RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Bah wat een walgelijk vies vies klein kruiperig aandachtsgeil ventje. Ik kan niet wachten om hem te verslaan.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Peet schreef: Zegt veel over clubliefde in het voetbal...
Voor geld danst de beer.
Ik zie nog altijd Yves Leterme met Clubsjaal op Jan Breydel toen we kampioen speelden tegen de mauves in 2005.. Iets later werd hij KV Kortrijk supporter om daarna "altijd al Standardsupporter" te zijn geweest.
Duchatelet dumpte zijn "geliefde" STVV om naar Standard te gaan, met als resultaat dat STVV degradeerde.
Vanhaezebrouck altijd al Clubsupporter, leeft duidelijk met een Blauw-Zwarte obsessie, zit nu bij RSCA eerst ons af te breken en enkele dagen later op ons te geilen.
Hans Vandeweghe groeide op als Clubsupporter, kreeg dan een afkeer, ging meer naar oostelijker gelegen ploegen.
Marc Coucke altijd al Clubsupporter, in onze vzw gezeten, gaat dan naar KVO en neemt de helft van Club mee (veiligheidsverantwoordelijke, Patrick Orlans, Luc Devroe, Wim De Meyer, ...), dumpt nu zijn "weireldploegsje" voor de op basis van palmares grootste ploeg van het land.
Constant Vanden Stock ging ook van ons naar RSCA..
En dan heb ik het nog niet gehad over de Lorenzo Staelensen en Ronald Vargassen van deze wereldbol.
Jelle schreef: Inside job om de mauves kapot te maken Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Zo doe ik het toch op Football Manager... :P
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 21 dec 2017, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... b~a4d62bdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Cedrinho schreef:
Peet schreef: Zegt veel over clubliefde in het voetbal...
Voor geld danst de beer.
Ik zie nog altijd Yves Leterme met Clubsjaal op Jan Breydel toen we kampioen speelden tegen de mauves in 2005.. Iets later werd hij KV Kortrijk supporter om daarna "altijd al Standardsupporter" te zijn geweest.
Duchatelet dumpte zijn "geliefde" STVV om naar Standard te gaan, met als resultaat dat STVV degradeerde.
Vanhaezebrouck altijd al Clubsupporter, leeft duidelijk met een Blauw-Zwarte obsessie, zit nu bij RSCA eerst ons af te breken en enkele dagen later op ons te geilen.
Hans Vandeweghe groeide op als Clubsupporter, kreeg dan een afkeer, ging meer naar oostelijker gelegen ploegen.
Marc Coucke altijd al Clubsupporter, in onze vzw gezeten, gaat dan naar KVO en neemt de helft van Club mee (veiligheidsverantwoordelijke, Patrick Orlans, Luc Devroe, Wim De Meyer, ...), dumpt nu zijn "weireldploegsje" voor de op basis van palmares grootste ploeg van het land.
Constant Vanden Stock ging ook van ons naar RSCA..
En dan heb ik het nog niet gehad over de Lorenzo Staelensen en Ronald Vargassen van deze wereldbol.
Jelle schreef: Inside job om de mauves kapot te maken Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Zo doe ik het toch op Football Manager... :P
Verhaeghe wou ook in anderlecht investeren, Mannaert ooit kandidaat om HVH op te volgen...
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: RSC anderlecht

Bericht door Okido »

Business is business zeker?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Binnen 2 jaar nieuw stadion in Neerpede. Mark my words.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Je bedoelt dat ze dan beginnen bouwen of dat het dan klaar zal zijn?
Ligt nog wel wat landbouwgrond, maar ziet er mij geen arme gemeente uit, of die zitten te wachten op een stadion voor 40.000 man in 'hun achtertuin' dat betwijfel ik toch.
Laatst gewijzigd door Fire op 21 dec 2017, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Fire schreef: Je bedoelt dat ze dan beginnen bouwen of dat het dan klaar zal zijn?
Ligt nog wel wat landbouwgrond, maar ziet er mij geen arme gemeente uit, of die zitten te wachten op een stadion voor 40.000 man in 'hun achtertuin' dat betwijfel ik toch.
Neerpede is geen gemeente. Neerpede is een wijk van anderlecht.
Coucke heeft extra gronden gekocht in Neerpede samen met het complex.
Het zou om een bepaalde grond gaan die een andere bestemming zal krijgen.
Laatst gewijzigd door Peet op 21 dec 2017, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Arme wijk dan.
Volgens mij blijft het probleem hoor.

We zullen zien maar noway dat daar in 2 jaar een stadion staat.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Als miljardair show stelen met een cheque van 5000 euro, waarvan 3000 zelf gelegd. Vintage Coucke.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Erg erg erg
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

De jodenhaat gaat alleen maar erger worden hier.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Vreemd dat zowel Coucke als Ide, die toch gelinkt waren aan Club en er openlijk sympathie voor betoonden, de mauve overnemen.
Op (korte) termijn zal hoogstwaarschijnlijk DevJoe sportief directeur worden bij de mauve, sjonge jonge.
Coucke zal zijn portefeuille al een eerste keer serieus opentrekken in de winterstop.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef: Vreemd dat zowel Coucke als Ide, die toch gelinkt waren aan Club en er openlijk sympathie voor betoonden, de mauve overnemen.
Op (korte) termijn zal hoogstwaarschijnlijk DevJoe sportief directeur worden bij de mauve, sjonge jonge.
Coucke zal zijn portefeuille al een eerste keer serieus opentrekken in de winterstop.
DevJoe? Ik snap de mop niet :dunno:
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef: Vreemd dat zowel Coucke als Ide, die toch gelinkt waren aan Club en er openlijk sympathie voor betoonden, de mauve overnemen.
Op (korte) termijn zal hoogstwaarschijnlijk DevJoe sportief directeur worden bij de mauve, sjonge jonge.
Coucke zal zijn portefeuille al een eerste keer serieus opentrekken in de winterstop.
DevJoe? Ik snap de mop niet :dunno:
Nog niet goed wakker? Devroe kan toch de `r` niet uitspreken, vandaar DevJoe. :thumbb:
Plaats reactie