AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: AA Gent

Bericht door Gunt »

Khas schreef:
PetjeFCB schreef: Op het vorig forum kon je net hetzelfde lezen over MPH, toen hij ons niet trainde...

Laat HVH eens paar jaar in buitenland trainen en dan naar Club komen, en die is hier een even grote held als MPH
Zo denk ik er ook over.
Ik niet. MPH altijd gemogen, omdat die boven alles kwaliteit en kunde uitstraalt. HVH nooit gemogen omdat dat boven alles een dikkenek is.
Als die volgend jaar naar 't buitenland trekt, 't jaar daarop door Brugge wordt binnengehaald én ik ben daar dan blij om, zet ik voor Forumclub een vat waar jullie het willen binnen een straal van 20km rond Brussel.

Edit: beside that; ik denk niet dat die hier onder dit bestuur ooit trainer wordt. En gelukkig maar.
Laatst gewijzigd door Gunt op 30 jul 2016, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: AA Gent

Bericht door rambopirou »

Gunt schreef:
Khas schreef:
PetjeFCB schreef: Op het vorig forum kon je net hetzelfde lezen over MPH, toen hij ons niet trainde...

Laat HVH eens paar jaar in buitenland trainen en dan naar Club komen, en die is hier een even grote held als MPH
Zo denk ik er ook over.
Ik niet. MPH altijd gemogen, omdat die boven alles kwaliteit en kunde uitstraalt. HVH nooit gemogen omdat dat boven alles een dikkenek is.
Als die volgend jaar naar 't buitenland trekt, 't jaar daarop door Brugge wordt binnengehaald én ik ben daar dan blij om, zet ik voor Forumclub een vat waar jullie het willen binnen een straal van 20km rond Brussel.

Edit: beside that; ik denk niet dat die hier onder dit bestuur ooit trainer wordt. En gelukkig maar.
Same here!
Heb Michel altijd gemogen terwijl ik Hein echt een dikke kwal vind...
Hein denkt dat hij koning op aarde is omdat hij 1 seizoen geluk heeft gehad dat spelers als Milicevic, Raman, Foket etc in de play offs ver boven hun niveau gepresteerd hebben.
plezant
Tester
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2016, 22:57

Re: AA Gent

Bericht door plezant »

Gunt schreef:
Khas schreef:
PetjeFCB schreef: Op het vorig forum kon je net hetzelfde lezen over MPH, toen hij ons niet trainde...

Laat HVH eens paar jaar in buitenland trainen en dan naar Club komen, en die is hier een even grote held als MPH
Zo denk ik er ook over.
Ik niet. MPH altijd gemogen, omdat die boven alles kwaliteit en kunde uitstraalt. HVH nooit gemogen omdat dat boven alles een dikkenek is.
Als die volgend jaar naar 't buitenland trekt, 't jaar daarop door Brugge wordt binnengehaald én ik ben daar dan blij om, zet ik voor Forumclub een vat waar jullie het willen binnen een straal van 20km rond Brussel.

Edit: beside that; ik denk niet dat die hier onder dit bestuur ooit trainer wordt. En gelukkig maar.
Ik kan niet anders dan hierop anticiperen. De gemeente waarover je het hebt, het gemakkelijkst bereikbaar voor iedereen, is Denderleeuw.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

plezant schreef:
Gunt schreef:
Khas schreef:
PetjeFCB schreef: Op het vorig forum kon je net hetzelfde lezen over MPH, toen hij ons niet trainde...

Laat HVH eens paar jaar in buitenland trainen en dan naar Club komen, en die is hier een even grote held als MPH
Zo denk ik er ook over.
Ik niet. MPH altijd gemogen, omdat die boven alles kwaliteit en kunde uitstraalt. HVH nooit gemogen omdat dat boven alles een dikkenek is.
Als die volgend jaar naar 't buitenland trekt, 't jaar daarop door Brugge wordt binnengehaald én ik ben daar dan blij om, zet ik voor Forumclub een vat waar jullie het willen binnen een straal van 20km rond Brussel.

Edit: beside that; ik denk niet dat die hier onder dit bestuur ooit trainer wordt. En gelukkig maar.
Ik kan niet anders dan hierop anticiperen. De gemeente waarover je het hebt, het gemakkelijkst bereikbaar voor iedereen, is Denderleeuw.
Plezant zegt ook nog eens iet :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Benitez
Tester
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:48
Locatie: Eksel

Re: AA Gent

Bericht door Benitez »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160731_02406781

Gelukkig doen ze dat bij Gent niet :D
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Gunt schreef:
Peet schreef: Ik kan mis zijn ;-)
Hij komt zeker arrogant over maar het is omdat hij zo tegen Club gekeerd is (vijand van zijn club) dat velen die hekel aan hem hebben.
Geldt alleszins niet voor mij. Ik moet 'm gewoon niet. Veel te betweterig en arrogant. Heeft niets te maken met de ploeg die hij traint. Toen hij bij Kortrijk zat, vond ik dat ook al.
Idem dito.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef:
Gunt schreef:
Peet schreef: Ik kan mis zijn ;-)
Hij komt zeker arrogant over maar het is omdat hij zo tegen Club gekeerd is (vijand van zijn club) dat velen die hekel aan hem hebben.
Geldt alleszins niet voor mij. Ik moet 'm gewoon niet. Veel te betweterig en arrogant. Heeft niets te maken met de ploeg die hij traint. Toen hij bij Kortrijk zat, vond ik dat ook al.
Idem dito.
Second that..
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: AA Gent

Bericht door Gunt »

plezant schreef: Ik kan niet anders dan hierop anticiperen. De gemeente waarover je het hebt, het gemakkelijkst bereikbaar voor iedereen, is Denderleeuw.
Ligt alleszins netjes binnen de straal, maar 't zal sowieso bij 'n andere gelegenheid zijn.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

Die Soumah die ze gekocht hebben zou een hartafwijking hebben.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

Ze zien het weer groot in kwekland, maar een speler opnoemen die je niet eens van hen is.. :mrgreen:
Alexandre schreef:
1. Wie wordt kampioen? Gent

2. Wie worden de 6 ploegen in PO 1? Gent, anderlecht, Brugge, Genk, Oostende, Zulte-Waregem

3. Waar zal KAA Gent eindigen na de reguliere competitie? 1

4. Waar zal KAA Gent eindigen na de PO? 1

5. Wie wordt topschutter? Perbet

6. Wie geeft de meeste assists? Bailey

7. Welke ploeg zal de revelatie van het seizoen worden? Zulte-Waregem

8. Welke speler(s) word(t/den)de revelatie van het seizoen (JPL)? Trossard, Rinne, Perez

9. Welke speler wordt de revelatie bij KAA Gent? Rinne, Perez

10. Wie wordt doelman van het jaar ? Rinne

11. Welke ploeg wordt de ontgoocheling? Standard

12. Welke speler wordt de ontgoocheling (JPL)? De Sutter

13. Welke speler wordt de ontgoocheling (KAA Gent)? Ndongala

14.Welke trainer wordt het eerst ontslagen ? Weiler

15. Wie wint de Croky Cup? Zulte-Waregem
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: AA Gent

Bericht door BB1891 »

Oei...
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

0-1 achter in de Europa League. :lol:
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: AA Gent

Bericht door BB1891 »

Ja jongens, dat was op het nippertje hé.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

2-1 thuis is een heel dubieuze uitgangspositie naar de terugmatch toe.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: AA Gent

Bericht door Peet »

Tiki Taka schreef: 2-1 thuis is een heel dubieuze uitgangspositie naar de terugmatch toe.
Als ze scoren, is het quasi binnen.
Plaats reactie