RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

plezant schreef:
fcb 4 life schreef:
plezant schreef: Andere ploegen mogen van mij ook de centjes van de CL meepikken.
Hoe meer centjes er binnen komen, hoe hoger het potentieel in het beter worden, hoe groter de concurrentie. Houdt ons wakker om ook steeds beter te doen wat lijdt tot een aantrekkelijkere competitie, stadia die meer gevuld raken en terug meer centjes.
Dus van mij mag elke Belgische ploeg in het om het even welke Europese competitie het goed doen en beter worden.
Ik zie Club liever winnen tegen een goeie ploeg met het kleinste verschil dan een ploeg in te maken die er niks van bakt.
Zever, zolang we maar 1 rechtstreeks ticket hebben voor de CL moet je altijd zelf dat ticket pakken.
Wie denk je nu dat ik het rechtstreeks ticket gun?
Er zijn nog steeds voorrondes voor de CL waar volgens mij een deelname tot de poulefase een mogelijkheid is. Wat ik andere Belgische ploegen, van harte gun.
Mhe laat maar.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

Flufferd schreef:
fcb 4 life schreef:
Flufferd schreef:
fcb 4 life schreef:
Top.. :mrgreen:
Wel gratis dus op zich nog te verantwoorden.
Zal bij Genoa ook wel geen gek salaris meer hebben gehad.
Nu had voor mij ook niet gehoeven.
Gratis.. Als het brol is is het brol hé, als ik zo lees krijgt hij een nogal een duur contract.
Had geen miljoen bij Genoa en levert in.
Gaat ook niet voor 400 000 komen spelen hé.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

fcb 4 life schreef:
Flufferd schreef:
fcb 4 life schreef:
Flufferd schreef:
Wel gratis dus op zich nog te verantwoorden.
Zal bij Genoa ook wel geen gek salaris meer hebben gehad.
Nu had voor mij ook niet gehoeven.
Gratis.. Als het brol is is het brol hé, als ik zo lees krijgt hij een nogal een duur contract.
Had geen miljoen bij Genoa en levert in.
Gaat ook niet voor 400 000 komen spelen hé.
Staat er ook niet.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door Nergens »

Die Capel zie ik nog als een van de transfers met grootste potentieel om (relatief) goed uit te draaien qua meerwaarde voor de ploeg.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Krijg er wel wat het schijt van dat Nuytinck zogezegd in de spits opgesteld stond.
Kerel heeft daar welgeteld 3 minuten gespeeld omdat Weiler Kabasele niet koud wou laten in vallen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Flufferd schreef: Krijg er wel wat het schijt van dat Nuytinck zogezegd in de spits opgesteld stond.
Kerel heeft daar welgeteld 3 minuten gespeeld omdat Weiler Kabasele niet koud wou laten in vallen.
Was toch meer dan 3 minuten hoor.
En zelfs als het maar 3 minuten zouden geweest zijn, hoe belachelijk maak je je niet als trainer door Brammetje Nuytinck als tweede diepe spits naar voor te sturen ?
Laat hem dan achteraan blijven hé voor die 3 minuten, er was nog meer dan een half uur te spelen op dat ogenblik.
Tenzij Weiler doorhad dat Nuytinck achteraan nog voor meer schade aan het zorgen was :mrgreen:
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 05 aug 2016, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: RSC anderlecht

Bericht door Jack_Frost »

Flufferd schreef: Krijg er wel wat het schijt van dat Nuytinck zogezegd in de spits opgesteld stond.
Kerel heeft daar welgeteld 3 minuten gespeeld omdat Weiler Kabasele niet koud wou laten in vallen.
Engels heeft bij ons ook nog eens naar het einde van de match diep moeten gaan spelen. Herinner me wel niet meer onder welke trainer dat was ...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Jack_Frost schreef:
Flufferd schreef: Krijg er wel wat het schijt van dat Nuytinck zogezegd in de spits opgesteld stond.
Kerel heeft daar welgeteld 3 minuten gespeeld omdat Weiler Kabasele niet koud wou laten in vallen.
Engels heeft bij ons ook nog eens naar het einde van de match diep moeten gaan spelen. Herinner me wel niet meer onder welke trainer dat was ...
Da's iets totaal anders .. alles of niets spelen op het eind van een match, dan mag zelfs de keeper mee.
maar in het geval van Nuytinck was er nog meer dan een half uur te spelen
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rendinho »

Ze gaan ook wel vloeken nu ze zien dat Rostov tegen Ajax uitgeloot werd. Op papier de makkelijkste tegenstander uit die pot.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

0-2 achter in een match waar ge minimaal nog 2 goals moet maken voor enkel nog maar verlengingen, noem ik toch ook alles of niets zenne.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Slavia Praag :-)
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

haalbaar maar alles behalve een top affiche
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Fire schreef: haalbaar maar alles behalve een top affiche
Ja, vergelijkbaar met Rostov
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

Nergens schreef: Die Capel zie ik nog als een van de transfers met grootste potentieel om (relatief) goed uit te draaien qua meerwaarde voor de ploeg.
En op basis van wat dan? Als ik zo zen carrière eens bekijk zie ik er eerder een Marin verhaal in dan iets anders.
Is gewoon telkens meer en meer moeten afzakken qua niveau. Heeft bovendien de laatste 2 jaar maar 1 doelpunt en 3 assists gemaakt..
En dat zijn dan nog de cijfers van 2 jaar geleden, want vorig jaar scoorde hij niet noch gaf hij een assist.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 05 aug 2016, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RSC anderlecht

Bericht door rambopirou »

fcb 4 life schreef:
Nergens schreef: Die Capel zie ik nog als een van de transfers met grootste potentieel om (relatief) goed uit te draaien qua meerwaarde voor de ploeg.
En op basis van wat dan? Als ik zo zen carrière eens bekijk zie ik er eerder een Marin verhaal in dan iets anders.
Is gewoon telkens meer en meer moeten afzakken qua niveau. Heeft bovendien de laatste 2 jaar maar 1 doelpunt en 3 assists gemaakt..
En dat zijn dan nog de cijfers van 2 jaar geleden, want vorig jaar scoorde hij niet noch gaf hij een assist.
Verschil met Marin is dat Capel wel speelminuten in de benen heeft waardoor hij dus geen 6 maanden nodig zal hebben om enigszins op niveau te geraken . Zal volgens mij ook een veel betere transfer zijn dan Chipciu.
Plaats reactie