Ik zie dezelfde pijnpunten opduiken als vorig seizoen.

Die hebben ook gewoon een middenveld dat te plat is. Als die effectief daar nog iets bijhalen, en eventueel een spitsenduo Dolberg-Vazquez kunnen opstellen, zal het ook al iets anders zijn (denk ik).
Geen Refaelov meer en Verschaeren nog geblesseerd is te weinig creativiteit. Leoni kan dat mss wel deels oplossen. Afwachten...
Van Crombrugge was blijkbaar ook een grootverdiener. Rits heeft al aangegeven dat hij meer kon krijgen bij de mauve dan bij ons.t4nd schreef: ↑21 aug 2023, 14:23 Met Delaney zijn ze blijkbaar nog bezig, maar als hij erbij komt hebben ze 10 nieuwe spelers erbij (los van de eigen jeugd ) voor 18.5m.
Doelman : Dupé (transfervrij)
Verdediging : Augustinsson (huur), Patris (3.5m)
Middenveld : Rits (2.0m), Lonwijk (huur), Delaney (huur)
Aanval : Dolberg (5.0m), Vazquez (4.5m), Flips (3.5m), Mendel-Idowu (transfervrij)
Als je naar de vertrekkers kijkt valt het uitgegeven transferbudget te verklaren, ze verkochten voor 26.5m (Verbruggen voor 20.0m, Olssen voor 2.8m, Sadiki voor 1.4m,
Van Crombrugge voor 1.3m, Wellenreuther voor 1.0m).
Ik stel me alleen vragen bij hun loonkosten. De spelers die verkocht zijn waren volgens mij niet de grootverdieners, buiten dan de transfervrij vertrokken Refaelov & Trebel wiens contract afgelopen is. Zijn die cijfers ergens te vinden of is dat enkel bij controle van de jaarrekening voor de ffp?
Op zich vond ik die niet slecht. Vrij matuur voor zijn leeftijd, paar jaar geleden al, maar inderdaad heel vaak geblesseerd, net als veel andere (ex-)mauve's. Met Vertonghen voor zich weet Delcroix zelf ook dat hij amper minuten zal maken bij RSCA.Sanders schreef: ↑22 aug 2023, 17:07 Nog een mooi cadeautje van Kompany aan anderlecht: de blessuregevoelige, reserveverdediger, Delcroix overnemen voor 5 miljoen.
En dan die Fredberg die uitgestreken verkondigt dat ze een oplossing zochten om hem meer speeltijd te gunnen...
Als bankzitter in de JPL ga je zeker meer minuten halen in de PL![]()
Al direct in de basis bij Burnley vorig weekendIsO schreef: ↑22 aug 2023, 17:29Op zich vond ik die niet slecht. Vrij matuur voor zijn leeftijd, paar jaar geleden al, maar inderdaad heel vaak geblesseerd, net als veel andere (ex-)mauve's. Met Vertonghen voor zich weet Delcroix zelf ook dat hij amper minuten zal maken bij RSCA.Sanders schreef: ↑22 aug 2023, 17:07 Nog een mooi cadeautje van Kompany aan anderlecht: de blessuregevoelige, reserveverdediger, Delcroix overnemen voor 5 miljoen.
En dan die Fredberg die uitgestreken verkondigt dat ze een oplossing zochten om hem meer speeltijd te gunnen...
Als hij fit is, dicht ik hem trouwens wel speelkansen toe bij Burnley.
Die hebben denk ik geen linksvoetige centrale verdedigers in hun kern momenteel.
Tielemans zal inderdaad zijn tenen moeten uitkuisen.IsO schreef: ↑29 aug 2023, 16:25Al direct in de basis bij Burnley vorig weekendIsO schreef: ↑22 aug 2023, 17:29Op zich vond ik die niet slecht. Vrij matuur voor zijn leeftijd, paar jaar geleden al, maar inderdaad heel vaak geblesseerd, net als veel andere (ex-)mauve's. Met Vertonghen voor zich weet Delcroix zelf ook dat hij amper minuten zal maken bij RSCA.Sanders schreef: ↑22 aug 2023, 17:07 Nog een mooi cadeautje van Kompany aan anderlecht: de blessuregevoelige, reserveverdediger, Delcroix overnemen voor 5 miljoen.
Als hij fit is, dicht ik hem trouwens wel speelkansen toe bij Burnley.
Die hebben denk ik geen linksvoetige centrale verdedigers in hun kern momenteel.90 minuten op linksback. Ook Al-Dakhil weer aan de aftrap, net als oude bekende Sander Berge. Wel 1-3 verloren tegen Aston Villa, waar Tielemans drie minuten mocht invallen. Die laatste zal zijn tenen mogen uitkuisen. Dendoncker zat niet in de Villa-selectie.
En dat met een financiële put van > 80 miljoen.Sanders schreef: ↑05 sep 2023, 08:06 Het is niet aan mij om de financiële rekening van de Brusselaars te maken, maar toch vreemd dat je eind vorig seizoen zegt dat je af wilt van dure contracten om vervolgens naast Vertonghen ook Dolberg te halen, Verschaeren een verbeterd contract te geven, Rits meer te betalen dan bij ons en dan ook nog Schmeichel en T.Hazard willen.