Belgisch voetbal algemeen

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Voilà, geen punten voor Standard en Charleroi. Standard gaat uiteraard in beroep, als ze de punten krijgen staan ze op gelijke hoogte. Als Genk nu nog wint tegen Standard zondag staan die ook weer op 2 punten, op 5 van de 6de plaats (ervan uitgaande dat Charleroi thuis van Moeskroen wint). Het worden zeker en vast spannende tijden voor de strijd voor POI.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Peet »

Alethio schreef: Voilà, geen punten voor Standard en Charleroi. Standard gaat uiteraard in beroep, als ze de punten krijgen staan ze op gelijke hoogte. Als Genk nu nog wint tegen Standard zondag staan die ook weer op 2 punten, op 5 van de 6de plaats (ervan uitgaande dat Charleroi thuis van Moeskroen wint). Het worden zeker en vast spannende tijden voor de strijd voor POI.
Grappig dat ze zichzelf nog een extra straf opgelegd hebben :rofl:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Vooral grappig dat die "extra straf" dan teruggeroepen is door de bond (of de Pro League, ik wil er vanaf zijn).
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Peet »

Ik had er persoonlijk nog niet over nagedacht, maar op deze manier is Charleroi de grote winnaar in dit verhaal.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Bwa. Grote winnaar is wel wat overdreven. Maar ze verliezen inderdaad een pak minder dan Standard. De grootste winnaar zou ik Genk noemen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Peet »

Alethio schreef: Bwa. Grote winnaar is wel wat overdreven. Maar ze verliezen inderdaad een pak minder dan Standard. De grootste winnaar zou ik Genk noemen.
Tja 1-3 achter staan. 3 punten verliezen op Standard. Vuurwerk afsteken. 3 punten terugwinnen. Klopt ergens niet.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Gratchski »

Je kunt redeneren dat als de Standard sups ervoor zorgden dat de keeper zijn werk niet kon doen en dat hij anders die goals ging gepakt hebben
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Alethio »

Het is niet alsof Standard niet precies hetzelfde deed vorig jaar/twee jaar geleden. En nu hebben ze ook de match laten stilleggen.

Let op, ik begrijp zeker je onvrede met deze oplossing, maar ik weet zelf geen betere.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Peet »

Gratchski schreef: Je kunt redeneren dat als de Standard sups ervoor zorgden dat de keeper zijn werk niet kon doen en dat hij anders die goals ging gepakt hebben
Ik de 1e helft stonden ze 100 meter van Penneteau hoor ;-)
Soit, ik zie ook geen oplossing, maar gewoon zuur dat supporters van Charleroi nu beloond worden, want Standard is de grote concurrent vr plaats 6.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Gratchski »

Dat klopt inderdaad. Ik vond zonder publiek herspelen de beste oplossing
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Pica »

Match laten verder spelen en een mea culpa van iedereen die er zo'n drama van gemaakt heeft. Next!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Gewoon decadent, hoe die Chinezen het voetbalspelletje naar de knoppen helpen met hun in vele gevallen zwart geld of misdaadgeld.
Hopelijk wordt hiertegen opgetreden maar de FIFA is zelf zo rot en decadent als maar kan zijn.
Welke economische reden is er dat iemand als Axel Witsel 20 miljoen per jaar kan verdienen ?
Ik kan er niet bij. Het zou écht verboden moeten worden. Degoutant !
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 03 jan 2017, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Droogkast »

Als de rest van de wereld het mag, waarom de Chinezen niet?
Eerst drogen, dan strijken.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door Flufferd »

vanGentmaarvoorClub schreef: Gewoon decadent, hoe die Chinezen het voetbalspelletje naar de knoppen helpen met hun in vele gevallen zwart geld of misdaadgeld.
Hopelijk wordt hiertegen opgetreden maar de FIFA is zelf zo rot en decadent als maar kan zijn.
Welke economische reden is er dat iemand als Axel Witsel 20 miljoen per jaar kan verdienen ?
Ik kan er niet bij. Het zou écht verboden moeten worden. Degoutant !
:rofl:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [JPL] Algemeen

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Lach maar, jongens. Jullie zijn blijkbaar zo gewend geraakt aan sommige exuberante bedragen die genoemd worden in het voetbal, maar de Chinezen drijven het nu echt te ver. Deze uitwassen zullen zich op een dag ooit gaan wreken voor het voetbal, en nog het vlugst voor de kleinere competities als de Belgische.

Iemand enig idee wat het betekent om zelfs maar 1 miljoen te verdienen in het normale bedrijfsleven ?
Ik noem maar wat : Een Belgisch topbedrijf als Lotus Bakeries bv (1400 werknemers) moet een heel jaar ondernemen om een paar tiental miljoen nettowinst over te houden, wat een schitterend resultaat is en waardoor het een paradepaardje is op de Belgische beurs.

En neen, ik ben geen Gentse linkse moraalridder, ben gewoon een nuchtere Gentenaar én West-Vlaming.
Plaats reactie