Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:Nogal cruciaal hé maatBrechtje schreef: Maakt toch hands? Oke het is wel de verkeerde speler, maar de bal wordt van de lijn gehaald met de arm, dus rood.
Wel schandalig van Rits! Je komt dan toch gewoon naar de ref en je meldt dat jij degene was die de fout maakte?
[JPL] Matchtopic
Re: [JPL] Matchtopic
-
- Basisspeler
Laurens Paulussen kent nu wel zijn plaats in de pikorde bij Mechelen. Rits konden ze blijkbaar minder missen.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:Nogal cruciaal hé maatBrechtje schreef: Maakt toch hands? Oke het is wel de verkeerde speler, maar de bal wordt van de lijn gehaald met de arm, dus rood.
Wel schandalig van Rits! Je komt dan toch gewoon naar de ref en je meldt dat jij degene was die de fout maakte?
-
- Basisspeler
vanGentmaarvoorClub schreef:Laurens Paulussen kent nu wel zijn plaats in de pikorde bij Mechelen. Rits konden ze blijkbaar minder missen, anders hadden ze de scheids wel op zijn fout gewezen.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:
Nogal cruciaal hé maat
Als je ploegmaat bestraft wordt voor iets wat jij gedaan hebt.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:Nogal cruciaal hé maatBrechtje schreef: Maakt toch hands? Oke het is wel de verkeerde speler, maar de bal wordt van de lijn gehaald met de arm, dus rood.
Kan dat rood 'doorgegeven' worden?Brechtje schreef:Als je ploegmaat bestraft wordt voor iets wat jij gedaan hebt.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:
Nogal cruciaal hé maat
Ik dacht echt dat het was: 'gegeven is gegeven'
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Ik vraag me vooral af hoe zeker je van je beslissing kan zijn als je zelf de dader niet kan aanduiden.Brechtje schreef:Als je ploegmaat bestraft wordt voor iets wat jij gedaan hebt.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistteJRut schreef:
Nogal cruciaal hé maat
Ik meen ooit een filmpje gezien te hebben waarin een rode kaart wordt ingetrokken. Doorgeven zal dus ook wel lukken.Gratchski schreef:Kan dat rood 'doorgegeven' worden?Brechtje schreef:Als je ploegmaat bestraft wordt voor iets wat jij gedaan hebt.Peet schreef:Sinds wanneer is het de verantwoordelijkheid van een speler om een fout toe te geven?Brechtje schreef:
I know maar het leek alsof men hier de rode kaart betwistte
Ik dacht echt dat het was: 'gegeven is gegeven'
Scheidsrechter kan altijd kaarten weer intrekken e.d.
Bijvoorbeeld dat rood voor Jimbo (per ongeluk), die was ook gegeven (technisch gezien dan). En dan weer ingetrokken. Scheidsrechters doen het gewoon zelden. Maar wees maar zeker dat in dit geval enkel de schuldige eraf zou vliegen.
Bijvoorbeeld dat rood voor Jimbo (per ongeluk), die was ook gegeven (technisch gezien dan). En dan weer ingetrokken. Scheidsrechters doen het gewoon zelden. Maar wees maar zeker dat in dit geval enkel de schuldige eraf zou vliegen.
(2/2) Laurens Paulussen (@kvmechelen) : het Bondsparket vraagt niets te weerhouden t.a.v. speler Paulussen maar roept wel Mats Rits op
Mechelen dient een verzoek in om de match te laten herspelen. Zie ik niet gebeuren, maar ze kunnen het proberen, natuurlijk.
'Mechelen' zeg je, maar waarom staat er een foto van "Mechele" bij dan?Alethio schreef: Mechelen dient een verzoek in om de match te laten herspelen. Zie ik niet gebeuren, maar ze kunnen het proberen, natuurlijk.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Omdat er overal een foto van Don Brandon bij hoort.
Wat een match daar in Kortrijk, zeg. 5 goals in het eerste halfuur.
Die Trezeguet is wel een leuk spelerke.
Volgend jaar HVH: met Trezeguet, Vanden Borre en Leya Iseka hebben we al onze drie grootste transfers gedaan.Peet schreef: Die Trezeguet is wel een leuk spelerke.