RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Mazzu was ook gewoon een complete miscast van het bestuur. Dat is een coach die het goed doet met onbekende jongens die willen vechten voor elke centimeter grond op het plein. anderlecht zit vol met salonvoetballers die alles zo technisch verfijnd mogelijk willen doen - vechten willen ze gewoon niet elke week opbrengen. Tegen Club hebben ze het gedaan omdat voor die jeugdspelers dat gewoon dé match tegen dé vijand is.

Als mensen klagen dat Club slechte transfers doet vraag ik me af wat ze over anderlecht denken... Ze hebben daar gewoon nul leiders in het team, de enige 2 die wat in de buurt komen zijn Refaelov en Van Crombrugge.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door leem »

Wat een kwalijke evolutie dat zowat alle kranten een ontslag al aankondigen voor er helemaal bevestiging is.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: RSC anderlecht

Bericht door Sanders »

leem schreef: 24 okt 2022, 11:44 Wat een kwalijke evolutie dat zowat alle kranten een ontslag al aankondigen voor er helemaal bevestiging is.
Ik erger mij daar ook dikwijls aan. Een groot deel van de trainersontslagen komt door druk van de media.
Als een ploeg een slechte reeks neerzet, is de eerste vraag die gesteld wordt altijd wanneer de trainer ontslagen wordt.
Een ploeg smijt de trainer buiten, en daarmee is de "storm" weer gaan liggen.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: RSC anderlecht

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 24 okt 2022, 11:18
Arnio schreef: 24 okt 2022, 09:59 Wat een "instituut" niet leiden kan :D
Ik vraag me af hoe wanneer de bodem bereikt zal worden, enigszins had ik dit seizoen weer een aansluiting met de top verwacht, niet dus :)
Het beleid trek daar dus echt op niks want jaar na jaar glijden ze af...

Nu doe maar verder zou ik zeggen, is een leuk schouwspel.

En o ja, enig leedvermaak is me zeker niet vreemd :D

:FCB:
Je zal LIJDEN bedoelen? Want leiden doen ze al vele jaren niet meer. :dance:
Hun kalender voor de komende weken is loodzwaar, beterschap zit er niet direct in, vermoed ik.
Oeps :brechtje:

Ja 5 punten boven de degradatieplaatsen, mss wordt het nog leuker...
Laatst gewijzigd door Arnio op 24 okt 2022, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Arnio schreef: 24 okt 2022, 13:17 Oeps :brechtje:

Ja 5 plaatsten boven de degradatieplaatsen, mss wordt het nog leuker...
27/10 : thuis tegen fcsb (conference league)
30/10 : thuis tegen eupen
03/11 : op silkeborg (conference league)
06/11 : op antwerp
10/11 : op lierse (beker)
13/11 : thuis tegen Genk

-> reële kans van 3 op 9 in de competitie
-> vrij grote kans om uitgeschakeld te zijn Europees
-> gevaarlijke tegenstander in de beker

't wordt nog een zware periode tot het WK, wat ook betekent dat de coach @interim weinig tijd krijgt tussen de matchen om de spelers mentaal op te lappen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: 24 okt 2022, 08:25
“De club heeft vanzelfsprekend veel begrip voor de onvrede van de supporters. Sporting staat momenteel niet waar het hoort te staan. Maar de club veroordeelt deze incidenten met klem en gaat de komende dagen in dialoog met haar supporters”, klonk het in het statement op de clubwebsite.
"In dialoog met haar supporters"? Als anderlecht écht een statement wil maken doen ze hun best om al het krapuul van gisteren te identificeren en leggen ze zélf (dus los van de bond) al die klojo's een levenslang stadionverbod op. Echt waar... "We are anderlecht" "Wij zijn de belangrijkste factor van anderlecht". Als mijn bakker morgen beslist om geen pistolets met maanzaad meer te verkopen moet ik ook niet samen met anderen gaan protesteren en vuurpijlen binnensmijten omdat "het mijnen bakker is".
:lol:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hannes »

De problemen in het Astridpark beginnen al bij hun belachelijke uitrusting. Die witte van gisteren kan er nu nog mee door, maar hun eerste tenue dat zijn precies pyjamaatjes. Als ik in mijn pyjama rondlummel is mijn grinta toch ook redelijk ver te zoeken. Maar doe zeker zo verder lads!

En misschien loop ik een eind achter maar het valt me trouwens op dat het woord anderlecht hier automatisch gecorrigeerd wordt en met een kleine letter wordt geschreven. Klasse, webdevelopers! Details maken het af. :-)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Na een nieuwe Deense TD (Fredberg) nu ook een nieuwe Deense T1: Brian Riemer.
https://sporza.be/nl/2022/12/01/witte-r ... 894571582/
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/ein ... ~a287fded/

Lol, het enige wat daar nog behoorlijk marcheert is/was hun jeugdopleiding.
Zaag anders eens de tak door waar uw levenslijn aan vasthangt...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Ja, ik snap ook niet wat ze van plan zijn. Op Sporza staat wel dat ze hem misschien een andere functie zouden aanbieden (met een minder hoog loon). Maar toch... Die man heeft zijn loon van de afgelopen jaren al in veelvoud terugverdiend.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 10 jan 2023, 07:57 Ja, ik snap ook niet wat ze van plan zijn. Op Sporza staat wel dat ze hem misschien een andere functie zouden aanbieden (met een minder hoog loon). Maar toch... Die man heeft zijn loon van de afgelopen jaren al in veelvoud terugverdiend.
Klopt. En anderzijds kwam er recent ook stevige kritiek op die jeugdopleiding, omwille van het gebrek aan mentaliteit. Zie bijvoorbeeld dit artikel met Vandenbempt: https://sporza.be/nl/2022/09/12/peter-v ... 963942837/
"Er is de pampercultuur van Neerpede: de opgeleide spelers vallen door de mand als talent niet meer volstaat.".

Ik denk dat dát mogelijk is wat Kindermans nu wordt aangewreven.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Hoeveel verschillende CEO's, voorzitters, sportief directeurs, ... hebben ze daar de laatste jaren eigenlijk gehad? Ik snap eerlijk gezegd niet dat Vandenhaute plooit na het supportersprotest. Dat is de man die de Muur uit de Ronde van Vlaanderen gehaald heeft, ik ging ervan uit dat hij gewoon strak zijn goesting ging doordrijven maar in voetbal kan dat blijkbaar minder makkelijk dan bij de koers.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Toch een historische mededeling van Vandenhaute:

Vanaf minuut 2:15
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Silva zijn huur zou stopgezet worden. anderlecht nam blijkbaar zijn hele loon over (en hij heeft 40m gekost dus ik vermoed dat het een stevig loon is).
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

En ze kopen weer ene voor een paar miljoen die ze niet hebben ook :mrgreen:
Wie instituut, waar instituut....
Plaats reactie