RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Ik was al vergeten dat Standard Europees speelde, die gaan ook nog wat mogen halen dan.
Of ze zetten weer alles op de competitie. Desalniettemin, met hun huidige kern zal het niks worden dit seizoen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Marvelous Nkamba (Vitesse) zou de opvolger moeten worden van Defour.
Dat wordt daar nogal een ploeg in brussel, met ronkende namen; Marvelous, Trezeguet, .... :-)
Componist
Tester
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 jun 2016, 10:09

Re: RSC anderlecht

Bericht door Componist »

Ik begrijp dit niet, ik heb ook wel een beetje leedvermaak.
Maar uiteindelijk is dit toch slecht voor onze UEFA-coëfficiënt dus onrechtstreeks ook slecht voor Club ?

Dus juichen zoals sommigen hier kan ik niet goed begrijpen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Componist schreef: Ik begrijp dit niet, ik heb ook wel een beetje leedvermaak.
Maar uiteindelijk is dit toch slecht voor onze UEFA-coëfficiënt dus onrechtstreeks ook slecht voor Club ?

Dus juichen zoals sommigen hier kan ik niet goed begrijpen.
De vetpotten van de CL gunde ik hen niet, deelname aan de EL wel.
Daar kunnen ze de Belgische coëfficiënt ook omhoog helpen.
Hopelijk plaatsen Genk en Gent zich ook voor de EL.
Stel je voor 5 Belgische ploegen Europees, dat is nog nooit gebeurd vermoed ik.
FCB en Standard zijn de enige ploegen die al geplaatst zijn voor Europees voetbal.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RSC anderlecht

Bericht door Brechtje »

Componist schreef: Ik begrijp dit niet, ik heb ook wel een beetje leedvermaak.
Maar uiteindelijk is dit toch slecht voor onze UEFA-coëfficiënt dus onrechtstreeks ook slecht voor Club ?

Dus juichen zoals sommigen hier kan ik niet goed begrijpen.
Extra geld voor ons + verlies van anderlecht is altijd fijn.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Ja maar 't is toch leuker als ze ook nog in de EL punten halen voor de coëfficiënt.
Van mij mag elke Belgische ploeg het goed doen in de EL, maar rsc*, ZW en Gent wil ik nooit in de CL zien.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Ik hoop echt dat ze EL halen, en daarin ver doorstoten. Goed voor coëfficiënt en vermoeidheid in competitie. Maar de vetpotten van CL gunde ik hen toch ook niet. Het is ook niet dat ze daar zo veel punten haalden de laatste jaren, he...
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

De drie miljoen die ze konden halen door naar de volgende ronde te gaan zijn ze ook al kwijt :-)
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RSC anderlecht

Bericht door Brechtje »

Rendinho schreef: Komaan mensen, ik wil hier reacties zien van op het rsca forum.
[spoiler]
De Maio, zelfs een invalidenwagen is nog rapper.
Wie hebben een tractor gekocht
Heeft die De Maio werkelijk in de Serie A gespeeld?

Damn een mens gaat nog naar Kara verlangen.
Claude Puel IN
Een mens zou erbij zowaar gaan overwegen voor een andere ploeg te gaan supporteren... serious!
Mijn respect voor de Brugge fans (meer dan 10 jaar malaise) wordt met de dag groter. Wij moeten nog "maar" 2 jaar op dit geklooi zitten zien.
En dienen Herman wil ik de komende 6 maanden dus niet meer in de pers ten tonele zien gebracht worden hé. Wat een blaas is me dat. Met zijn "ik heb nog nooit zo vroeg al zo hard moeten werken" en "CL komt eigenlijk te vroeg". Fokker, doet uw werk en zorg dat de ploeg er staat wanneer het moet. Zal U leren comp aan te vatten zonder spits. Onnozelen wietie
Wij zijn het Brugge van een paar jaar terug. Wat een mindfuck
Praet is de slimste van de hoop hier. Die ziet al jarenlang hoe er geen vooruitgang geboekt wordt, hoe trainers hem niet verder brengen, integendeel, hoe het bestuur de ene na de andere blunder begaat. Gedaan met anderlecht. Hopelijk doet Tielemans hetzelfde en vinden de jeugdspelers mooie clubs, dan kunnen we tenminste van het anderlecht DNA genieten bij andere ploegen, meer dan dit zit er niet in.
Laatst gewijzigd door Brechtje op 04 aug 2016, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

vanGentmaarvoorClub schreef:
Alethio schreef: :mrgreen: Een van mijn favoriete scenario's. Het andere was als reekshoofd doorgaan, maar in de play-off toch uitgeschakeld worden.
Mijn favoriete scenario is dat ze zich nu niet plaatsen voor de Europa League. Eruitgaan met 0-3 tegen Cork City, Beitar Jerusalem of Osmanlispor.
Ik wil graag onze Belgische coëfficient in orde houden. Aangezien dat het er niet naar uitziet dat Standard potten gaat breken in de EL, en Genk nog niet presteert om de poulefase te halen, heb ik liever dat anderlecht wel EL haalt. Laat ze zich maar opladen voor Europese wedstrijden, en dan falen in de competitie.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

:rofl: thx brecht!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
Alethio schreef: :mrgreen: Een van mijn favoriete scenario's. Het andere was als reekshoofd doorgaan, maar in de play-off toch uitgeschakeld worden.
Mijn favoriete scenario is dat ze zich nu niet plaatsen voor de Europa League. Eruitgaan met 0-3 tegen Cork City, Beitar Jerusalem of Osmanlispor.
Ik wil graag onze Belgische coëfficient in orde houden. Aangezien dat het er niet naar uitziet dat Standard potten gaat breken in de EL, en Genk nog niet presteert om de poulefase te halen, heb ik liever dat anderlecht wel EL haalt. Laat ze zich maar opladen voor Europese wedstrijden, en dan falen in de competitie.
1
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Er is nog werk aan, maar dat gejuich alsof anderlecht 'done' is snap ik wel niet. Tis nog maar augustus é, wat had je verwacht met een nieuwe trainer, halve nieuwe ploeg en amper een maand ver :mrgreen:
plezant
Tester
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2016, 22:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door plezant »

Andere ploegen mogen van mij ook de centjes van de CL meepikken.
Hoe meer centjes er binnen komen, hoe hoger het potentieel in het beter worden, hoe groter de concurrentie. Houdt ons wakker om ook steeds beter te doen wat lijdt tot een aantrekkelijkere competitie, stadia die meer gevuld raken en terug meer centjes.
Dus van mij mag elke Belgische ploeg in het om het even welke Europese competitie het goed doen en beter worden.
Ik zie Club liever winnen tegen een goeie ploeg met het kleinste verschil dan een ploeg in te maken die er niks van bakt.
Laatst gewijzigd door plezant op 04 aug 2016, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

:rofl: Sukkels!
Plaats reactie