RSC anderlecht
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: RSC anderlecht
Harde kern anderlecht zet boel op scherp en zal bus niet verwelkomen: “Onze club is geen toevluchtsoord voor zielloze spelers en zal dat ook nooit worden” (HLN)
Haha .. vanavond voor de verandering eens voor den Aantwerp supporteren
Haha .. vanavond voor de verandering eens voor den Aantwerp supporteren
-
maartendr81
- A-kern
- Berichten: 482
- Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57
Re: RSC anderlecht
ik las, echter op de niet altijd te vertrouwen voetbalnieuws site, dat ze bij RSCA denken aan Mannaert om de boel daar terug recht te trekken. Laten we hopen (voor ons maar zeker ook voor Mannaert zelf) dat hij verstandig genoeg is om dit te laten passeren. 
Re: RSC anderlecht
't Is weer stoelendans! Na Hasi en Biglia nu ook interim-T1 Edward Still vertrokken (kon naar Watford en verkoos dat blijkbaar boven de mauve krabbenmand). Ook sportief directeur Olivier Renard is weg, want ontslagen. Ze hebben met Jérémy Taravel nog één assistent (tot voor kort enkel verantwoordelijk voor de stilstaande fases), die nu interim-T1 wordt, en ook nog hun keepertrainer Justin Verlinden (zoon van Dany). Een potje kaarten zal er voorlopig niet in zitten binnen de mauve technische staf.
Re: RSC anderlecht
Kan er natuurlijk een mooie uitdaging in zienmaartendr81 schreef: ↑09 feb 2026, 08:44 ik las, echter op de niet altijd te vertrouwen voetbalnieuws site, dat ze bij RSCA denken aan Mannaert om de boel daar terug recht te trekken. Laten we hopen (voor ons maar zeker ook voor Mannaert zelf) dat hij verstandig genoeg is om dit te laten passeren.![]()
Maar ik hoop het heel graag met u mee! Als er één iemand de boel daar terug op gang kan trekken, is het Vince wel.
Re: RSC anderlecht
Ik zie niet in waarom Mannaert zich daar aan zou wagen eerlijk gezegd. Heeft uiteraard de nodige kwaliteiten om daar orde op zaken te stellen, maar of zijn leiderschap goed zou aarden in dat wespennest, daar heb ik toch serieuze twijfels bij.
-
maartendr81
- A-kern
- Berichten: 482
- Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57
Re: RSC anderlecht
solitair kan nog netIsO schreef: ↑09 feb 2026, 10:15 't Is weer stoelendans! Na Hasi en Biglia nu ook interim-T1 Edward Still vertrokken (kon naar Watford en verkoos dat blijkbaar boven de mauve krabbenmand). Ook sportief directeur Olivier Renard is weg, want ontslagen. Ze hebben met Jérémy Taravel nog één assistent (tot voor kort enkel verantwoordelijk voor de stilstaande fases), die nu interim-T1 wordt, en ook nog hun keepertrainer Justin Verlinden (zoon van Dany). Een potje kaarten zal er voorlopig niet in zitten binnen de mauve technische staf.
Re: RSC anderlecht
Antoine Sibierski voorgesteld als nieuwe TD bij de mauven. Op zich een interessant profiel lijkt me, als ze hem tenminste tijd en ruimte gaan geven om zijn ding te doen...
Deze anekdote uit de personferentie wil ik jullie niet onthouden:
Deze anekdote uit de personferentie wil ik jullie niet onthouden:
Re: RSC anderlecht
Allez, dus officieel 10 jaar zonder prijs (laatste titel in 2017)...
En zij destijds maar lachen met onze 11 jaar zonder titel (maar tussendoor pakten wij wel 2 bekers).
En zij destijds maar lachen met onze 11 jaar zonder titel (maar tussendoor pakten wij wel 2 bekers).
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: RSC anderlecht
Trust the process !!
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: RSC anderlecht
Nochtans by far hun beste speler dit seizoen
Re: RSC anderlecht
En toch (hoe vreemd dat mag klinken als Clubsupporter) heb ik een zeker respect voor het feit dat - ondanks dat het al vele jaren rotslecht is en er geen resultaten meer behaald worden - hun publiek trouw blijft komen naar de matchen. Wij hebben ook in zo'n situatie gezeten, hoewel niet zo diep en uitzichtloos, denk ik (er was toch een bepaalde ondergrens). Bij Union daarentegen vermoed ik dat er veel zogenaamde bandwagon fans tussen zitten, die 'supporter' zijn omdat het de hype van het moment is. Dan wil ik het nog wel eens zien wanneer het eens twee of drie jaar minder gaat zijn (vroeg of laat is het toch zo ver)...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Re: RSC anderlecht
Wat doen een anderlecht supporter wanneer ze een prijs winnen?
Zijn playstation uitzetten en gaan slapen.
Zijn playstation uitzetten en gaan slapen.
Re: RSC anderlecht
Laat ons toch hopen dat ze ons recordje op zijn minst evenaren. Geen kampioen vóór seizoen '27/'28 aub. Maar ik denk dat we op ons 2 oren mogen slapen.
-
maartendr81
- A-kern
- Berichten: 482
- Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57
Re: RSC anderlecht
Volgens mij zijn ze dit weekend door het oog van de naald gekropen met die late treffer, anders had het geen europees voetbal geweest.
Re: RSC anderlecht
Europees of geen Europees verandert de zaak wel behoorlijk voor Sibierski, qua aantrekkelijkheid van de ploeg voor nieuwe aanwinsten. 't is nog altijd niet zeker.maartendr81 schreef: ↑18 mei 2026, 09:58 Volgens mij zijn ze dit weekend door het oog van de naald gekropen met die late treffer, anders had het geen europees voetbal geweest.