RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Alethio schreef: :mrgreen: Een van mijn favoriete scenario's. Het andere was als reekshoofd doorgaan, maar in de play-off toch uitgeschakeld worden.
Mijn favoriete scenario is dat ze zich nu niet plaatsen voor de Europa League. Eruitgaan met 0-3 tegen Cork City, Beitar Jerusalem of Osmanlispor.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RSC anderlecht

Bericht door Brechtje »

Rendinho schreef: Komaan mensen, ik wil hier reacties zien van op het rsca forum.
Het laadt voorlopig niet :geenhup:
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door CePa »

Afbeelding

Als je ouder bent van Defour vraag je uzelf toch af waar je in de fout bent gegaan. Zelden zo'n dom persoon geweten. :brechtje:
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RSC anderlecht

Bericht door Brechtje »

CePa schreef: Afbeelding

Als je ouder bent van Defour vraag je uzelf toch af waar je in de fout bent gegaan. Zelden zo'n dom persoon geweten. :brechtje:
Bron?
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gunt »

Toch een beetje dubbel gevoel.
Stel u voor dat wij in een poule met Rostov zouden belanden zeg...


NOOOOOTTTT!! :whoop: :whoop: :whoop:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

#BringHasiBack
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door Nergens »

Ik hoop eigenlijk wel dat ze nog Europees gaan spelen, dan wordt het eens een echt leuk seizoen, met Club, Standard, anderlecht en hopelijk Gent en Genk europees....
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: Kunnen Capel en Theodorczyk nog van gedacht veranderen ? :-)
De eerste zou gisterenavond "waarschijnlijk" tekenen. De tweede kwam gisterenavond naar zijn "waarschijnlijke" nieuwe ploeg kijken.

Ik denk het wel dus :D
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Rostov vond ik een geslepen ploeg. Vooral die 2 spitsen nrs. 11 en 20 vond ik heel sterk, net als die middenvelder die de 0-1 maakte.
Voorts vielen enkele `versterkingen` me tegen; Di Maio, Chipciu, Appiah, Roef. Met een centrale defensie Di Maio, Nuytinck gaan de mauve nog veel goals slikken. Een Hanni wordt op termijn de publiekslieveling, die man kan echt goed voetballen. Er zullen wel nog een aantal spelers vertrekken; Defour, Praet, Kara... Het is duidelijk een ploeg in opbouw, die er bijlange nog niet staat, wat ook niet onlogisch is.
Enkele extra gerichte versterkingen lijken me geen overbodige luxe. Ik gun hen wel EL, omwille van de Belgische coëfficiënt.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Besnik Hasi vindt dit leuk.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Die gaan nog een woelige augustus tegemoet. Maar uiteindelijk doen die ook weer gewoon mee voor de titel...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Ge speelt toch altijd met Achaempong in plaats van N'Sakala zeker. Lijkt dat ze weer goeien trainer te pakken hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Die gaan nog een woelige augustus tegemoet. Maar uiteindelijk doen die ook weer gewoon mee voor de titel...
@Cedrinho; Fcb gaat ook nog een lange augustus maand tegemoet hoor, trachten alle sterkhouders aan boord te houden.
Ik denk ook dat die gewoon weer gaan mee doen voor de titel, en dat hoogstwaarschijnlijk met een halve nieuwe basisploeg. :brechtje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Peet schreef: Ge speelt toch altijd met Achaempong in plaats van N'Sakala zeker. Lijkt dat ze weer goeien trainer te pakken hebben.
Vond ik ook een vreemde keuze van die trainer. Met N Sakala is het sowieso `dweilen` met de kraan open. :grin:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: RSC anderlecht

Bericht door Bosko »

Ik was al vergeten dat Standard Europees speelde, die gaan ook nog wat mogen halen dan.
Plaats reactie