RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 03 feb 2020, 14:37 Zie niet in hoe de mauven zowel Genk, Zulte én Mechelen zouden kunnen voorbijsteken ?
Jij volgt het Belgisch voetbal nog maar net?
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: RSC anderlecht

Bericht door LaurensVS »

t4nd schreef: 03 feb 2020, 13:01
LaurensVS schreef: 03 feb 2020, 12:34
Tiki Taka schreef: 03 feb 2020, 12:29 Kums mag vrijdag niet spelen tegen de mauve omdat die nog een deel van zijn loon betalen.
Toevallig pakte hij zijn 5de gele kaart.
Nu, als hij sowieso al niet mag meespelen tegen de mauve, dan moet die gele kaart schorsing toch gelden voor de eerstvolgende match dat hij wel speelgerechtigd is ? Dit klopt toch echt niet ?!
Hier wordt niks over vermeld in de media, heel vreemd.
Is officieel wel speelgerechtigd. Dat is een afspraak tussen clubs en heeft niks te maken met het al dan niet speelgerechtigd zijn, vergelijk het met een speler die voor hij naar de Afrika cup vertrekt snel zijn 5e geel pakt. Vind dit ook niet super etisch, maar in principe gewoon slim gedaan.
Is het gewoon een afspraak van de clubs? Ik dacht dat het door de bond vastgelegd was dat huurspelers niet tegen hun eigen team mochten spelen als er nog een deel van het loon betaald werd.
Ze kunnen dat natuurlijk gewoon afspreken. Zelfde als wij gedaan hebben met Jelle. Mag tegen ons ook niet spelen terwijl wij contractueel 0.0 zeggenschap over hem hebben.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef: 03 feb 2020, 14:38
vanGentmaarvoorClub schreef: 03 feb 2020, 14:37 Zie niet in hoe de mauven zowel Genk, Zulte én Mechelen zouden kunnen voorbijsteken ?
Jij volgt het Belgisch voetbal nog maar net?
Nog maar een kleine 50 jaar ..
Vroeger kon veel gefoefel maar de mauven worden vandaag de dag natuurlijk gehinderd door het bestaan van een VAR.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Daarmee doelde Vercauteren in de eerste plaats op de twijfelachtige Vincent Kompany en op Antoine Colassin, die sukkelt aan de enkel. “Zijn blessure is niet van gisteren. Het is aan jullie om zijn vorige prestatie te beoordelen, want toen was die hinder er ook al. Wat mij vooral stoort is dat hij al bijna twee weken niet traint, vandaag staat hij een eerste keer op het veld. De matchen volgen elkaar dan wel op in sneltempo, dit een paar weken na mekaar doen is niet evident”, aldus de oefenmeester, die in Gent nog steeds geen beroep kan doen op onder meer Roofe en Chadli en zijn derde winteraanwinst, Kemar Lawrence. Die strijkt pas morgen neer in anderlecht. “Daar gaan we niet over klagen. We hebben vertrouwen in de jongens die wel spelen. We moeten werken en niet klagen over wat we niet hebben.”
Als je dat al vindt in een seizoen zonder Europees voetbal waarbij je ondertussen ook al uit de beker ligt, dan hoop ik voor hem dat hij niet via PO2 aan Europees geraakt voor volgend seizoen...
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

loser!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet moet hopen dat die morgen tegen Gent iets rapen?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: RSC anderlecht

Bericht door nesnaj713 »

DavidVM schreef: 06 feb 2020, 15:54 Ik ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet moet hopen dat die morgen tegen Gent iets rapen?
Gelijkspelletje, terwijl Mechelen, Zulte & Genk winnen dit weekend.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Als Mechelen, Zulte en Genk winnen, mag anderlecht dat zeker ook van mij.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

Ik verwacht eigenlijk dat anderlecht een stevig pak slaag gaat krijgen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3278
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Uit een artikel in S/VM over het nieuwe mediacontract en de bijhorende discussie over de verdeelsleutel van de opbrengsten over de Clubs:
[spoiler]
Wie zijn precies de G5?
De vraag was ook: wie zijn dat, de G5? Nu, traditioneel: KRC Genk, Standard, KAA Gent, anderlecht en Club Brugge. Maar dat kan sportief veranderen, over twee jaar, over vijf jaar... Antwerp komt aan de poort kloppen, Charleroi is ambitieus, misschien staan nog anderen op.

Marc Coucke verraste door commerciële argumenten aan te halen om zijn ploeg in de G5 te betonneren - onder meer volgers op sociale media - en wilde dat meteen voor vijf jaar zien vastgelegd. Daar was niet iedereen het mee eens.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door Fire »

Volgers op sociale media....
Biscuit ziet de bui al hangen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Zoals het nu evolueert worden de G5 toch eerder Club, Gent, Genk, Charleroi en dan ofwel rsca, ofwel standard. Charleroi echt goed bezig de laatste jaren. Leuke club geworden.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

Dan onderschat je toch Antwerp volgens mij
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Neen die willen we er gewoon niet bij :mrgreen:
We gaan de ene nekken niet wisselen voor de andere natuurlijk :teach:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

:mrgreen:

Daarin kan ik je wel volgen
Plaats reactie