Standard Liège

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Standard Liège

Bericht door Stylisimo »

Clubpolska schreef:
Stylisimo schreef:
Clubpolska schreef: 3de keer? Piemel eraf!
:ssss:
Begraven in een woestijn ofzo?
Hun afgehakte piemel? Ziek Stylisimo, ziek.
Wat doe je er anders mee? In een doosje stoppen en teruggeven?
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Standard Liège

Bericht door Clubpolska »

Stylisimo schreef:
Clubpolska schreef:
Stylisimo schreef:
Clubpolska schreef: 3de keer? Piemel eraf!
:ssss:
Begraven in een woestijn ofzo?
Hun afgehakte piemel? Ziek Stylisimo, ziek.
Wat doe je er anders mee? In een doosje stoppen en teruggeven?
Mja, misschien met een kettingske aan zodat ze hem rond de hals kunnen dragen of zo :dunno:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Standard Liège

Bericht door Pica »

Geen bengaals vuur meer, LOOOOOOOOOLLLL . Laten we ineens ook enkel nog kumbaya zingen want al dat anti , joden of jeanet gezangen horen niet thuis in onze maatschappij. Was dat nu zeg.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Standard Liège

Bericht door Stylisimo »

Pica schreef: Geen bengaals vuur meer, LOOOOOOOOOLLLL . Laten we ineens ook enkel nog kumbaya zingen want al dat anti , joden of jeanet gezangen horen niet thuis in onze maatschappij. Was dat nu zeg.
Zaken op het veld gooien is not done. Is dat dan een beker bier, een aansteker of bengaals vuur? Evenveel not done!
Bengaals vuur moet je maar aansteken in je vak dan. Evenveel sfeer en de match kan gewoon verder.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Standard Liège

Bericht door HeervanBiesen »

Stylisimo schreef:
Pica schreef: Geen bengaals vuur meer, LOOOOOOOOOLLLL . Laten we ineens ook enkel nog kumbaya zingen want al dat anti , joden of jeanet gezangen horen niet thuis in onze maatschappij. Was dat nu zeg.
Zaken op het veld gooien is not done. Is dat dan een beker bier, een aansteker of bengaals vuur? Evenveel not done!
Bengaals vuur moet je maar aansteken in je vak dan. Evenveel sfeer en de match kan gewoon verder.
Doet me denken aan Feyenoord - Sporting Lissabon jaren geleden. Daar was geen sprake van bengaals vuur, de supporters hadden wel een aansteker gegooid op het hoofd van Joseph Enakarhire (toevallig een oud Standardspeler die nu in de rol van slachtoffer was :p).
Er is toen een boete uitgesproken door de UEFA evenals een verbod van een enkel(e?) seizoene europees voetbal te mogen spelen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Standard Liège

Bericht door Alethio »

En... voorspelbaar. Luyindama 2 matchen geschorst. Net op tijd terug om tegen ons te spelen. Cf. Trebel.

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3177492" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Standard Liège

Bericht door Clubpolska »

... er waren ook wel verzachtende omstandigheden ...

:hide:
Oh Frail.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Standard Liège

Bericht door felix da housecat »

Haha toch wat genoten van de monoloog van Sa Pinto over HVH. Ok Sa Pinto alles behalve voorbeeldige coach, zeker in de eerste seizoenshelft. Maar hij heeft daar toch enkele dingen gezegd die er boenk op waren.
Gebruikersavatar
Lucha
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 dec 2017, 20:56
Locatie: Nevele

Re: Standard Liège

Bericht door Lucha »

Ik ben er net achter gekomen dat Sa Pinto me al een heel jaar aan Eddy Planckaert doet denken..

Anyway, ik ben van die man beginnen houden. In het begin van het seizoen heb ik er me er behoorlijk aan geërgerd. Zijn staaltje komedie in anderlecht was beschamend, een coach onwaardig. Maar ik vergeef het hem allemaal. Boem!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

Tja, als coach de beker winnen, beste ploeg playoff1 en stranden op een zucht van de titel....en toch ontslagen worden ?!
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Standard Liège

Bericht door BlueJedi »

Is er nog iemand die het een beetje zuur vind dat MPH daar een contract van 4 jaar gaat tekenen terwijl hij bij ons zijn contract zelfs niet helemaal wou uitdoen ?

Ik vraag mij af moest dit seizoen met Leko nu helemaal anders zijn gelopen en ons bestuur hem had gevraagd weer coach te worden of hij dit gedaan zou hebben ?

Staat volgens mij wel als een paal boven water dat standard onder MPH in die 4 jaar wel minstens één keer de titel gaan pakken :geenhup:
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 22 mei 2018, 09:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

Tja MPH is en blijft een Waal he, en Standard is toch altijd zijn ploeg gebleven.
Hij zal het daar zeker goed doen want hij kent het huis door en door.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Standard Liège

Bericht door leem »

Tiki Taka schreef: Tja MPH is en blijft een Waal he, en Standard is toch altijd zijn ploeg gebleven.
Hij zal het daar zeker goed doen want hij kent het huis door en door.
Ongelukkige uitspraak.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Standard Liège

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef:
Tiki Taka schreef: Tja MPH is en blijft een Waal he, en Standard is toch altijd zijn ploeg gebleven.
Hij zal het daar zeker goed doen want hij kent het huis door en door.
Ongelukkige uitspraak.
Heeft niks te maken met Walen en Vlamingen hoor, ik bedoelde dat de ploeg van zijn hart Standard Luik is, omdat hij Waalse roots heeft,
er 9 jaar heeft gespeeld, al 3 maal trainer is geweest en daar logischer wijze meer voeling mee heeft dan met een Vlaamse ploeg zoals bijv. Mechelen, Club of Gent.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Standard Liège

Bericht door t4nd »

Bakkali en Bastien op weg naar Standard

De Belgische middenvelder Samuel Bastien (21, Chievo), de Belgische vleugelspits Zakaria Bakkali (22, Valencia) en de Turkse doelman Erce Kardesler (24, Altinordu) zijn rond met de Rouches, maar met hun clubs moet nog een akkoord worden bereikt. Bakkali moet in Luik de opvolger worden van Edmilson, die naast PSV ook stevige belangstelling geniet van Porto en Fiorentina. Verder komt er mogelijk nog een verrassende vertrekker. Gojko Cimirot zou in Zürich een gesprek met de voorzitter van het Saudische Al-Ahli hebben gehad. Standard zegt niet op de hoogte te zijn en laat de Bosnische middenvelder niet gaan. (bfa, jug)
Wat heeft Standard om die 2 te overtuigen dat wij niet hebben?
Plaats reactie