RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1753
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Wij hadden tenminste nul punten zónder te focussen op de CL .. aha !
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
Wat zei hij?
:dikkehein: schreef: "Na zo een eerste helft verwacht je dat het stadion ontploft"
Hein Vanhaezebrouck keek niet alleen naar de prestatie van zijn ploeg. Hij was ook kritisch voor de supporters van anderlecht. "Ik weet dat het publiek veeleisend is. Ik heb met hen een onderhoud gehad (net na zijn aanstelling)."

"Maar toen ik van het veld kwam bij de rust was het wel stil, he. Na zo een eerste helft, tegen zo een team verwacht je dat het stadion ontploft."

"Ik stel me de vraag: "Wat verwachten de mensen dan van ons eigenlijk?" Als je Bayern een helft wegblaast en zoveel kansen krijgt, dan zou het de groep deugd doen een beetje steun te krijgen."

"Ik herinner me uit verleden (bij Gent) dat spelers met de ontgoocheling van gemiste kansen naar de kleedkamer gingen, maar wel een boest kregen van het publiek. Daardoor vonden ze de motivatie om te blijven gaan. Daar moeten we ook nog in evolueren. dat is werk voor de toekomst."
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Amai die Teo, wat een ramp. Normaal heb ik een zwak voor Polen, maar deze is echt te erg.
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
En zeggen dat hun stadion echt gemaakt is voor veel sfeer. Helemaal dicht, dicht op het veld,... en toch slagen die daar niet in.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door felix da housecat »

Ik heb Sint-Truiden al betere matchen zien spelen dan Bayer Munchen in de eerste helft.

anderlecht heeft serieus spitsenprobleem. Ik vond Hanni op bepaalde momenten echt goed. Snap niet dat niet geliefd is bij het publiek. Gaat er altijd voor, is gedisciplineerd en kan toch wat voetballen. Die vindt meestal wel de opening. Heeft wel wat een lelijke stijl, maar soit.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Clubpolska schreef:
Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
Wat zei hij?
:dikkehein: schreef: "Na zo een eerste helft verwacht je dat het stadion ontploft"
Hein Vanhaezebrouck keek niet alleen naar de prestatie van zijn ploeg. Hij was ook kritisch voor de supporters van anderlecht. "Ik weet dat het publiek veeleisend is. Ik heb met hen een onderhoud gehad (net na zijn aanstelling)."

"Maar toen ik van het veld kwam bij de rust was het wel stil, he. Na zo een eerste helft, tegen zo een team verwacht je dat het stadion ontploft."

"Ik stel me de vraag: "Wat verwachten de mensen dan van ons eigenlijk?" Als je Bayern een helft wegblaast en zoveel kansen krijgt, dan zou het de groep deugd doen een beetje steun te krijgen."

"Ik herinner me uit verleden (bij Gent) dat spelers met de ontgoocheling van gemiste kansen naar de kleedkamer gingen, maar wel een boest kregen van het publiek. Daardoor vonden ze de motivatie om te blijven gaan. Daar moeten we ook nog in evolueren. dat is werk voor de toekomst."
Bayern “weggeblazen”?? Heintje toch... :jenne:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5343
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef:
Clubpolska schreef:
Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
Wat zei hij?
:dikkehein: schreef: "Na zo een eerste helft verwacht je dat het stadion ontploft"
Hein Vanhaezebrouck keek niet alleen naar de prestatie van zijn ploeg. Hij was ook kritisch voor de supporters van anderlecht. "Ik weet dat het publiek veeleisend is. Ik heb met hen een onderhoud gehad (net na zijn aanstelling)."

"Maar toen ik van het veld kwam bij de rust was het wel stil, he. Na zo een eerste helft, tegen zo een team verwacht je dat het stadion ontploft."

"Ik stel me de vraag: "Wat verwachten de mensen dan van ons eigenlijk?" Als je Bayern een helft wegblaast en zoveel kansen krijgt, dan zou het de groep deugd doen een beetje steun te krijgen."

"Ik herinner me uit verleden (bij Gent) dat spelers met de ontgoocheling van gemiste kansen naar de kleedkamer gingen, maar wel een boest kregen van het publiek. Daardoor vonden ze de motivatie om te blijven gaan. Daar moeten we ook nog in evolueren. dat is werk voor de toekomst."
Bayern “weggeblazen”?? Heintje toch... :jenne:
Bescheidenheid siert een mens... spekkie hein zit in bruxcelles perfect op zijn plaats. :puke:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door JRut »

Hein dat begint te zagen op het publiek. Mooi.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Als er nu 1 iets is wat je als trainer van eender welke ploeg nooit mag doen, dan is het wel je eigen supporters gaan bekritiseren. Of het moet gaan om dingen die erover gaan zoals racisme of zo.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Je wint nooit van supporters....
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef: Je wint nooit van supporters....
Niet helemaal akkoord. Echt goeie trainers die kunnen niks fout doen voor de achterban. Hein heeft daar veel krediet dus die kan nu zowat alles zeggen. Hasi had bv. gezegd dat de fans fantastisch waren.

Hein zegt nooit iets zomaars, dus die wilt reactie zien van het publiek.

Ergens vind ik wel logisch dat je publiek niet enorm enthousiast reageert na 1 goeie helft (tegen een toch wat minder Bayern).
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

https://www.canvas.be/video/genre/nieuw ... ons-league" onclick="window.open(this.href);return false;

:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Peet schreef:
Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
En zeggen dat hun stadion echt gemaakt is voor veel sfeer. Helemaal dicht, dicht op het veld,... en toch slagen die daar niet in.
Los van de discussie of sfeer iets is dat ik wil bij het voetbal is het feit dat je je benen in je nek moet kunnen leggen om op je plek te zitten is nu niet meteen een top manier om je publiek in gang te krijgen.

Comfort op anderlecht is gewoon ongezien zwak. Dat van parking tot en met zit plaatsen. Mij krijgen ze toch ook niet zot genoeg meer om daar naartoe te trekken.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RE: Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Flufferd schreef:
Peet schreef:
Hans1981 schreef: Wel zalige comment van Hein over het theater-publiek in het park.
En zeggen dat hun stadion echt gemaakt is voor veel sfeer. Helemaal dicht, dicht op het veld,... en toch slagen die daar niet in.
Los van de discussie of sfeer iets is dat ik wil bij het voetbal is het feit dat je je benen in je nek moet kunnen leggen om op je plek te zitten is nu niet meteen een top manier om je publiek in gang te krijgen.

Comfort op anderlecht is gewoon ongezien zwak. Dat van parking tot en met zit plaatsen. Mij krijgen ze toch ook niet zot genoeg meer om daar naartoe te trekken.
We worden oud :(
Oh Frail.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1753
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kunnen we niet gewoon samenleggen om dat spel te kopen en daarna dat boeltje meteen opdoeken ?
Plaats reactie