AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 19 sep 2019, 15:31
Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:56
IsO schreef: 23 jul 2019, 14:03 Depoitre terug naar Gent. Toptransfer imho. En dat zeg ik zonder sarcasme.
Ik had hem graag bij FCB gezien.
Gij kent echt geen kloten van voetbal é
Lach maar, op t einde van het seizoen komen we eens terug op zijn statistieken. ;-)
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: AA Gent

Bericht door Fire »

Gelieve ook naar de ranking etc te kijken eerder dan enkel het aantal goals etc van depoitre.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Pica schreef: 19 sep 2019, 15:31
Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:58 Voor mij is Standard de grote concurrent voor de titel, Gent, Antwerp en Genk zie ik als gevaarlijke outsiders.
Kben in shock dat je de mauve nu al niet meer mee zou rekenen.
Ik niet, men schrijft RSCA niet af dit seizoen omwille van die 5 op 24, ploeg draait gewoon niet. Proberen iedere tegenstander uit te tikken alsof ze Barcelona zijn, zo gaat dat niet. Genk en Standard doen mee voor titel, Gent en Antwerpen zijn outsiders, Mauven doen volgens mij niet eens mee dit jaar als ze niet snel normaal gaan doen. Een halve jeugdploeg opstellen en vragen dat ze Barcelona nadoen is goeie tactiek om ieder weekend op u bakkes te krijgen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Depoitre is de Giroud van Doornik. Degelijke targetman, altijd goed, zelden spectaculair, zorgt voor aanzienlijke verhoging in't aantal vrouwelijke abonnees :teach:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: AA Gent

Bericht door Khas »

Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 21:08 Depoitre is de Giroud van Doornik. Degelijke targetman, altijd goed, zelden spectaculair, zorgt voor aanzienlijke verhoging in't aantal vrouwelijke abonnees :teach:
Waarschijnlijk ook een aanzienlijke boost in de verkoop van bier, want wie kan daar nuchter naar kijken zonder na vijf minuten in slaap te vallen?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 21:03
Pica schreef: 19 sep 2019, 15:31
Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:58 Voor mij is Standard de grote concurrent voor de titel, Gent, Antwerp en Genk zie ik als gevaarlijke outsiders.
Kben in shock dat je de mauve nu al niet meer mee zou rekenen.
Ik niet, men schrijft RSCA niet af dit seizoen omwille van die 5 op 24, ploeg draait gewoon niet. Proberen iedere tegenstander uit te tikken alsof ze Barcelona zijn, zo gaat dat niet. Genk en Standard doen mee voor titel, Gent en Antwerpen zijn outsiders, Mauven doen volgens mij niet eens mee dit jaar als ze niet snel normaal gaan doen. Een halve jeugdploeg opstellen en vragen dat ze Barcelona nadoen is goeie tactiek om ieder weekend op u bakkes te krijgen.
Was puur op TT gericht, tuurlijk doen die losers uit brussel niet mee
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: AA Gent

Bericht door Khas »

Pica schreef: 20 sep 2019, 23:01
Vergas Ronald schreef: 20 sep 2019, 21:03
Pica schreef: 19 sep 2019, 15:31
Tiki Taka schreef: 19 sep 2019, 12:58 Voor mij is Standard de grote concurrent voor de titel, Gent, Antwerp en Genk zie ik als gevaarlijke outsiders.
Kben in shock dat je de mauve nu al niet meer mee zou rekenen.
Ik niet, men schrijft RSCA niet af dit seizoen omwille van die 5 op 24, ploeg draait gewoon niet. Proberen iedere tegenstander uit te tikken alsof ze Barcelona zijn, zo gaat dat niet. Genk en Standard doen mee voor titel, Gent en Antwerpen zijn outsiders, Mauven doen volgens mij niet eens mee dit jaar als ze niet snel normaal gaan doen. Een halve jeugdploeg opstellen en vragen dat ze Barcelona nadoen is goeie tactiek om ieder weekend op u bakkes te krijgen.
Was puur op TT gericht, tuurlijk doen die losers uit brussel niet mee
De snelste weg naar een 35ste kampioenschap is eerst degraderen naar 1B.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: AA Gent

Bericht door Blackburn »

Louwagie aan het bleiten dat de topper op zondag nadelig is voor hen omdat ze morgen in Oekraïne moeten spelen. Toen wij daarover kloegen in hun kampioenenjaar piepte hij wel anders... krijg het op mijn heupen van dat soort hypocrisie...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: AA Gent

Bericht door Alethio »

Zij speelden toen niet eens Europees. Wij hebben ook een Europese uitmatch gehad deze week. Als ze ook op dinsdag op woensdag willen spelen, weten ze wat te doen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

1-1 in Oekraine...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: AA Gent

Bericht door t4nd »

Gent kan nog wat meer wenen omdat ze zondag tegen ons moeten spelen :)
De terugreis uit Oekraïne na hun match tegen Oleksandria in de Europa League verloopt voor AA Gent niet zoals gehoopt. De delegatie zit nog vast in Lviv nadat een cargovliegtuig was gecrasht op minder dan twee kilometer van de luchthaven. Nog wat minder rust voor Gent voor de topper zondag tegen Club Brugge.

Een klein cargotoestel zou vlakbij de luchthaven zonder brandstof zijn gevallen en is gecrasht. Daarbij vielen zeker drie doden, sommige bronnen spreken van vijf doden. Door die crash is de luchthaven van Lviv vanochtend gesloten. De vlucht waarmee AA Gent terug naar België zou keren, moest dan ook worden uitgesteld.

Bij het menselijk leed verbleekt het ongemak voor AA Gent uiteraard, maar de vertraging komt voor de club toch ongelegen. Zondag staat de topper tegen Club Brugge al op het programma. Voor de Europa League-wedstrijd was er bij de club al wat ongenoegen te horen omdat Club twee dagen meer rust had.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: AA Gent

Bericht door Duffman »

“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: AA Gent

Bericht door Vergas Ronald »

Duffman schreef: 24 okt 2019, 00:15 Class act... andermaal :roll:
https://twitter.com/Andfookingaveit/sta ... Fc3cRW-I50
Da's ne wetenschapper die onderzoekt waarom niemand in een straal van 30km rond Brugge heterosexueel is. Terzijde, gezien wat Gent die tweede helft deed met Genk, sterk team, Genk was nergens. Brugge op 100% wint van dit Gent, Brugge op 95% niet, we gaan voluit moeten gaan om ze af te houden in playoffs.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 26 jan 2020, 22:40
Duffman schreef: 24 okt 2019, 00:15 Class act... andermaal :roll:
https://twitter.com/Andfookingaveit/sta ... Fc3cRW-I50
Da's ne wetenschapper die onderzoekt waarom niemand in een straal van 30km rond Brugge heterosexueel is. Terzijde, gezien wat Gent die tweede helft deed met Genk, sterk team, Genk was nergens. Brugge op 100% wint van dit Gent, Brugge op 95% niet, we gaan voluit moeten gaan om ze af te houden in playoffs.
Gent heeft een betere ploeg dan in hun kampioen seizoen, het wordt enorm opletten voor Club en ondertussen niet te veel punten meer laten liggen tot aan de play-offs. :teach:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: AA Gent

Bericht door kingpietro105 »

Oppassen voor deze ploeg. Spelen goed voetbal en beginnen nu ook op verplaatsing te winnen. Hebben thuis nog niet verloren.

Club zal mogen oppassen in de play offs.
Jeugdscheidsrechter
Plaats reactie