders hier vragen ? Maar herinner me het op een andere manier. Maakt ook niet uit. Ik zie Michel toch niet zo de pers opzoeken als HVH. Die maakt daar toch meer gebruik van.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Ik kan mis zijn ;-)
Hij komt zeker arrogant over maar het is omdat hij zo tegen Club gekeerd is (vijand van zijn club) dat velen die hekel aan hem hebben.
Plaats reactie